Product informatie op de website
Klantenservice na uw bestelling
Aanbod / assortiment

G. van den Broek

Als je bv een pagina met suikervrije producten door scrolt en je klikt een product aan, als je daarna dan weer terug wilt naar de pagina dan begin je altijd weer helemaal bovenaan de pagina, dat is... Als je bv een pagina met suikervrije producten door scrolt en je klikt een product aan, als je daarna dan weer terug wilt naar de pagina dan begin je altijd weer helemaal bovenaan de pagina, dat is erg vervelend als je net halverwege of bijna onderaan de pagina zat. Dat zou nog wel verbeterd kunnen worden.

Reactie Dieetwebshop:

Goedemiddag Godelieve,
Goedemiddag Godelieve,
Bedankt voor je bericht. Zodra je een product op een bepaalde pagina bekijkt en daarna terug wilt zou deze gewoon moeten bijven hangen bij het product waar je gebleven was. Als ik het even probeer werkt het ook zo. Zou je het anders nog eens kunnen proberen wellicht was er even een kleine storing en werkt het nu wel weer zo.
Groet Marieke
Dieetwebshop

Jan

Onvolledige levering

Reactie Dieetwebshop:

Goedemiddag Jan, Zoals eerder al besproken in ons mailcontact van enkele dagen geleden, vragen we ons af of je de pakbon goed begrepen hebt. Kan je hier nog even op reageren dan maken we het... Goedemiddag Jan, Zoals eerder al besproken in ons mailcontact van enkele dagen geleden, vragen we ons af of je de pakbon goed begrepen hebt. Kan je hier nog even op reageren dan maken we het eventueel graag alsnog voor je in orde. vriendelijke groet, Team Dieetwebshop

Sylvia van Holland

Zeer positief

Prima producten voor low carb, leuk om verschillen te zien en super snelle levering.

Tine Van Oost

Positief

Ann Keuleers

Zeer goed, alleen vind ik het spijtig dat er vaak produkten in de aanbeiding staan, die dan tijdelijk niet te verkrijgen zijn.

Fijne webshop met uitgebreid assortiment

Stefan Kerkhofs

Rap aan huis geleverd

Zeer correcte en snelle verwerking, goede producten, ruime keuze