2064 beoordelingen

2064 Reviews

L.W.A. van Heijst

Zeer snel geholpen

Product werkte niet naar behoren werd meteen een andere cilinder gesteurd met de nodige sleutels super geholpen Groetjes Lee van Heijst

Wil

Tot in de puntjes geregeld.

Duidelijke foto’s

Cor Duijnker

Helemaal top snel en prima service

Snel

Rick Risselada

Voor de tweede keer sloten besteld op deze website. Beide keren snel geleverd, en bij de tweede levering, goed per telefoon geholpen om de juiste cilinder bij te bestellen. Prima dus.

Servicegericht, snel, redelijk geprijsd.

Geen, ga zo door.

C. Piets

Goede prijs, snelle levering

prijs

Henk Schipper

Stevige sloten , snelle levering

Snelle levering en ruime keuze

Geen , is heel goed zo

Joke Lieberom

Prima sloten goed product

goede cilinders snelle levering

Harrie Kemna

Zeer snel, klantvriendelijk en deskundig ben ik geholpen door Postma en Postma. Mijn knopcilinderslot was kapot. Gebeld naar Alkmaar en het slot opgestuurd. Ik kreeg een dag later per email bericht... Zeer snel, klantvriendelijk en deskundig ben ik geholpen door Postma en Postma. Mijn knopcilinderslot was kapot. Gebeld naar Alkmaar en het slot opgestuurd. Ik kreeg een dag later per email bericht dat het slot in goede orde was ontvangen, was gemaakt en voorzien van nieuwe onderdelen. Het pakket is dezelfde dag aangetekend verstuurd. Ik ontving het de volgende dag en het slot functioneert weer als nieuw. Er waren geen kosten aan verbonden omdat het slot nog niet zo oud was. Ik ben heel erg blij met deze geweldige service van Postma en Postma. Ik kan hen van harte aanbevelen als u een slot nodig heeft.

deskundig ,snel en klantvriendelijk

op website kon ik review niet snel vinden

Jamal Benaissa

Ruim assortiment aan cilindersloten met duidelijke productbeschrijving. Ik wilde een zwart cilinderslot van een bepaalde maat. Ik heb het gewenste cilinderslot meteen op de website kunnen vinden en... Ruim assortiment aan cilindersloten met duidelijke productbeschrijving. Ik wilde een zwart cilinderslot van een bepaalde maat. Ik heb het gewenste cilinderslot meteen op de website kunnen vinden en de bestelling is netjes en snel bezorgd.

Rum assortiment cilindersloten, inclusief lastig verkrijgbare cilindersloten.

J.J.M. Leeuwenburg

Goede ervaring, diverse sloten met gelijkluidende sleutels gekocht.
Eén geruild, omdat ik de verkeerde had besteld, geen probleem bij dit bedrijf.

Snel beantwoorden telefoon en vlotte service en nette prijzen.