De snelheid van de bestelling en digitaal proces was prima. Een aantal van de producten echter waren absoluut onder de maat. Ik heb alle kant-en-klare maaltijden geprobeerd die aan werden geboden... De snelheid van de bestelling en digitaal proces was prima. Een aantal van de producten echter waren absoluut onder de maat. Ik heb alle kant-en-klare maaltijden geprobeerd die aan werden geboden van Nutrisaveurs en deze waren ronduit afschuwelijk om te eten.

Reactie Dieetland.nl:

Wat jammer dat de kant en klaar maaltijden niet in de smaak zijn gevallen. Het gaat echter om maaltijden die veel verkocht worden. Zo ziet u maar: over smaak valt nu eenmaal niet te... Wat jammer dat de kant en klaar maaltijden niet in de smaak zijn gevallen. Het gaat echter om maaltijden die veel verkocht worden. Zo ziet u maar: over smaak valt nu eenmaal niet te twisten.
Fijn dat u wél tevreden bent over de overige producten en over het bestel proces.
Team Dieetland

Ik bestel alleen mijn stevia bij dieetlijst en dat gaat altijd snel.. de volgende dag heb ik heg al in huis..
Ik ben blij dat het bedrag voor gratis levering omlaag is gedaan , dat is het enige dat ik altijd jammer vind ...bezorgkosten 😊

Saskia

Snel en netjes verzonden👍

M.Edens

Snelle levering en goeie service

Dieetland heeft mij fantastisch geholpen toen er al even na levering iets met de geleverde producten niet in orde bleek te zijn. Super service!
Altijd erg tevreden over snelheid van de levering.

Saskia

Erg snelle goede service

Top producten en snel in huis!

Rudy

Dieetland heeft een groot assortiment van producten die passen in je dieet. Bestellingen verlopen soepel en de levering is vlot.

Elisabeth

Overzichtelijke website, snelle levering. Top!

Irene55

Makkelijke manier van bestellen, snelle levering. Ruim assortiment.