Snelle levering..helaas..betaald voor een oranje..krijg ik een zwarte...jammer.

Beter opletten.

Kijk 2x naar order

Scuba tector

Joop

Prima service en snelle levering

Aftersales, duidelijke website, snelle levering.

1.Het juiste soort touw leveren bij zware magneten.

2.Een track en tracé vh pakketje is gewenst.

Welk product heeft u aangeschaft bij Detectordirect?

Blokmagneet 450 gram inclusief touw.

Eric vente

Niet goed ik heb 2x gebeld en een mail gestuurd die man aan de telefoon deed heel ongeïnteresseerd en alsnog krijg ik de verkeerde bestelling Binnen die heb ik gelijk terug gestuurd wacht nu op me... Niet goed ik heb 2x gebeld en een mail gestuurd die man aan de telefoon deed heel ongeïnteresseerd en alsnog krijg ik de verkeerde bestelling Binnen die heb ik gelijk terug gestuurd wacht nu op me geld en ga het wel ergens anders bestellen

Magneet om te vissen

johan lubben

Ik vind dit geweldige mensen en het geduld en het klaar staan voor de vragen top

minelap

Soudan

Hallo, ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen. Is vermoedelijk normaal doordat de bestelling gebeurde na 17:00 u op een dinderdag. Ik verwacht hem normaal gezien voor vandaag!

Welk product heeft u aangeschaft bij Detectordirect?

Metaaldetector : nog steeds niet ontvangen. Ik heb dus een voorlopige en onjuiste beoordeling gedaan want anders kon ik huidige enquête niet overmaken.

Zie sterke punten!

Site is overzichtelijk, makkelijk bestellen, snelle betaling afhandeling, snelle verzending

magneet 450 kilo, metaal detector

Coby

Het verzenden en de ontvangst gingen geheel naar wens. Eergisteren hebben we de metaaldetector aan onze kleinzoon gegeven voor zijn verjaardag. De detector werkt zoals wij hoopten: prima. We hopen... Het verzenden en de ontvangst gingen geheel naar wens. Eergisteren hebben we de metaaldetector aan onze kleinzoon gegeven voor zijn verjaardag. De detector werkt zoals wij hoopten: prima. We hopen en verwachten dat dat zo blijft.

Het filmpje op YouTube was heel informatief.

Metaldetector voor kinderen.

J.Cornelissen

Betrokken service en echt vriendelijk, top !

Snelle service, persoonlijk en no-nonsense garantie en retourbeleid.

Track&trace doorgeven tbv de verstuurde paketten.

Welk product heeft u aangeschaft bij Detectordirect?

Makro detector root assassin spade, zoekschotel.

Pascal

Fijn advies, snelle levering! Als beginner heb ik na advies gekozen voor de Quest X5. In de eerste 5 min direct succesvol. Oud zakmes. De dag daarna oud beslag van een staldeur, lood... het plezier... Fijn advies, snelle levering! Als beginner heb ik na advies gekozen voor de Quest X5. In de eerste 5 min direct succesvol. Oud zakmes. De dag daarna oud beslag van een staldeur, lood... het plezier zit er goed in! Dank jullie wel.

Pascal

Goed advies, leuke detector, direct resultaat

Geen!

Quest X5

Peeters Diane

Was de 1ste keer dat ik iets bestelde en voormiddag besteld volgende dag in namiddag geleverd. Perfecte en correcte levering ....

Neen echt niet doe zo voort..

Metaaldetector.