Destin

Fantastisch

A.van Pelt

Rijn en Moezel

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Over de accomodatie kunnen we kort zijn, GEWELDIG! De entertainment.......totaal en helemaal niks! Misschien moet je voor deze reis 85 + zijn!

Reactie Destin:

Beste meneer en mevrouw van Pelt,
Beste meneer en mevrouw van Pelt,
Een theaterzaal of bioscoop voor saaie zeedagen zult u bij ons aan boord niet vinden. De “Film” speelt zich tijdens een riviercruise door 4 landen van Rotterdam naar Bazel af aan bakboord en stuurboord.
Elk moment van de dag een ander panorama. Elke dag een andere route. Echter elke bocht wacht u een verrassing. Op de Rijn en Moezel vaart u als het ware door de achtertuin van stadjes en dorpen.
De mooiste fotoserie schiet u tijdens de burchten en kastelen route. Wat dacht u van interessante lezingen over de prinsen en prinsessen van Oranje tijdens de cruise langs Lahnstein.
Toeristische boordinfo van plaatsen en streken waar we varen worden u dagelijks op een presenteerblaadje aangereikt. De reis op zich is al een belevenis. Elke dag interessante excursies. Je komt tijd, ogen en oren te kort.
Het spijt ons dat u ons assortiment entertainment niet aansloot bij uw wensen.
Cees van Pelt
Directeur Friendship Cruises