Hoe klantvriendelijk vond u het personeel?
Vond u het makkelijk om te bestellen?
Kwaliteitscore producten

Paul Flos

Snelle bestelling, goede service, lange levering

Uw ervaring

Alles ging goed tot aan de levering. Die is meerdere malen gemeld, maar ging al die keren niet door. Bij uiteindelijke levering, was het afdak beschadigd. Uiteindelijk ook wat schade aan het afdak... Alles ging goed tot aan de levering. Die is meerdere malen gemeld, maar ging al die keren niet door. Bij uiteindelijke levering, was het afdak beschadigd. Uiteindelijk ook wat schade aan het afdak (wat ikzelf kon repareren). Ben keurig teruggebeld na het doen

E.J de Vries

Deuren

Uw ervaring

Bestel proces (niet digitaal) had iets sneller gekund, maar alsnog tot een goede order kunnen komen en prijs kwaliteit is goed!

De Leeuw, particulier

Zeer tevreden

Uw ervaring

Na de online bestelling van 3 opdekdeuren met glas als ook met panelen heeft de klantenservice mij zeer vriendelijk te woord gestaan via mail en telefonisch. Toen het deurbeslag niet direct... Na de online bestelling van 3 opdekdeuren met glas als ook met panelen heeft de klantenservice mij zeer vriendelijk te woord gestaan via mail en telefonisch. Toen het deurbeslag niet direct meegeleverd kon worden werd dit zonder problemen nagezonden. De deuren zelf zijn helemaal naar wens. De krukstellen (krukstiften) hebben net wat veel speling in het slot maar zien er mooi en strak uit. Enige aanmerking is dat de uitsparing voor het rozet net 1,5mm te krap was welke ik moest vergroten om het rozet er in vast te tikken. Verder uitermate tevreden en beveel dit bedrijf zeker aan.

Marcel

Zeer goed geholpen door Gerwin

Goed product, snelle service

Kim bakker

Mooie deur

Uw ervaring

Ben heel blij met de deur! Ziet er echt heel mooi uit en de service was ook perfect!

Klein bv

Mooie 🚪 deuren

Uw ervaring

Goed overleg en snelle levering

Alpar

Deuren niet geleverd dus geannuleerd.

Uw ervaring

Ik heb een levering datum gekregen dan gehord niks. Op de levering dag Ik gevraagd op welke tijd komt. Ik hoor dat is niet op voorraad. Misschien door de oorloog, post-corona tijd en grote afvraag... Ik heb een levering datum gekregen dan gehord niks. Op de levering dag Ik gevraagd op welke tijd komt. Ik hoor dat is niet op voorraad. Misschien door de oorloog, post-corona tijd en grote afvraag de voorrad verschil .

Wij hebben de bestelling geannuleerd en andere deuren gekocht .

H Jannink

Prima afhandeling

Uw ervaring

Bestelde deuren met kozijnen goed verpakt en op afgesproken datum en tijd geleverd.

Kemna

Accuraat

Snel en deskundig

Ruth

Hele fijne leveren, top showroom!

Uw ervaring

zwarte binnendeuren en eiken binnendeuren gekocht op Deurmarkt na het uitzoeken in de showroom fijn geholpen en goed geregeld!