Vond u het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijke vond u het personeel?
Kwaliteitscore producten

Walter ten Boske

Zeer slecht!!

Uw ervaring

Zaterdag een kozijn en deur besteld, alles afgerekend en twee dagen later krijg ik een belletje dat ze dubbele transportkosten gaan berekenen omdat deurmarkt.com met twee leveranciers te maken... Zaterdag een kozijn en deur besteld, alles afgerekend en twee dagen later krijg ik een belletje dat ze dubbele transportkosten gaan berekenen omdat deurmarkt.com met twee leveranciers te maken heeft. Of ik even 65 euro extra wil betalen of annuleren. Laatste keer dat ik iets bij dit bedrijf heb besteld.

Reactie Deurmarkt.com:

Beste Walter,
Hartelijk dank voor je feedback!
We kunnen onze scherpe prijzen hanteren door rechtstreeks vanaf de fabrikant te leveren zonder tussenkomst van derden.
In je check-out...
Beste Walter,
Hartelijk dank voor je feedback!
In je check-out staat duidelijk aangegeven dat er wordt geleverd per fabrikant, het renovatiekozijn is van Austria, de deuren van Skantrae. Dit geeft de winkelwagen ook duidelijk aan.
Met vriendelijke groet, Team Deurmarkt.com - Klantenservice.

Ramlal

Skantrae scharnieren

Uw ervaring

Skantrae scharnieren besteld, maar geen Skantrae geleverd gekregen. Volgens eigen zeggen was het een "vergelijkbaar" artikel dat ze in voorraad hadden en maar hebben opgestuurd, zonder enig overleg... Skantrae scharnieren besteld, maar geen Skantrae geleverd gekregen. Volgens eigen zeggen was het een "vergelijkbaar" artikel dat ze in voorraad hadden en maar hebben opgestuurd, zonder enig overleg of we dat überhaupt wilde! Verder zijn er bij sloten sleutels die missen, scharnier waarbij het pindeel en het gatdeel niet bij elkaar horen en dus niet bruikbaar zijn. Nadat dit allemaal is aangegeven proberen ze het momenteel op te lossen.

Reactie Deurmarkt.com:

Beste Ramlal,
Hartelijk dank voor je feedback! Door de drukte is er inderdaad het verkeerde merk scharnieren opgestuurd, gelukkig is het daarna keurig opgelost!
Veel plezier met je...
Beste Ramlal,
Veel plezier met je bestelling :-)
Team Deurmarkt.com - klantenservice

vanter bouw

Goede ervaring

Uw ervaring

vaker iets besteld en altijd keurig op tijd en goede comminucatie

B Verwijs

Prima!

Uw ervaring

Door overmacht bij Deurmarkt zijn de deuren later geleverd dan gepland. Maar later wel keurig opgelost gelukkig!

Mesman

Bestelde deuren, Skantrae Cottage en Cube

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Ook Deurmarkt heeft last van leveringsproblemen. ik heb zelf gebeld en gemaild nadat ik even niets hoorde en mijn deuren reeds verwachtte. na enkele dagen ben ik gebeld en gaf men aan dat ze in afwachting zijn van de levering en zich realiseren dat de levertijd niet altijd gehaald kan worden. het is momenteel lastig om een datum aan te geven als het geen voorraad is.

Vervolgens is het netjes opgelost, kortom ook ik ben een tevreden klant. begrip voor levertijden is met vele disciplines een probleem.
De huidige markt brengt wel eens wat stagnatie met zich mee, daar kan een leverancier ook niet altijd wat aan doen, als een verkoper maar goed informeert en geen verwachtingen schept die niet nagekomen kunnen worden.

tip, laat t geen ding in je hoofd worden, bel of mail en je krijgt antwoord.

vriendelijke groet, AGH Mesman, Spaarndam.

Marco

Heel erg tevreden!! Mooie showroom met veel keuze

Uw ervaring

Verstand van deuren en goed advies, levering uitstekend

Zonneveld

Deuren

Uw ervaring

Wacht al 13 weken op deuren!! Maar door de juiste persoon aan de telefoon tot een goede oplossing gekomen

Particulier

Leveringsproblemen skantrae maar uiteindelijk na veel communicatie en geduld opgelost door Deurmarkt

Uw ervaring

Veel last gehad van meerdere uitgestelde leveringen van 8 skantrae deuren, logistieke communicatie kan beter gecommuniceerd worden richting de klant. Bestelproces verliep goed en aanpassingen aan de... Veel last gehad van meerdere uitgestelde leveringen van 8 skantrae deuren, logistieke communicatie kan beter gecommuniceerd worden richting de klant. Bestelproces verliep goed en aanpassingen aan de offerte werden snel verwerkt.

Jeroen

Tussentijdse feedback kan beter

Uw ervaring

Een betere informatie verstrekking van de status van de order kan beter. Website geeft leveren binnen een week, dit is niet het geval. Deuren zijn niet allemaal op voorraad, dan verwacht je een... Een betere informatie verstrekking van de status van de order kan beter. Website geeft leveren binnen een week, dit is niet het geval. Deuren zijn niet allemaal op voorraad, dan verwacht je een terugkoppeling dat levering verlaat is.

Simone van Wijk

Tevreden