Vond u het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijke vond u het personeel?
Kwaliteitscore producten

Petra

Goede service

Uw ervaring

snel contact via de chat, erg prettig

Ralf van Hattem

Levertijd

Uw ervaring

De levertijd is niet in overeenstemming met hetgeen op de website wordt aangegeven. In plaats van een 7 werkdagen is de levertijd 9! weken. Zonder voorafgaande inleiding of telefoontje wordt per... De levertijd is niet in overeenstemming met hetgeen op de website wordt aangegeven. In plaats van een 7 werkdagen is de levertijd 9! weken. Zonder voorafgaande inleiding of telefoontje wordt per mail één zin gestuurd met de verwachte leverdatum (na 9 weken dus). Vragen en kritiek hierop mogen op erg weinig begrip rekenen, ‘er zit een besteldeur tussen’ was de reactie, maar daar heb ik eigenlijk geen boodschap aan. Er wordt niet conform afspraak geleverd en daar hoort tenminste iets van klantvriendelijke communicatie bij. Ik bestel niet meer bij deurmarkt.com

Reactie Deurmarkt.com:

Beste Ralf,
Beste Ralf,
Dank voor je feedback! Op een aantal deuren die uit het buitenland moeten komen, hebben we in de huidige tijd inderdaad te maken met een langere levertijden dan gewenst. Je hebt in 2016 ook al eens bij ons besteld en dit is vlekkeloos verlopen. Covid heeft invloed op onze containers / productie, dus hier hebben we momenteel helaas te maken. Als het vlotter kan, wordt dit direct gecommuniceerd.
Team Deurmarkt.com - Klantenservice

A.Logtenberg

Advies op maat dat is waar Deurmarkt voor staat !

Uw ervaring

We zijn goed geadviseerd bij de aankoop van onze prachtige schuif deur. Zijn goed bereikbaar voor vragen.

Boon schilderwerk

Lange levertijd

Uw ervaring

Bestellen gaat vrij makkelijk, alleen de levertijd mag wel wat korter.

Sabi

Uitstekende service

Uitstekend

JVE Timmerwerken

Uw ervaring

Ik heb laatst voor het eerst deuren besteld en tot mijn verbazing werden ze een week later al geleverd. Dit is meestal elders wel anders. Verder was het telefonisch contact heel prettig, werd netjes... Ik heb laatst voor het eerst deuren besteld en tot mijn verbazing werden ze een week later al geleverd. Dit is meestal elders wel anders. Verder was het telefonisch contact heel prettig, werd netjes te woord gestaan en alles werd goed uitgelegd.

Mark van Lith

Grote bestelling voor nieuwbouwwoning

Uw ervaring

We zijn super tevreden met alle service en expertise van Deurmarkt.com!
Direct contact over de bestelling en zo snel mogelijk geleverd.

Marion Donders

Mooie deuren. Vlotte levering