Destin

Erg prettig

M Verleun

Riga

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Prachtige en goed verzorgde reis

Wolters

Riga

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Naar volle tevredenheid, zoals gebruikelijk

Ria en Gerrit Selles

Rhône en Saône

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Nadat vorig jaar onze geboekte riviercruise over de Rhône en Saône door Corona twee maal was geannuleerd hebben we in augustus dit jaar eindelijk de reis kunnen maken. Drie keer is scheepsrecht. Nadat vorig jaar onze geboekte riviercruise over de Rhône en Saône door Corona twee maal was geannuleerd hebben we in augustus dit jaar eindelijk de reis kunnen maken. Drie keer is scheepsrecht.
Het is een fantastische belevenis geworden. We startten in Gilze met kennismaking van onze medereizigers en reisleiders en een heerlijke kop koffie met gebak. Na een overnachting in Nancy arriveerden wij ’s middags in Lyon, waar een prachtig schip op ons lag te wachten. De Amadeus Provence. Een mooie ruime cabine met alles erop en eraan. Heerlijke maaltijden, high tea momenten en ’s avonds nog een snack en de bemanning: uiterst behulpzaam en zeer vriendelijk.
Dan nog een vele excursies. Wij hebben ze niet allemaal gedaan, maar de bezoeken aan de Truffelboerderij en Arles staan nog scherp op ons netvlies. Leuk!!
Een vakantie waar wij met veel plezier aan terugdenken.
Ook de service van Friendship Cruises geven wij een pluim. Onze koffer was tijdens het inladen op de boot beschadigd en provisorisch door de technische man van de boot gemaakt. De reisleiders hebben meteen contact opgenomen met Friendship en er werd ons verzocht als we thuis waren er een melding van te maken. Zo gedaan. Na een telefoontje van de heer Van Pelt werd er eind van de week een prachtige nieuwe koffer bij ons bezorgd. Wat een geweldige service. Met een goed gevoel over deze reis kijken wij uit naar een volgende vakantie met Friendship Cruises.
Ria en Gerrit

Heel goed.

Selles

Rhône

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Fantastisch, ondanks de Coconamaatregelen.

Hans Zonneveld

heel goed

Amadeus Provence

Rhône en saône

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Ik was er écht he-le-maal uit! De wisselende riviergezichten, de mooie stevige sluizen en de steden en dorpen van de excursies. Aan boord een luxueus glazen zwembadje, om heerlijk aan dek in af te... Ik was er écht he-le-maal uit! De wisselende riviergezichten, de mooie stevige sluizen en de steden en dorpen van de excursies. Aan boord een luxueus glazen zwembadje, om heerlijk aan dek in af te koelen. Wat een mooi schip.En dan...de service van al die aardige mensen.
Onze ronde tafel met vast gezelschap van 6 elkaar onbekenden gaf tijdens elke maaltijd verbazing en plezier om ieders verhalen. We hebben zelfs een groepapp aangemaakt met nu nog voortdurend contact. Heel dierbaar. De maaltijden waren divers en heel smakelijk. Speciaal de soepen en de toetjes, het gebak...
Mijn schoonzus en ik hebben heel prettige herinneringen aan de bustochten heen en terug, met voorlichting en vermakelijke bijdragen van reisleidster en chauffeur.