Je aankoop wordt beschermd

Daan Hazelzet

Zeer goed geholpen

l.de Man

Prima contact maar er is nog niets geleverd

Uw ervaring

Goed advies maar nog niets geleverd
Dus daar kunnen we nog niet over oordelen.

robert

Een tevreden klant!

Uw ervaring

Zeer tevreden over deze webshop. bereikbaarheid en service gerichtheid is top. zelfs om 2300 s'avonds.
prijzen zijn ook prima.
aflevering prima
alles in goede staat ontvangen.
enig minpuntje ik heb geen bevestingtijd voor levering ontvangen na bellen bleek dit al direct de volgende dag bezorgd te worden.
Al met al een tevreden klant!

Robert van Andel

Bestellen en levering

Uw ervaring

Na de bestelling op de site en directe betaling van de kosten via Ideal, kreeg ik via Deurmarkt een bevestiging van de betaling en van de bestelling.
Daarna werd het stil. Week later zelf geïnformeerd naar de status van mijn bestelling. De eerstvolgende werkdag kreeg ik de bevestiging dat de bestelling de volgende dag werd geleverd.
Advies: stuur na betaling/bevestiging een (geautomatiseerde) mail dat de bestelling in behandeling is genomen en dat de verwachte levering over x dagen zal gaan plaatsvinden. Eventuele vertragingen in het leveringsproces kunnen ook tijdig worden doorgegeven. Oftewel informeer de klant over de status van zijn bestelling. Nu bleef ik geheel in het ongewis en nam zelf na een week het initiatief. In dit digitale tijdperk wil men graag adequaat geïnformeerd worden.
Ps. als bepaalde producten een langere levertijden hebben, kan je dit communiceren op de site. Echter dit kan bedrijfsstrategie zijn.

De levering is verder daarna keurig uitgevoerd

E. Baeten

Erg tevreden!

Uw ervaring

Goede prijs, mooie deurtjes, netjes verpakt en snel geleverd.

Rene

Dit is al de 2e keer dat ik voor een heel huis binnen en buiten deuren bestel. Zegt eigenlijk wel genoeg!

Uw ervaring

Er wordt snel op mail gereageerd. Denken met je mee en maken een mooie prijs voor je. Het bezorgen is ook geen probleem (in mijn geval wilde ze zelfs op 2 data bezorgen) Ik heb hier maar 1 van gemaakt.
1 aandacht punt heb ik nog wel betreft het betalen: dit zou ik liever achter af willen doen.

Wiljan Voortman

Deuren van Skantrae gekocht op deze website.

Uw ervaring

sneller levering, goed geholpen zowel via de mail als via de live chat,

Van Durma

Sneller dan de rest

Uw ervaring

Levertijd opgevraagd bij verschillende bedrijven en bij deurmarkt blijkt het het snelt te zijn. Deuren hangen al mooi, waar ik bij andere nog hat zitten wachten.

Susan van B

Advies was zeer prettig via de livechat hierdoor juiste keuze gemaakt en deurtjes zijn nog mooier dan ik op het plaatje had verwacht!

Uw ervaring

livechat, advies qua smaak, en super goed geholpen en snel bij mij thuis

James

Toppie, niks op aan te merken eigenlijk. belletje was prettig voor advies, en toen besteld en had de deuren op de afgesproken dag binnen. Keurig!!!

Uw ervaring

service, beslag, deuren, goed advies