Destin

Verona

Speelman

4-daagse Hollandcruise: IJsselmeer en Waddenzee

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Zover is het niet gekomen. Nadat alle gegevens waren ingevuld krijg je na een dag de mededeling dat de reis is overboekt. Van deze overboeking staat niets op de site. Ook een dag na de afwijzing... Zover is het niet gekomen. Nadat alle gegevens waren ingevuld krijg je na een dag de mededeling dat de reis is overboekt. Van deze overboeking staat niets op de site. Ook een dag na de afwijzing staat er niets op de site van overboeking en kan je nog steeds een aanvraag doen tot reservering. Dus voorkom een teleurstelling!

Reactie Destin:

Geachte heer Speelman,
Geachte heer Speelman,
Wij kennen elkaar (nog) niet persoonlijk. Tot op heden heeft u nog geen riviercruise met Friendship gemaakt en toch bent u al ontevreden over ons familiereisbedrijf.
Meer dan 40 jaar ervaring leert ons dat een tevreden passagier onze beste ambassadeur is. Wij koesteren een persoonlijke relatie met onze passagiers. Friendship cruises geeft ook u graag persoonlijk (telefonisch) advies over welke riviercruise het beste aansluit bij uw wensen.
Ondanks diverse pogingen is het ons niet gelukt met u in contact en gesprek te komen. Wij gunnen u van harte een welvarende riviercruise aan boord van een onze varende hotels 5*****sterren luxe. Mocht u daar nog voor open staan, schroom dan a.u.b. niet en laat het ons weten.
Wij leggen graag de loopplank voor u uit.
Cees van Pelt
CEO Friendship Cruises

Mieke

Gepland zuid Afrika / Namibië

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Door Corona niet doorgegaan en als klap op de vuurpijl ook nog eens 1000,00 extra moeten betalen doordat Incento de kosten ten gevolge van faillissement van een van hun participanten aan deze... Door Corona niet doorgegaan en als klap op de vuurpijl ook nog eens 1000,00 extra moeten betalen doordat Incento de kosten ten gevolge van faillissement van een van hun participanten aan deze pakketreis de klant (dus ons) laat betalen. Dit is op zijn minst gezegd zeer onfatsoenlijk!!!!!

S. Wagtmans

Cruise met de Nieuw Statendam

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Onze eerste cruise geboekt bij Robinson Cruises. We wisten niet precies wat we moesten verwachten. Het was een prachtige cruise met de Nieuw Statendam. Alles was perfect, het schip, de geweldige... Onze eerste cruise geboekt bij Robinson Cruises. We wisten niet precies wat we moesten verwachten. Het was een prachtige cruise met de Nieuw Statendam. Alles was perfect, het schip, de geweldige crew, de reis, de accommodatie, het eten en drinken. Het was heerlijk relaxen en ondertussen zie je de mooiste plaatsen! En je kon het zo gek niet bedenken, of het was er aan boord. We hebben ook genoten van de fantastische muziek elke avond. Elke dag en avond was een feest! Één ding is zeker, dit was de eerste, maar zeker niet onze laatste cruise. Robinson Cruises, bedankt voor jullie goede service! Het was TOP!

D. van Kaam

Al meerdere keren geboekt via Robinson Cruises

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Reeds meerdere keren een cruise geboekt via Robinson Cruises. Altijd top geregeld zo ook recentelijk weer. We hebben weer een geweldige vakantie gehad. Bedankt dames van Robinson Cruises!!!

C. Pols

Groot aantal verschillende cruises

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Reeds vele jaren heeft Robinson Cruises ons op een deskundige en sympathieke wijze begeleid op gebied van cruises, hotels, vluchten, excursies, etc. Wij hebben daardoor een vriendschappelijke... Reeds vele jaren heeft Robinson Cruises ons op een deskundige en sympathieke wijze begeleid op gebied van cruises, hotels, vluchten, excursies, etc. Wij hebben daardoor een vriendschappelijke relatie opgebouwd met het Robinson Cruises Team. Dit team is bovendien door hun ervaring heel attent met raadgevingen op allerlei gebied. Kortom is het een aanrader om met Robinson Cruises in zee te gaan!

L. Kruls - Manager Hospitality & Services / BrandLoyalty International BV

Diverse bedrijfsevenementen op een cruiseschip

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Robinson Cruises in een unieke aanbieder van cruise reizen maar tevens ook ervaren en bedreven in de organisatie en begeleiding van bedrijfsevenementen op een cruiseschip. De opgedane kennis en... Robinson Cruises in een unieke aanbieder van cruise reizen maar tevens ook ervaren en bedreven in de organisatie en begeleiding van bedrijfsevenementen op een cruiseschip. De opgedane kennis en ervaring evenals relaties bij de diverse rederijen, maakt dat men bij Robinson Cruises de juiste wegen weet te bewandelen om een dergelijk event goed voor te bereiden en te organiseren. Het is Astrid Nouwens, en haar team, er alles aangelegen de wens van de klant in goede banen te leiden en verliest de veiligheid hierbij niet uit het oog. De flexibele instelling en open communicatie zijn zeer prettig. Robinson cruises is een betrouwbare en waardevolle partner voor bedrijfsevenementen en/of (bedrijfs)reizen op een cruiseschip.

W. Verbrugge

Groot aantal, waaronder naar de Hebriden

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Wellicht reeds bijna 20 jaar kon ik beroep doen op de gespecialiseerde kennis en ervaring om cruises te vinden en de boekingen tot in de puntjes te laten verzorgen door het Robinson Cruises team,... Wellicht reeds bijna 20 jaar kon ik beroep doen op de gespecialiseerde kennis en ervaring om cruises te vinden en de boekingen tot in de puntjes te laten verzorgen door het Robinson Cruises team, inclusief vluchten en landarrangementen. Zelfs voor de vrij zeldzaam te vinden zeereizen, zoals weleer tussen de Hebriden eilanden, kon ik bij hen voor documentatie aankloppen. Hun 100% succesvolle tussenkomst (na kantooruren) voor een reisaanpassing op 48 uur voor het vertrek naar Alaska bewees voor mij hun ultieme professionalisme en dienstbereidheid. Dank en erkenning voor onberispelijke service!

M. de Jongh

Meerdere

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Zowel zakelijk als privé heb ik al vaak een cruise gemaakt via Robinson Cruises. Hun aandacht voor detail, klantgerichtheid en enorme kennis van de cruise wereld zal me ook een volgende keer weer... Zowel zakelijk als privé heb ik al vaak een cruise gemaakt via Robinson Cruises. Hun aandacht voor detail, klantgerichtheid en enorme kennis van de cruise wereld zal me ook een volgende keer weer voor hen doen kiezen!

B. Oonincx

Verschillende

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Vorig jaar voor het eerst bij Robinson Cruises een reis geboekt. Dit was tevens ook onze 1ste cruise. Het is ons zo goed bevallen dat we gelijk weer een cruise geboekt hebben bij Robinson Cruises.... Vorig jaar voor het eerst bij Robinson Cruises een reis geboekt. Dit was tevens ook onze 1ste cruise. Het is ons zo goed bevallen dat we gelijk weer een cruise geboekt hebben bij Robinson Cruises. Inchecken, stoelen reserveren enz. alles is vooraf door de meiden van Robinson Cruises perfect voor ons geregeld. Een echte aanrader!