Vond u het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijke vond u het personeel?
Kwaliteitscore producten

Ellen de Lange

Goede afspraak maken

Goed ?

Anne

Maarten Coolen

Austria deur

Uw ervaring

Austria deur besteld, conform afspraak geleverd, helaas zelf per ongeluk de verkeerde maat aangeklikt. Gebeld en gevraagd of Ik de om kon wisselen. Hiervoor zou Ik € 60,- betalen voor het ophalen en... Austria deur besteld, conform afspraak geleverd, helaas zelf per ongeluk de verkeerde maat aangeklikt. Gebeld en gevraagd of Ik de om kon wisselen. Hiervoor zou Ik € 60,- betalen voor het ophalen en nog een keer € 60,- voor het leveren van de nieuwe deur. Aangegeven dat ik begrijp dat er kosten aan verbonden zitten, echt twee keer bezorgkosten regelen voor dezelfde rit, nieuwe brengen oude retour nemen, ging er bij mij niet in. Daarom de deur in zijn totaliteit weer op laten halen en elders nieuwe besteld, dan liever twee mijn geld kwijt aan bedrijven die wel mee willen denken!

Tot op heden mijn geld van de opgehaalde deur nog niet terug gehad, inmiddels ruim twee weken geleden opgehaald!
Vandaag contact gezocht en ze gaan me terugbellen om te bekijken hoe het zit.

K van kooten

Super service

Uw ervaring

Heel erg goed en fijn meegedacht!

André, Den Haag

Prima qua communicatie, prijs, levertijd en levering!

Uw ervaring

Na vriendelijke en snelle communicatie hebben we voor een mooie prijs 6x Skantrae deuren, waarvan 4x met glas in lood, besteld. Snelle levertijd, met goede communicatie vanuit de transporteur en een... Na vriendelijke en snelle communicatie hebben we voor een mooie prijs 6x Skantrae deuren, waarvan 4x met glas in lood, besteld. Snelle levertijd, met goede communicatie vanuit de transporteur en een onbeschadigde palletlevering, want de deuren waren onderling al goed verpakt en als geheel op de pallet ook nog eens.

Humphrey

Zeer nette levering

Uw ervaring

Snelle reactie via Whatsapp. Daarna besteld. De transporteur bezorgd netjes via de afgesproken mail. Deuren netjes geleverd zonder schade.

Claudia

Skantrae zwarte deuren

Uw ervaring

mat zwarte Skantrae deuren gekocht op Deurmarkt.com ben er erg blij mee!! !

Robbert

Top deuren

Uw ervaring

Mooie deuren met het beste telefonisch advies, gasten hebben er verstand van

P. Gillissen

Prima deuren

Uw ervaring

Goed verpakt tijdens transport. Mooi afgewerkte deuren, prima kwaliteit.

Pieter Bas

8 Skantrae deuren + beslag

Uw ervaring

Duidelijke website, veel keuzen, uitstekende prijzen (en kortingscode voor nog 5% extra korting), vriendelijke communicatie per mail. Zeer tevreden tot nu toe, al moeten we de producten nog... Duidelijke website, veel keuzen, uitstekende prijzen (en kortingscode voor nog 5% extra korting), vriendelijke communicatie per mail. Zeer tevreden tot nu toe, al moeten we de producten nog ontvangen i.v.m. de levertijd.