Deskundigheid
Nazorg
Bereikbaarheid
Communicatie

J.Bloksma/ repadent.nl

Super! In een paar weken een pracht van een website en meteen al met het belangrijkste keyword op de 1e plaats!

Meedenken, "out of the box" denken en met verrassende dingen komen.

vooral zo blijven doorgaan:)

Aquademi

Goede ervaring, ik was snel thuis in de wereld van de webshops.

Goed thuis in het programma en zoeken mee naar oplossingen

Snore-Breaker

Als startende onderneming is het wel heel erg fijn wanneer WebShopFactory je implementatie begeleidt.
Meedenken, advies en ook nog eens ruimschoots tijd & aandacht zit in hun DNA. Ronduit...

Zeer sterke focus, snelheid, flexibiliteit, ruime ervaring en ook heel veel geduld.

Wij kunnen ze op dit moment niet verzinnen. Alles was top verzorgd!

GreyHouse B.V.

Ik kan Ton altijd bellen als ik er niet uitkom. Hij helpt me altijd direct of belt snel terug. Voor zijn hulp moet ik een klein bedrag betalen, dat is geen probleem, het scheelt mij uren uitpluizen.

Ik wordt altijd vriendelijk geholpen, Ton heeft een grote kennis van ShopFactory. Via Teamviewer maakt hij contact en hij mij zien hoe ik een functie in Shopfactory moet toepassen.

Ik heb geen verbeter punten, alles werkt prima

Communicatie en uitleg via de telefoon is top!

Communicatie en uitleg via de telefoon is top!

nee

Metzlederwaren.nl

Wij zijn klant van Dewebshopfactory, we hebben een Gold account en daar maken we dankbaar gebruik van!

Elke keer dat ik belde werd ik vrijwel direct geholpen of mij werd beloofd teruggebeld te worden,wat daarna ook gebeurde (in tegenstelling tot andere bedrijven).
Wij zijn ZEER tevreden over de hulp m.b.t. de website en shop en ook ZEKER tevreden over tips & tricks buiten de shop om, zoals het gebruik van Gmail, het google account en google drive!

Yvonne van Dijk / Atorka.nl

Zeer tevreden! Ton altijd erg behulpzaam en geeft goed advies.

De Muntzoeker

Zeer goed en echt behulpzaam en vriendelijk.

Otten Pet Cages / Kattenrennen.nl

Ton de Laaf is een enorme steun bij het oplossen van problemen waar ik tegenaan loop, heeft een objectieve kijk op dingen en staat je met raad en daad bij.

De rustige uitgebreide uitleg en kennis van zaken.

Ocloc