Hoe klantvriendelijk vond u het personeel?
Vond u het makkelijk om te bestellen?
Kwaliteitscore producten

Tim

Prima producten en goede service / klachtafhandeling

Uw ervaring

Ik heb bij deurmarkt 4 Skantrae deuren besteld, waarvan 1 helaas een afwijking had bij levering door Skantrae. Daar kwam ik pas achter toen ik de deur de volgende dag hing; kan natuurlijk gebeuren... Ik heb bij deurmarkt 4 Skantrae deuren besteld, waarvan 1 helaas een afwijking had bij levering door Skantrae. Daar kwam ik pas achter toen ik de deur de volgende dag hing; kan natuurlijk gebeuren maar wel vervelend. Na contact met Deurmarkt en het overhandingen van foto's werd ik naast een schriftelijke bevestiging ook nog even netjes gebeld door Deurmarkt om te bevestigen dat de betreffende deur omgeruild wordt. Klasse!

Vincent

Goede service na niet nakomen van opgegeven levertijd

Goede service na niet nakomen van opgegeven levertijd

E. Dortangs

Snel en goedkoop bovendien

Uw ervaring

Op zoek naar een onmogelijke deur, maar uiteindelijk gevonden... bij de bouwmarkt en verrek! 20% procent keuzekorting....TOP, maar wacht, even kijken of er google afbeeldingen zijn van deze Cando... Op zoek naar een onmogelijke deur, maar uiteindelijk gevonden... bij de bouwmarkt en verrek! 20% procent keuzekorting....TOP, maar wacht, even kijken of er google afbeeldingen zijn van deze Cando Kent. Een enkele maar, maar wel de advertentie van deurmarkt.nl met dezelfde prijs zónder keuzekorting. En snelle levering! Super.... enige minpuntje was dat de levering niet op de afgesproken tijd plaatsvond. De chauffeur belde mij een paar uur eerder of hij ook eerder kon leveren want hij was toch al in de buurt. Niet heel ideaal, want ik was er nog niet, maar ja wel netjes gebeld. Gelukkig kon hij via de reservesleutel de deuren binnen de poort zetten. Al met al een prima middenweg
De deuren zijn echt heel mooi. Dus echt gewoon een super prijs kwaliteit verhouding!

HBM

Waardeloos en niet volgens de wet

Uw ervaring

Lees hun voorwaarden !!!! Als klant heb je hier werkelijk 0,0 rechten. Voorwaarden staan vol met clausules die volgens de NL wetgeving niet mogen.
Ongeacht de grootte van je order moet je 100%...
Ongeacht de grootte van je order moet je 100% vooruit betalen!!! Dat is niet toegestaan volgens de wet en het risico voor mij als koper is veel te groot.
Ik verbied niemand om hier te kopen maar ik heb hele grote twijfels bij de betrouwbaarheid van een toko die 100% vooruit betaald moet hebben.

Reactie Deurmarkt.com:

Beste Hinno,
Allereerst willen we u bedanken voor uw feedback.
Het spijt ons te horen dat u bedenkingen heeft bij onze betalingsvoorwaarden.
Wij streven ernaar om duidelijk en...
Beste Hinno,
Allereerst willen we u bedanken voor uw feedback.
Het spijt ons te horen dat u bedenkingen heeft bij onze betalingsvoorwaarden.
Wij streven ernaar om duidelijk en transparant te zijn in onze bedrijfsvoering en voorwaarden. De vooruitbetaling is gevraagd omdat u speciaal naar eigen wens op maat gemaakte deuren wil bestellen bij ons.
We begrijpen echter dat dit als ongemakkelijk kan worden ervaren, maar aangezien het om maatwerk gaat wat niet meer retour of geannuleerd kan worden na productie vragen wij inderdaad om dit voor uit te betalen.
Wat betreft uw opmerkingen over onze voorwaarden en de NL wetgeving, wij nemen compliance zeer serieus en hebben onze voorwaarden opgesteld in samenwerking met juridische experts. Als u verdere vragen of zorgen heeft, nodig ik u uit om direct contact met ons op te nemen.

Team Deurmarkt.com - klantenservice

Jorn

Grote keus, goede prijzen

Uw ervaring

Showroom om de deuren te bekijken
Scherpe prijzen
Prettige levering tot aan de plek van bestemming in huis

Jeffrey

Prima bedrijf!

Uw ervaring

Heldere website, behulpzame medewerkers, goede informatievoorziening, scherpe prijs en snelle levertijd!

T. Luiken

Uw ervaring

Prima. Snel. Goede prijs. Deur niet helemaal recht in kozijn.

Saskia Nieuwgein

Ja doen!!

Uw ervaring

Deurmarkt.com doen! Huis is prachtig geworden met onze nieuwe deuren van Deurmarkt!

Bram

Schuifsysteem

Uw ervaring

Mooi Svedex schuifsysteem gekocht, goed voor elkaar!!!!