Hoe klantvriendelijk vond u het personeel?
Vond u het makkelijk om te bestellen?
Kwaliteitscore producten

Isabel

Goede ervaring met Deurmarkt

Goede ervaring met Deurmarkt en mooie showroom in Heerde

Bryan Egt

Verstand van zaken en deuren

Uw ervaring

goed advies gehad en fijn de tijd genomen om alle deuren en wensen door te nemen!

fam. Nuihijs

Afgelakte zwarte deuren

Uw ervaring

Via deze website zwarte gelakte deuren gekocht een zorgvuldig verpakt en ze stralen in ons huis

Alki

GeoCeramica uitgezocht in Heerde

Uw ervaring

Mooie opstelling en goede presentatie

Britt ( GLD )

Svedex Cameo

Uw ervaring

Cameo binnendeuren gekocht voor ons nieuwe huis - het is er zo fraai van geworden, bedankt voor de goede zorgen!!

Boschman

Snel transport goede kwaliteit

Uw ervaring

Mijn bestelde deuren op Deurmarkt.com waren snel op locatie, erg blij mee!!

Binnendeuren uitgezocht in mooie showroom

Marie

Fijne bestelling

Arie van der Mark

Negatief

Uw ervaring

Heeft verkeerd product geleverd gekregen bij telefoon snapte men niet wat er mis was zou teruggebeld worden maar tot op heden nog niks gehoord

Iryna

Verkeerd frame verzonden. Slechte reactie van klantenservice

Uw ervaring

Ik heb een deurpost gekocht die incompleet is aangekomen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en werd gevraagd om een ​​e-mail te sturen met details. Ik heb dit gedaan. Al meer dan... Ik heb een deurpost gekocht die incompleet is aangekomen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en werd gevraagd om een ​​e-mail te sturen met details. Ik heb dit gedaan. Al meer dan twee weken geen reactie. Ik belde opnieuw en kreeg te horen dat ze me zullen terugbetalen en het ophalen van het verkeerde frame zullen regelen. meer dan een week later wacht ik nog steeds. In de tussentijd geen restitutie, en ik heb al meer geld uitgegeven om het frame te vervangen. Het is een onaangename klantervaring.

Rene

Ondeskundig

Uw ervaring

in het begin goed slechte afwikkeling