Jaap Tolenaars

Na bestelling problemen gehad met uitlevering, dit is door tuinkasdirect goed opgepakt en uiteindelijk na tevredenheid opgelost.

N.Schuitema

Gebeld, meteen te woord gestaan. Goede info over voorraad.

Coen Van den bergh

Netjes

Egbert Koopman

Prima de afspraken nagekomen.

Martijn

Snel, goed en vriendelijk

goede prijs, snelle verzending, telefonische vraag werd snel en duidelijk beantwoord.

Base consultancy

Goed, een fijne en snelle service, netjes verpakt en heldere afhandeling en facturatie

Mascha

Ruime keuze, nette snelle afhandeling en contact

Touw

Bestellen is gemakkelijk, alleen prijs / kwaliteits is naar mijn mening niet in balans

Fija van der Meulen

Ik had deurbeslag Ton gekocht en een handgreepje voor op een andere deur. Het handgreepje wat ik besteld had was niet op voorraad, daar kreeg ik een vriendelijke mail over en ik koos een andere. Het... Ik had deurbeslag Ton gekocht en een handgreepje voor op een andere deur. Het handgreepje wat ik besteld had was niet op voorraad, daar kreeg ik een vriendelijke mail over en ik koos een andere. Het verschil in bedrag met het oude greepje hoefde ik niet te betalen, wat ik niet had verwacht en echt super netjes vond. Daarnaast kon ik ook nog 1 deurbeslag ton minder bestellen omdat ik me had verrekend. Ik was echt super blij met deze vriendelijke klantenservice!

Klantenservice. Vriendelijk en snelle reacties.