Hoe klantvriendelijk vond u het personeel?
Vond u het makkelijk om te bestellen?
Kwaliteitscore producten

Section One Fase Two

Retouren .....

Uw ervaring

Na wat over en weer gebel, deur geretourneerd tegen transportkosten.

Bouwbedrijf

Beoordeling deurenmarkt

Uw ervaring

Consumenten prijzen en aannemersprijzen zijn gelijk!?

Philip Tijhuis

Kwaliteit hoog in her vaandel

Uw ervaring

De deuren eerder uitgezocht in de showroom .
Vriendelijk en meedenkend personeel die weten waar ze over praten.
Vandaar de deuren van skantrae geleverd gekregen op de juiste data en...
De deuren eerder uitgezocht in de showroom .
Vriendelijk en meedenkend personeel die weten waar ze over praten.
Vandaar de deuren van skantrae geleverd gekregen op de juiste data en tijd.
Mooie degelijke deuren en tevens goed verpakt .

Piet

Fijn bedrijf

Alles naar wens!

LT

Top service

Uw ervaring

In 2019 10 deuren met sloten gekocht. Uit coulance 10 nieuwe sloten ontvangen omdat de geleverde sloten mankementen gaven. Top service zonder enige vorm van discussie!!

Meurse

Thuis levering van deuren

Uw ervaring

helemaal bij ons achterom geleverd

Johan en Lydia

Bestel hier

Uw ervaring

kijk niet verder, deurmarkt is je adres.. we zijn heel goed geholpen!!

Austin

Blij met deurmarkt.com

Uw ervaring

op verzoek een zeer snelle levering van onze deuren, de freezingen in de deuren waren perfect, complimenten van onze timmerlieden

Van der Hee

Steenhuis

Goede kwaliteit, maar als particulier voelt het alsof je niet echt serieus wordt genomen

Uw ervaring

2 deuren online gekocht. Er stond dat ze op voorraad waren. Na 2 weken maar eens gemaild of de deuren klaar stonden. Na geen antwoord te hebben gekregen, een week later maar eens gebeld. Degene aan... 2 deuren online gekocht. Er stond dat ze op voorraad waren. Na 2 weken maar eens gemaild of de deuren klaar stonden. Na geen antwoord te hebben gekregen, een week later maar eens gebeld. Degene aan de telefoon moest van alles uitzoeken en zou mij dezelfde dag terugbellen. Dit is niet gebeurt, wel de volgende dag bericht dat de deuren klaar stonden om op te halen.

Bij ophalen een ongeïnteresseerde medewerker achter de balie. Wel werd er geholpen met het in de auto leggen van de deuren. Ik kreeg het idee dat hij dit deed om te zorgen dat we zo snel mogelijk weer weg waren. Op mijn vraag over plinten, wederom een ongeïnteresseerde reactie en met moeite werd een prijs opgeschreven. Geen poging om mij daadwerkelijk nog iets te laten kopen.

Naar aanleiding van deze review wel een goed gesprek gehad met een medewerker.