Destin

Nienke Hermanides

Donaureis

Hoe heeft u uw reis ervaren?

fijne cruise met een fantastisch crew. kritiekpunt. Vaarschema verkorten en meer tijd nemen om steden te bekijken en daar de tijd voor nemen. Bratislava, Budapest, Belgrado en Wenen. De oevers... fijne cruise met een fantastisch crew. kritiekpunt. Vaarschema verkorten en meer tijd nemen om steden te bekijken en daar de tijd voor nemen. Bratislava, Budapest, Belgrado en Wenen. De oevers van de Donau zijn over het algemeen wat saai op een enkele mooie uitzonderingen na b.v De ijzeren Poort .laat de boottocht vervallen naar de Zwarte zee. Het zijn n.l geen fluisterboten. Dat betekent veel lawaai voor de vogels . Budapest een prachtige stad met een prachtige avond op de boot kijkend naar een verlicht Budapest. Tekort om nog meer te zien .
een fijne excursie in de stad. . Constanta is een stadje waar je niet veel te zoeken hebt. Die tijd zou ik besteden aan de andere steden die ik heb genoemd. Voor deze reis was het jammer dat we in Hongarije de excursie niet konden maken i.v.m paspoortcontrole. Hele dag dus niet van boord af. Ook in Servie niet van de boot i.v.m Corona. Ondanks deze teleurstelling was het een reis om mee te maken. Bovendien hadden we prachtig weer zodat we veel op het achter- en bovendek konden verblijven. We hebben een fantastische reisleider Bram gehad die ons veel heeft verteld over de omringend landen van de Donau. Tot zover een korte reactie van mij

Ruud Holstvoogd en echtgenote

Donaureis 19-11-2021 tm 30-11-2021

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Begin in hotel in Boekarest was uitstekend, evenals bezoek aan Paleis van Ceaucescu en Openluchtmuseum. Daarna heerlijke bootreis over de Donau. Faciliteiten aan boord uitstekend. Verzorging aan... Begin in hotel in Boekarest was uitstekend, evenals bezoek aan Paleis van Ceaucescu en Openluchtmuseum. Daarna heerlijke bootreis over de Donau. Faciliteiten aan boord uitstekend. Verzorging aan boord ook uitstekend. Excursies waren goed georganiseerd. Reisleider was fijne man en bekwaam, een genoegen om hem mee te maken. Bescheiden tip: De trip op de eerste dag naar de monding van de Donau aan de Zwarte Zee en excursie in het daargelegen krekengebied is zonde van de tijd. (Gelijk aan 'onze' Weerribben). In plaats daarvan een extra dag in (bijv.) Bratislava zou meer recht doen aan deze prachtige hoofdstad. Ruud Holstvoogd.

Van der Ruyt

Donau

Heel plezierig

K. merkx

Mozart festival Schwetzingen

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Mooi verzorgede reis onder leiding van enthousiaste goed geïnformeerde gids

Yvonne feuth

Geweldig