Product informatie op de website
Klantenservice na uw bestelling
Aanbod / assortiment

Lydia Ripken

Super goed en snel

Maren

Altijd alles geleverd wat besteld is en snel verzonden!

Bestelling geplaatst en betaald, bestelbevestiging gekregen en daarna geen communicatie meer, noch pakket ontvangen. Contact opgenomen en pakket werd onmiddellijk terug verzonden! Jammere start,... Bestelling geplaatst en betaald, bestelbevestiging gekregen en daarna geen communicatie meer, noch pakket ontvangen. Contact opgenomen en pakket werd onmiddellijk terug verzonden! Jammere start, maar blij dat ik eindelijk van mijn producten kan genieten!

Henk van Eeden

Het door mij bestelde product was lang niet op voorraad. Toen het wel was kreeg ik van de zes bestelde doosjes maar twee juiste. De andere vier waren een verkeerd product. Pas na twee keer een foto... Het door mij bestelde product was lang niet op voorraad. Toen het wel was kreeg ik van de zes bestelde doosjes maar twee juiste. De andere vier waren een verkeerd product. Pas na twee keer een foto van de foutieve levering te hebben gestuurd werd de klacht afgehandeld. Dat ging overigens wel heel goed. Betere kwaliteitsborging van de orderverwerking is hier op zijn plaats!

Reactie Dieetwebshop:

Beste Henk,
Wat vervelend om te horen dat het twee keer fout is gegaan met je bestelling. Wij zullen dit zeker als verbeterpunt meenemen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met...
Beste Henk,
Team Dieetwebshop

Heidie pengel

Duidelijke website

Jan Altink

Goede prijs, dit wilde ik hebben

Guy De Smet

Goede producten, maar een povere levering

Reactie Dieetwebshop:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor je review. Wat vervelend te lezen dat je niet helemaal tevreden bent over de snelheid van leveren. Bestellingen op zondag geplaatst worden op maandag verzonden. Ik zie dat onze vervoerder vertraging heeft opgelopen en dat je daarom je pakket iets later hebt ontvangen. Helaas hebben wij dit niet altijd in de hand.
Sorry voor het ongemak
Groet Team Dieetwebshop

Judith Schoorl

Perfect

Yvette Rietdijk-Snip

Heel veel keus en supersnelle verzending!