Vond u het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijke vond u het personeel?
Kwaliteitscore producten

Website niet up to date

Uw ervaring

Deur besteld niet te leveren, veel duurder alternatief, tweede keus was ook niet te leveren. Duurde wel even voordat het geld terug gestort was.

Na wat miscommunicatie veel beter

Uw ervaring

Bestellen gaat eenvoudig. Helaas was de communicatie omtrent levertijden erg onduidelijk en tegenstrijdig. Na hier zelf achteraan gegaan te zijn kwam er een nogal ongepaste reactie. Na de deponering... Bestellen gaat eenvoudig. Helaas was de communicatie omtrent levertijden erg onduidelijk en tegenstrijdig. Na hier zelf achteraan gegaan te zijn kwam er een nogal ongepaste reactie. Na de deponering van een klacht is dit erg goed en vakkundig opgelost.

Dus ondanks wat strubbelingen toch een aanrader. Bestelde deuren moeten nog geleverd worden maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit op een goede manier gaat gebeuren.

J. de Man

Review voor afleveren. Wat moet je dan zeggen?

Uw ervaring

De prijzen zijn heel scherp en je kunt de deur compleet met hang en sluitwerk bestellen heel fijn. Levertijd is extreem lang. Dus op dit moment van de review (meer dan vier weken na bestellen) zijn... De prijzen zijn heel scherp en je kunt de deur compleet met hang en sluitwerk bestellen heel fijn. Levertijd is extreem lang. Dus op dit moment van de review (meer dan vier weken na bestellen) zijn de deuren nog niet geleverd.

Klement

Vervangen binnendeuren

Uw ervaring

Over de bestellingproces en het contact ben ik positief en werden de vragen vlot beantwoord.
Door de lange levertijd van de deuren zijn ze nog niet geleverd en hangen ze nog niet. Ik heb al een eerdere bestelling gedaan en deze binnendeuren hangen inmiddels al enige tijd en ben ik zeer te spreken over de kwaliteit van de deuren.

Fred

Aanschaf deur

Uw ervaring

Deur is geleverd zonder slotgat en op mail geen reactie gehad. Zelf iemand in moeten schakelen om het loopslot in de deur te maken.

Britt

Ruime keuze binnendeuren

Uw ervaring

transport goed geregeld en onze binnendeuren zijn nog mooier dan in de showroom

Richard Mulder

Positief

Uw ervaring

kennis van binnendeuren en kozijnen

Rous

Slimserie deuren

Uw ervaring

prachtige zwarte deuren hier besteld

Nadine

Goed geholpen met fijn advies over deuren

Uw ervaring

Deurmarkt heeft een mooie showroom en we zijn goed geholpen op locatie

NL BOUWBEDRIJF

NL Bouwbedrjif