Monique

Prettige ervaring gehad met Desta, zij hebben voor mij veel uit handen genomen waar ik ook voor gekozen had omdat dat voor mij niet meer mogelijk is. Ze denken met je mee over alles wat bij een... Prettige ervaring gehad met Desta, zij hebben voor mij veel uit handen genomen waar ik ook voor gekozen had omdat dat voor mij niet meer mogelijk is. Ze denken met je mee over alles wat bij een verhuizing komt kijken. Snel duidelijk inzicht in de kosten. Inpakken en verhuizen ging zeer snel en goed. Goede communicatie gehad en ook de communicatie onder het personeel was goed. In de nieuwe woning is alles weer keurig uitgepakt en op zijn plek neergezet. Zonder Desta had ik het nooit zo snel en netjes kunnen doen. Erg blij en tevreden mee geweest en kan het anderen zeker aanraden.

Bram Wijkhuise

Zeer goed

S. Corlu

De communicatie met mevrouw Gwen was zeer prettig, het voelde meteen na het eerste gesprek al vertrouwd. De offerte was helder en duidelijk. De mensen waren aardig, spontaan en opgewekt, de... De communicatie met mevrouw Gwen was zeer prettig, het voelde meteen na het eerste gesprek al vertrouwd. De offerte was helder en duidelijk. De mensen waren aardig, spontaan en opgewekt, de uitvoering van het werk was gestructureerd en verliep netjes en de kwaliteit van hun service was super.

fam. Schouten

Uitstekend, goede service en goede prijs kwaliteit verhouding

Jacqueline Antonissen

Een verhuizing/ontruiming is vaak een stressvolle en soms ook emotionele aangelegenheid. Ik heb tweemaal gebruik gemaakt van de diensten van Desta. Beide keren was ik zeer tevreden, zij hebben mij... Een verhuizing/ontruiming is vaak een stressvolle en soms ook emotionele aangelegenheid. Ik heb tweemaal gebruik gemaakt van de diensten van Desta. Beide keren was ik zeer tevreden, zij hebben mij veel zorgen uit handen genomen. De reactiesnelheid, de vriendelijkheid, het meedenken, de zorgvuldige manier waarop de verhuizing werd uitgevoerd, alles gaf mij het gevoel dat de verhuizing bij Desta in goede handen was. Niets dan complimenten!

Adrie van der Maden

Bijzonder correcte ontruiming die geheel overeen kwam met de afspraak. Bijzonder gemotiveerde mannen die de klus klaarden.Ook de eigen werkzaamheid werd in de eindafrekening heel correct betrokken.

Antoni Uni

Heldere, prettige communicatie en Desta heeft prima werk afgeleverd!

André

Goede afspraken en fijne communicatie.