Destin

Temmink

8 dagen reizen door Zwitserland met Incento treinreizen Basel-Luzern-Interlaken-Zermatt- St.Moritz

Hoe heeft u uw reis met Destin ervaren?

Het was geweldig ,bijna niet te verwoorden mooi.
Hotels prima,ontbijt overal goed.Treinen duidelijk.
Het was geweldig ,bijna niet te verwoorden mooi.
Hotels prima,ontbijt overal goed.Treinen duidelijk.
Als feedback hebben we nog de opmerking: het zou naar ons idee met minder papieren kunnen.Nu voor iedere trein A4 papier met Qr codes,die men kon scannen.
Erg bewerkelijk.
Zou denk ik ook digitaal moeten kunnen

Jo van Dinther

Zeer positief. Het aanbod, vooral op muzikaal gebied, is geweldig.
Zeer positief. Het aanbod, vooral op muzikaal gebied, is geweldig.
Alles was tot in de puntjes goed geregeld. Voor een onervaren reiziger, zeker per vliegtuig , was Destin een reisbureau waar je op kunt rekenen. Het grote voordeel is dat je altijd medereizigers in dezelfde interessesfeer ontmoet.
Natuurlijk is de prijs daarvoor boven gemiddeld maar dat had ik er graag voor over.
Voor mij was de reis naar Wenen voor concerten met het Concertgebouworkest een onvergetelijk gebeuren!

Zeer positief!

A. de Vries - Boekestein

Een tot in de punjes verzorgde reis!

Fantastisch!

HMJ Bijkerk

Uitstekend

Uitstekend

Eam Ruitenberg

Rievierencruise Rotterd.Brussel, Antweren etc.

Hoe heeft u uw reis met Destin ervaren?

T.o. v. de kosten. Redelijk.

Reactie Destin:

Geachte heer en mevrouw Ruitenberg,
Geachte heer en mevrouw Ruitenberg,
Graag maken wij van de gelegenheid gebruik te reageren op uw review. Naar wij nu begrijpen bent u minder goed te spreken over de reis die u onlangs met Friendship Cruises heeft gemaakt. U geeft ons slechts 2½ ster. Dat is eerlijk gezegd een zeer teleurstellende score. Dat betekent dat de reis u zwaar is tegengevallen. U mag van Friendship Cruises met een gerust hart veel verwachten. Wij hebben immers geen talent voor B-keus. We varen met de mooiste vloot met de nieuwste schepen in Europa, mooier en luxer vindt u ze niet. Intern hebben we uw review besproken. Want met zulke berichten gaan bij ons alle alarmbellen rinkelen. Graag hadden wij dit eerder willen weten. Dan hadden terstond en ter plekke aan boord tijdens uw reis actie kunnen ondernemen. Nu is de reis voorbij. Wat jammer nou. Zonder iets aan uw reiservaring af te doen vertellen we u graag hoe uw medepassagiers deze cruise hebben gewaardeerd met:
Reis algemeen: 8,7
Gemiddelde score over alle vragen: 8,3.
Op onze enquêtes kunt u ons met zeer goed maximaal een 9 geven. In deze review is 5 sterren het maximum. Deze keer moeten wij genoegen nemen met slechts 2½ ster.
Dat is ver onder onze norm. Enerzijds spijt het ons oprecht dat we u teleurgesteld hebben. Anderzijds moeten we u eerlijk bekennen dat wij geen mooiere en luxere schepen in ons assortiment hebben. De kans dat we elkaar nog eens aan boord van een van onze varende hotels zullen verwelkomen acht ik niet zo groot. Desondanks wil ik u hartelijk danken dat u uw reiservaringen toch nog met ons hebt willen delen. Zodoende weten we wat er speelt, houden we de vinger aan de pols en kunnen we daar waar mogelijk verbeteringen realiseren.
Met vriendelijk groet,

Heel plezierig

Niemeijer

Muzikale Treinreis naar Leipzig

Hoe heeft u uw reis met Destin ervaren?

Reis was zeer mooi, we hebben een ballet en een klassiek concert bezocht, daarnaast kregen we een stadsrondleiding met een gids, het hotel was zeer goed en er zijn vele leuke musea te bezoeken,... Reis was zeer mooi, we hebben een ballet en een klassiek concert bezocht, daarnaast kregen we een stadsrondleiding met een gids, het hotel was zeer goed en er zijn vele leuke musea te bezoeken, zoals het Bach huis en het Mendelsohn huis

Kitty Gidding

Chur Tirano Zwitserland

Hoe heeft u uw reis met Destin ervaren?

Ongelofelijk prachtig Dankzijn de goede regeling van Marjolein en de reisorganisatie Het was allemaal tot in de puntjes verzorgd .
Ik / wij kunnen de service die jullie bieden iedereen van...
Ik / wij kunnen de service die jullie bieden iedereen van harte aanbevelen . Dus voor ieder van jullie een dikke duim 👍

Schellekens

Nederland België paasreis met concert van Wibi Soerijabi

Hoe heeft u uw reis met Destin ervaren?

Bijzonder plezierig met uitstekende verzorging en eten en zeer vriendelijke begeleiders

Koot Krinkels

Riviercruise op de Donau

Hoe heeft u uw reis met Destin ervaren?

Wij zijn buitengewoon tevreden, de cruise leiders, Ursula en Jan zijn buitengewoon actief en behulpzaam