Hoe klantvriendelijk vond u het personeel?
Vond u het makkelijk om te bestellen?
Kwaliteitscore producten

Lisa

Slechte communicatie en levertijd 3 weken ipv 5 werkdagen

Uw ervaring

Bizar slechte service. De deur die ik had besteld zou binnen 5 dagen geleverd worden. Ik moest zelf bellen een dag van te voren omdat ik nog geen tijdvenster van levering had ontvangen. Toen werd... Bizar slechte service. De deur die ik had besteld zou binnen 5 dagen geleverd worden. Ik moest zelf bellen een dag van te voren omdat ik nog geen tijdvenster van levering had ontvangen. Toen werd mij gezegd dat de levering niet de dag erna zou plaatsvinden maar pas over 3 weken! Ik had 1,5 week na de levering de stucadoor geregeld en moest die ook afzeggen. Op dit moment heb ik nog steeds geen deur en wordt er niet meer gecommuniceerd.

Reactie Deurmarkt.com:

Beste Lisa,
Beste Lisa,
Hartelijk dank voor je feedback! Wij hebben direct aangegeven dat de levering 3 weken na opdracht zou worden uitgevoerd aangezien onze DKS deuren enorm populair zijn op het moment en dus een iets langere levertijd kennen. Wel balen dat in deze periode net een gaatje had! Gelukkig is je eerste bestelling wel netjes op tijd geleverd! Hopelijk heb je ondanks het wat langer wachten veel plezier met je bestelling!
Team Deurmarkt.com - klantenservice

Kroon

Bezorging van de deur was te vroeg.

Uw ervaring

Bestel proces was prima. Bezorging minder goed. In een mail wordt heel gedetailleerd het tijdstip van bezorging aangegeven (10:52). De bezorgers zijn er echter eerder zonder even te contacten. Er... Bestel proces was prima. Bezorging minder goed. In een mail wordt heel gedetailleerd het tijdstip van bezorging aangegeven (10:52). De bezorgers zijn er echter eerder zonder even te contacten. Er wordt ook geen bericht achtergelaten zodat we uiteindelijk vanaf 10:45 thuis waren en tot het tijdstip dat als uiterste bezorgingen moment thuis hebben gewacht.

Jurrian

Goede communicatie, snelle service

Uw ervaring

Ondanks post COVID vertraging in toelevering, duidelijke communicatie over verwachte levertijden.

Kees

Goede service, snelle levering

Uw ervaring

Goede communicatie over bestelling. Scherpe aanbieding. Aanrader.

Top

Super

Straatman Marie-Thérèse

Alles vlot en snel

Uw ervaring

Vriendelijk contact steeds en komen afspraken na. Erg tevreden en zijn niet duur!

Rudie Loman

Klantvriendelijk

Uw ervaring

Bestelling van het product verliep voorspoedig. Levering via transporteur ging moeizaam. Het product kwam vanuit het buitenland, maar eenmaal bij de transporteur in Nederland bleef het stil, zodat... Bestelling van het product verliep voorspoedig. Levering via transporteur ging moeizaam. Het product kwam vanuit het buitenland, maar eenmaal bij de transporteur in Nederland bleef het stil, zodat ik zelf contact op moest nemen wanneer het product thuis afgeleverd zou worden. Dus dit kan zeker beter, maar is uiteraard de transporteur aan te rekenen.

Raymond Hendrikse

Bezorging valt niet mee

redelijk

Buursma

Prima service

Uw ervaring

Snel geregeld en deuren ontvangen

LJ Buiskool

Deurluifel sophia

Offerte was niet geheel duidelijk en wel
-Wanneer er betaald moest worden
-transport kosten
(Ik wilde het ophalen uit Heerde)
Montage beschrijving prima
Kruiskopbouten voor...
Offerte was niet geheel duidelijk en wel
-Wanneer er betaald moest worden
-transport kosten
(Ik wilde het ophalen uit Heerde)
Montage beschrijving prima
Kruiskopbouten voor kopbalk moeilijk te monteren ( bitjes slippen door,door slijtage in de kop)