Destin

Erg slecht

Reactie Destin:

Geachte familie Meijers,
Geachte familie Meijers,
Helaas waardeert u onze cruise door Holland met slechts 1,5 ster. Dat is teleurstellend laag. Fijn dat we elkaar telefonisch nog even gesproken hebben. In het telefoongesprek deelde u mij mee dat u heel tevreden bent over het zeer vriendelijke en behulpzame personeel aan boord. En u heeft louter lof voor de luxe en grandeur van het schip de Amadeus Silver III*****.
Uw kritiek betreft met name onze menukaart met 3 -gangen lunches en 4- en 5-gangen diners, die u als te luxe en niet lekker heeft ervaren.
Uw voorkeur gaat meer uit naar een “broodje rosbief of een portie bitterballen”. Onze keuken serveert inderdaad iets anders dan de lokale snackbar om de hoek. Maar dat is ook een bewuste keus. Onze varende hotels sluiten mogelijk niet aan bij wat u zoekt. Hoewel wij onze gasten graag zien terugkomen bij ons aan boord, vrees ik dat onze paden elkaar niet snel weer zullen kruisen. We hopen desondanks dat u kunt terugkijken op een mooie cruise door Nederland.
Hartelijke groet,

Oeds de |Kroon

Buitengewoon positief

Jaap

Hoe heeft u uw reis ervaren?

De tocht over de Seine is niet te vergelijken met b.v. de Rijn of de Nederlandse wateren, maar ik deed het voor de excursies. Met name die naar de invasiestranden

Henk Dekker

Prima cruise , heel veel gezien en super gezellig onder leiding Arie Vermeij

Oppie

Amsterdam CS /Venetie

Uitstekend

de Boer

4-daagse Hollandcruise: IJsselmeer en Waddenzee

Hoe heeft u uw reis ervaren?

We vonden het jammer dat op de 2e dag een 5 uur durende excursie hadden en we 11/2 uur vaartocht. Veel tijd gehad om door te brengen in Medeblik en op de 3de dag nog maar weinig tijd voor Hoorn na... We vonden het jammer dat op de 2e dag een 5 uur durende excursie hadden en we 11/2 uur vaartocht. Veel tijd gehad om door te brengen in Medeblik en op de 3de dag nog maar weinig tijd voor Hoorn na het Gala diner. Op de 3e dag een groot deel van de nacht gevaren en hebben daardoor het genoegen van het varen gemist .
De reisleider had het steeds over 4 prachtige dagen, terwijl op dag 4 de reis al om 9.00 uur 's morgens eindigde. Dit was vooraf bekend en dan komt zo'n opmerking vreemd over. Bij de excursie misten we de Quiet Vox headset.
De boot en verzorging door het personeel was uitstekend.
Het was onze eerste kennismaking met deze soort vakanties