H.P. Klootwijk

Uitgebreide inventarisatie vooraf gevolgd door een perfecte uitvoering van de werkzaamheden, alles met een grote mate van vriendelijkheid.

Plezierige en correcte bespreking over de uit te voeren reiniging en ontruiming van het huis van onze overleden tante. Hierna goede klik met de medewerkers die hun best deden het huis in goede orde... Plezierige en correcte bespreking over de uit te voeren reiniging en ontruiming van het huis van onze overleden tante. Hierna goede klik met de medewerkers die hun best deden het huis in goede orde staat te ontruimen met respect voor het huis en de buren.

Rob Sijm

Desta heeft met alle respect voor de inboedel de woning van mijn overleden moeder ontruimd en schoongemaakt. Het contact met Desiree en Mark is zeer persoonlijk en dat maakt de ontruiming beter te... Desta heeft met alle respect voor de inboedel de woning van mijn overleden moeder ontruimd en schoongemaakt. Het contact met Desiree en Mark is zeer persoonlijk en dat maakt de ontruiming beter te verteren. De slogan 'Hart voor mens en boedel' kan met trots hoog in het vaandel worden gevoerd.

R. Vreeken

De communicatie met Desta Woningontruiming verliep zeer soepel. De offerte was duidelijk en men is al de afspraken keurig nagekomen. De oplevering van de woning verliep daardoor zonder problemen.

Zeer tevreden over de rustige aanpak, duidelijke uitleg, goede offerte en vooral plezierige kennismakingsgesprek.
Ben zelf niet bij de ontruiming geweest, maar van de buurvrouw hoorde ik dat...
Ben zelf niet bij de ontruiming geweest, maar van de buurvrouw hoorde ik dat het heel rustig en met respect gebeurde en zeer snel afgehandeld was. Het aspect van ‘ontzorgen’ gaf mij veel rust: het regelen van de laatste overdracht aan de verhuurder en het doorgeven van de meterstanden.
Enige minpuntje was dat we niet spontaan te horen kregen hoe de ontruiming verlopen was en dat we zelf moesten aandringen op het ontvangen van de afrekening.

Reina Otto

Wij hebben zeer goede ervaring met Desta. Keurige offerte met exacte de afspraken er in. De dag van de ontruiming werden wij echt ontzorgd. Sleutel afgeven en aan het einde van de dag werd het huis... Wij hebben zeer goede ervaring met Desta. Keurige offerte met exacte de afspraken er in. De dag van de ontruiming werden wij echt ontzorgd. Sleutel afgeven en aan het einde van de dag werd het huis perfect opgeleverd. Geen snipper papier te zien. Zelfs de buren gaven complimenten. Alles is zeer professioneel gedaan.

P.M. de Haas

Perfect bedrijf met hele vriendelijke mensen. Had dit eerder moeten weten !!

Ik heb een zeer prettige ervaring met Desta. Er kon snel een afspraak ingepland worden, er werden goede, duidelijke afspraken gemaakt en er werd goed mee gedacht over oplossingen. Het was duidelijk... Ik heb een zeer prettige ervaring met Desta. Er kon snel een afspraak ingepland worden, er werden goede, duidelijke afspraken gemaakt en er werd goed mee gedacht over oplossingen. Het was duidelijk dat het bedrijf kennis van zaken heeft en put vanuit vele jaren ervaring.

Henk Timmerman

Een prima ervaring, duidelijke communicatie, afspraken worden goed nagekomen, duidelijke offerte en uitstekende uitvoering. Het is niet fijn om de woning van een dierbare leeg te moeten ruimen, via... Een prima ervaring, duidelijke communicatie, afspraken worden goed nagekomen, duidelijke offerte en uitstekende uitvoering. Het is niet fijn om de woning van een dierbare leeg te moeten ruimen, via Desta is dit heel veel gemakkelijker geworden, ik zou het iedereen aanraden.

Sneijders

Heel goede comunicatie