Heertje

Goed personeel verstand van Skantrae deuren en goed bereikbaar! Super geregeld ben blij dat ik voor jullie heb gekozen.

Uw ervaring

top service en aardige mensen

Jansen

Perfect

Leo

Afspraak over levering kan beter maar verder top.

Uw ervaring

Ik had afspraken over de levering gemaakt en dat werd uit eindelijk een paar dagen later. Verder prima levering.

Inge V

Slimserie Skantrae deuren gekocht super advies voor de bijbehorende krukken en scharnieren. Binnen verkoop is goed op de hoogte

Verstand van Slimserie

Christa

Snelle levering uit voorraad, super gedaan Deurmarkt

Uw ervaring

Waar ik het elders niet kon kopen, of heel lang moest wachten, was het door Deurmarkt.com binnen 3 dagen in huis! !

Anne

Mooie deur

Uw ervaring

Een mooie metalen deur besteld. Helaas de levering die niet helemaal goed ging. Maar dit heeft het bedrijf professioneel opgelost.

Carolien Vreeken

Men levert prachtige deuren, erg blij mee. Erg jammer en teleurstellend is dat als er iets mis gaat, men niet thuis geeft. Klachtafhandeling is naast teleurstellend uitermate traag, nu bijna 3 mnd...

Cor

Tevreden klant

Uw ervaring

Ruime keuze en goede kwaliteit.

J. Vos

Goed telefonische communicatie en wordt terug gebeld bij vragen, erg klantvriendelijk in deze tijd, super!

Uw ervaring

Doen wat ze zeggen en klant staat central

Tim Snijder

Op een punt na een prima bedrijf.

Uw ervaring

Tijdens het mail contact kom de levertijd voor standaardmaat deuren op 6 weken en maatwerk deuren op 8 weken.
Helaas krijgen wij na de betalings bevestiging een leverings termijn van 17 weken!!! +11 weken is nogal ruim en niet volgens afspraak. Hierom geen volle 5 sterren.