Hoe klantvriendelijk vond u het personeel?
Vond u het makkelijk om te bestellen?
Kwaliteitscore producten

Austin

Blij met deurmarkt.com

Uw ervaring

op verzoek een zeer snelle levering van onze deuren, de freezingen in de deuren waren perfect, complimenten van onze timmerlieden

Van der Hee

Steenhuis

Goede kwaliteit, maar als particulier voelt het alsof je niet echt serieus wordt genomen

Uw ervaring

2 deuren online gekocht. Er stond dat ze op voorraad waren. Na 2 weken maar eens gemaild of de deuren klaar stonden. Na geen antwoord te hebben gekregen, een week later maar eens gebeld. Degene aan... 2 deuren online gekocht. Er stond dat ze op voorraad waren. Na 2 weken maar eens gemaild of de deuren klaar stonden. Na geen antwoord te hebben gekregen, een week later maar eens gebeld. Degene aan de telefoon moest van alles uitzoeken en zou mij dezelfde dag terugbellen. Dit is niet gebeurt, wel de volgende dag bericht dat de deuren klaar stonden om op te halen.

Bij ophalen een ongeïnteresseerde medewerker achter de balie. Wel werd er geholpen met het in de auto leggen van de deuren. Ik kreeg het idee dat hij dit deed om te zorgen dat we zo snel mogelijk weer weg waren. Op mijn vraag over plinten, wederom een ongeïnteresseerde reactie en met moeite werd een prijs opgeschreven. Geen poging om mij daadwerkelijk nog iets te laten kopen.

Naar aanleiding van deze review wel een goed gesprek gehad met een medewerker.

Marie Jose

Fijne zaak

super goede service van Deurmarkt.com

Henriek

Ruime showroom

Uw ervaring

hele ruime showroom waar je leuke keuzes maakt!

Heerink

Mooie deurklink

Uw ervaring

Een Italiaanse deurklink daar moet je even geduld voor hebben maar als hij er dan is is hij fraai

Eikendeuren nieuwbouw

Goed voor elkaar

Uw ervaring

website en assortiment goed op orde, de nieuwste deurentrends hier kunnen bestellen

John IJssel

Beste prijs goede offerte

Uw ervaring

duidelijke offerte fase en vlotte levering door Deurmarkt.com

Isabel

Goede ervaring met Deurmarkt

Goede ervaring met Deurmarkt en mooie showroom in Heerde

Bryan Egt

Verstand van zaken en deuren

Uw ervaring

goed advies gehad en fijn de tijd genomen om alle deuren en wensen door te nemen!