Hoe klantvriendelijk vond u het personeel?
Vond u het makkelijk om te bestellen?
Kwaliteitscore producten

Huijgen

Slechte start maar uiteindelijk toch goed geholpen.

Uw ervaring

Het bestellen van de producten had wat voeten in de aarde maar uiteindelijk ben ik goed geholpen door Marthijn.

H

Uw ervaring

Geleverde deuren hebben helaas een te diepe scharnier uitsparing (5mm) waardoor deur niet dicht kan. Kopkant klemt dan op kozijn. Na overleg met Deurmarkt.com bestellen ze nu nieuwe deuren met de... Geleverde deuren hebben helaas een te diepe scharnier uitsparing (5mm) waardoor deur niet dicht kan. Kopkant klemt dan op kozijn. Na overleg met Deurmarkt.com bestellen ze nu nieuwe deuren met de juiste scharnier diepte die later geleverd worden. Voorwaarde was wel dat ik eerst dit Revieuw moet aanpassen. Dus bij deze gedaan!

Laura

Vriendelijk personeel!

Uw ervaring

Tot nu toe, goede service & vriendelijk personeel. Ben je op zoek naar kwalitatieve mooie deuren tegen een mooie prijs dan ben je hier aan het goede adres!

Erik

Stalen kozijn Skantrae

Uw ervaring

Duidelijke goede communicatie gehad, het artikel is op de beloofde datum geleverd, TOP

Derk Kranenburg

Mooie deur met behulp van prima service

Uw ervaring

De deur opmeten en uitzoeken was geen probleem, maar we hadden het bedrijf nodig om het schuifsysteem te bepalen en te zorgen voor de v-vormige inkeping onder. Dat alles werd netjes voor ons gedaan.

Zoetekouw

Bedankt

Uw ervaring

we hebben fijne deuren en ze zien er mooi uit en degelijk

Motoerbanden Quickservice

Deuren Albro

Goede en snelle communicatie

R van Beijnum

Uw ervaring

De deuren zouden geleverd worden op 4 september, maar ze zijn nog niet ontvangen

Rorije

Wat een toppers!

Geweldig

Margo

Uitstekend

Uw ervaring

Goed geholpen, deuren werden snel geleverd, prijs kwaliteit verhouding prima.