Xenia Wassenbergh

Deuren zonder zeuren

Uw ervaring

Bij Deurmarkt.com bestelden we een aantal mooie deuren voor een superstrakke prijs. Toen vervolgens bleek dat er 2 niet meer leverbaar waren, dacht de medewerker goed met ons mee over alternatieven. Vriendelijk en professioneel. Deuren zonder zeuren dus!

Greetje Joustra

Prima!

Zeer snelle levering

Imelda

Prettige service

Uw ervaring

Goed advies via site. Maar veel prettiger nog is het persoonlijke contact met medewerkers. Zijn op hun eigen naam te contacten, denken mee en bellen terug.

dennis

Juiste service

Uw ervaring

Prima levering, en perfecte service, erg blij met mijn aankoop

Reactie Deurmarkt.com:

Hartstikke fijn, bedankt voor de fraaie review!

Jean

Geen correcte medewerkers. Beloven een deurkit aan een prijs, omschrijven dit vaag in het factuur en laten je dzn tweemaal betalen voor het extra kozijn en levering.

Uw ervaring

Ni echt. Een gewone webwinkel maar geen correcte.

Reactie Deurmarkt.com:

Helaas is hier een vervelend misverstand ontstaan. U verkeerde vreemd genoeg in de veronderstelling dat er bij uw deur een kozijn meegeleverd zou worden. Bij hetgeen u besteld heeft, staat echter niets vermeld over een kozijn. Ook in de bevestiging die u van ons heeft ontvangen staat geen kozijn vermeld. Ondanks dat het zeer ongebruikelijk is een kozijn mee te leveren, hebben wij met u meegedacht en zijn we een oplossing overeengekomen. Helaas bent u nog steeds niet tevreden..

Frans

Prima service

Uw ervaring

Alles werd op de afgesproken tijd geleverd en nadat bleek dat er één van de artikelen niet juist was geleverd, werd dit direct en zonder moeilijk doen opgelost. Klasse!

Malissa

Ervaring met deurmarkt.

Uw ervaring

Helaas de hele dag thuis gebleven voor 2 pakketjes waarvan er eindstand maar 1 is gekomen op de leverdatum. Meerdere keren gebeld en mij laten beloven dat ik terug gebeld zou worden maar helaas is dit niet gebeurt.. Vind het jammer dat jullie niet voldoende informatie geven aan de klant zelf, een track&trace code zou al heel fijn zijn of desnoods een tijd indicatie wanneer het product geleverd word. Uiteindelijk (na een klacht) wel netjes terug gebeld met een passende oplossing.

A Klock

Skantrae slimseries

Uw ervaring

Vier maanden moeten wachten op de deuren. We vonden dit wel heel lang hebben van deurmarkt 100 euro retour gehad

Marco Knies

Toch gelukt!

Uw ervaring

Moeilijk tot stand gekomen bestelling maar toch nu eigenaar van super leuke deuren.
Het leek erop dat onze eerste keus lang op zich zou laten wachten en dat we er niet uit zouden komen. Gelukkig zijn we na meerdere keren heen en weer bellen op een super leuke deur met toebehoren uit gekomen en ook nog 1 maat extra kunnen bestellen welke bij de eerste keus niet leverbaar was! Was de stress niet voor niets geweest en alles toch nog gelukt.
Heel fijn en echt een sieraad voor de uitstraling van ons nieuwe huis!!!!!!
Tot de volgende keer.

Reactie Deurmarkt.com:

Bedankt voor uw reactie en veel plezier in de nieuwe woning!

Dick van Putten

Heldere communicatie!

Gebruiksvriendelijke website.
Medewerkers zijn goed bereikbaar om mee te denken en advies te geven.