Vond u het makkelijk om te bestellen?

Prima ervaring

Uw ervaring

Deurmarkt is telefonisch goed bereikbaar voor vragen.
Deurmarkt is telefonisch goed bereikbaar voor vragen.
De avond voor de levering ontving ik zoals afgesproken per mail het tijdblok van de levering. Sowieso was het een snelle levering. Later bleek er wat kleine schade aan de deuren te zijn. Dit is keurig opgelost door Deurmarkt. Naar volle tevredenheid deuren gekocht.

RJ Sanders Timmerman's Tsjoender

Op zoek naar deuren voor een klant

Uw ervaring

Voor een klant van ons bedrijf, gingen wij op zoek naar binnendeuren. Via internet kwamen wij terecht bij deurmarkt. Helaas bleek de deur niet in de juiste maat aanwezig te zijn. Na een telefoontje,... Voor een klant van ons bedrijf, gingen wij op zoek naar binnendeuren. Via internet kwamen wij terecht bij deurmarkt. Helaas bleek de deur niet in de juiste maat aanwezig te zijn. Na een telefoontje, waarbij een medewerker persoonlijk meekeek, bleek de maat toch leverbaar en konden we de gehele bestelling plaatsen bij deurmarkt. Na levering bleek de leverancier niet alles te hebben geleverd en konden de deuren in dit project niet geplaatst worden. Wederom gebeld met dezelfde persoon en direct opgelost. Fouten kunnen gebeuren, zelfs bij leveranciers..... (geen schuld van Deurmarkt!), deurmarkt heeft het direct voor ons opgelost.
Nu maar hopen, dat ook de leverancier iets doet met de fouten die in deze levering naar voren zijn gekomen.

Super!

R

Nog geen deur

Uw ervaring

we hebben een deur besteld voor de wc, echter kregen we geen deur,..........bellen, bleek de deur een levertijd van 8 weken te hebben. Kwestie van de zeer kleine lettertjes lezen 😉 Jammer dat we... we hebben een deur besteld voor de wc, echter kregen we geen deur,..........bellen, bleek de deur een levertijd van 8 weken te hebben. Kwestie van de zeer kleine lettertjes lezen 😉 Jammer dat we nog geen deur hebben, maar dat komt vast goed !

Vriendelijk

Tim

Ervaring

Goed advies

Zeer klantvriendelijk

Janssen

Mooie deuren voor een goeie prijs.

Uw ervaring

Eerst even de chat functie gebruikt voor advies en daarna besteld. Vervolgens werd ik keurig op de hoogte gehouden wat de status van levering was.

Hoe klantvriendelijk vond u het personeel?

Gewoon zoals je het graag wilt.

Arjan

Bestelling Skantrae deuren

Uw ervaring

Ik heb 5 deuren van het merk Skantrae besteld via Deurmarkt. De deuren waren daar scherp geprijsd, eerst nog even gebeld en kreeg vriendelijk advies. Na bestelling zijn de deuren zeer snel thuis... Ik heb 5 deuren van het merk Skantrae besteld via Deurmarkt. De deuren waren daar scherp geprijsd, eerst nog even gebeld en kreeg vriendelijk advies. Na bestelling zijn de deuren zeer snel thuis bezorgd, alles netjes verpakt en prima in orde.

Heel vriendelijk

Alexander Giacomini

Bestelling binnendeur

Hoe klantvriendelijk vond u het personeel?

Zeer klantvriendelijk, eenvoudig bereikbaar via chat, klasse

Roos

Prima website en scherpe prijs

Uw ervaring

Website zoekt makkelijk en met scherpe prijs logische keus. Chauffeur belde keurig van te voren binnen afgesproken tijdstip.

Keurige service

Promoselector

Goede service

persoonlijk advies

Hoe klantvriendelijk vond u het personeel?

zeer behulpzaam en goed op de hoogte van de mogelijkheden