Product informatie op de website
Klantenservice na uw bestelling
Aanbod / assortiment

Nely de Schepper

Prima, snelle levering

MJE Moermans

Snelle en correcte levering. Een product was niet helemaal in orde, dit is netjes opgelost door de klantenservice.

A M Dijkshoorn

Prima service

Kathleen Henderyckx

Ik ben zeer tevreden met jullie. Als er iets niet juist is,proberen jullie dat altijd vlug op te lossen

Jammer de belofte voor 22:00uur besteld de volgende dag geleverd is een leugen ...al 2 x besteld en pas na 3 a 4 dagen geleverd .Chatten lukt ook nooit en antwoord krijg je ook maar paar dagen later .

Goedemorgen .
Goedemorgen .
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je je pakket niet tijdig hebt ontvangen. Ik zie dat het op de dag van bestelling ons magazijn heeft verlaten alleen heeft de bezorgdienst wat vertraging opgelopen daarom heb je het een dag later ontvangen. Helaas hebben wij dit niet altijd helemaal in de hand.
Ik zie dat je chatberichten per mail zijn beantwoord.
Sorry voor het ongemak
Groet Team Dieetwebshop

Kim

Producten besteld, nooit track & trace ontvangen, pakket zogezegt bij buren geleverd (kreeg afleverbewijs) pakket nooit gezien en krijg geen reactie meer op mijn mails.

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je pakket niet hebt ontvangen. Ik zie dat je bestelling hier dezelfde dag nog ons magazijn heeft verlaten en (volgens DPD) de volgende dag bij de buren is bezorgd. Mijn excuses dat dit blijkbaar niet het geval is, dit hebben we niet altijd in de hand. Er is een onderzoek gestart bij DPD en we zullen je pakket vandaag opnieuw versturen.
Sorry voor het ongemak
Groet Team Dieetwebshop

Is eigenlijk altijd wel goed, maar de laatste keer veel gedeukte producten

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor je review. Wij doen ons best de producten zo zorgvuldig mogelijk in te pakken helaas gaat het tijdens het vervoer soms mis. Als je ons even een mailtje hierover stuurt dan kijken we naar een gepast oplossing. Dat kan naar klantenservice@dieetwebshop.nl
Sorry voor het ongemak.
Team Dieetwebshop