Hoe klantvriendelijk vond u het personeel?
Vond u het makkelijk om te bestellen?
Kwaliteitscore producten

Boschman

Snel transport goede kwaliteit

Uw ervaring

Mijn bestelde deuren op Deurmarkt.com waren snel op locatie, erg blij mee!!

Binnendeuren uitgezocht in mooie showroom

Marie

Fijne bestelling

Arie van der Mark

Negatief

Uw ervaring

Heeft verkeerd product geleverd gekregen bij telefoon snapte men niet wat er mis was zou teruggebeld worden maar tot op heden nog niks gehoord

Iryna

Verkeerd frame verzonden. Slechte reactie van klantenservice

Uw ervaring

Ik heb een deurpost gekocht die incompleet is aangekomen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en werd gevraagd om een ​​e-mail te sturen met details. Ik heb dit gedaan. Al meer dan... Ik heb een deurpost gekocht die incompleet is aangekomen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en werd gevraagd om een ​​e-mail te sturen met details. Ik heb dit gedaan. Al meer dan twee weken geen reactie. Ik belde opnieuw en kreeg te horen dat ze me zullen terugbetalen en het ophalen van het verkeerde frame zullen regelen. meer dan een week later wacht ik nog steeds. In de tussentijd geen restitutie, en ik heb al meer geld uitgegeven om het frame te vervangen. Het is een onaangename klantervaring.

Rene

Ondeskundig

Uw ervaring

in het begin goed slechte afwikkeling

Valerie

Slecht bedrijf

Uw ervaring

er werd ons een mooie korting van 20% beloofd door de verkoper in de winkel dus zo gezegd zogedaan dachten wij : Deuren verkeerd leveren, deurklinken wel leveren maar de sloten niet de ene een... er werd ons een mooie korting van 20% beloofd door de verkoper in de winkel dus zo gezegd zogedaan dachten wij : Deuren verkeerd leveren, deurklinken wel leveren maar de sloten niet de ene een slotgat boring en bij de andere weer niet 1 kozijn te weinig leveren.
wij hadden idd een korting gekregen ... maar bij de afhandeling bleek dat hij gewoon producten van de offerte had afgehaald.. dus nu zit ik met deuren die incompleet zijn.. vervolgens bel je er over krijg je 4 verschillende mensen aan de lijn die allemaal nergens van afweten, en vervolgens hun poot stijf houden dat het hun fout niet is.

Dirk Jans

Deurmarkt.com heeft goede bedoelingen, maar helaas gaat niet alles goed

Uw ervaring

Overzichtelijke website, gemakkelijke bestelprocedure, ophalen van de Svedex deur aan de vestiging was prettig. Toch ging niet alles goed. Buiten de reguliere procedures om heb ik een ander slot... Overzichtelijke website, gemakkelijke bestelprocedure, ophalen van de Svedex deur aan de vestiging was prettig. Toch ging niet alles goed. Buiten de reguliere procedures om heb ik een ander slot besteld. Die werd pas na 3 keer rappelleren nageleverd. Ondertussen vond vanuit Deurmarkt.com geen nul communicatie plaats. Helaas was de nalevering niet compleet, nu ontbrak er een sleutel bij het slot. Ook hier bleek Deurmarkt.com geen oplossing te kunnen bieden. Uiteindelijk heb ik de sleutel rechtstreeks bij Svedex betrokken. Dus dikke onvoldoende voor Deurmarkt.com voor het verlenen van service.

Monika Sangers

Vriendelijk personeel en snelle service

Uitstekend

Tiemen

Top

Uw ervaring

Correct geleverd op afgesproken dag. Kozijnen van Svedex van super kwaliteit.

Jan

Super ervaring

Uw ervaring

Goede deuren, makkelijk te bestellen, snelle levering.