mevr hendrix

Mooie spiegel

Parisa Marvdashtipour

Annie Biesbrouck

Echt aanrader

Prima prijs / kwaliteit snelle en vlotte levering

Jan de Visscher

Prachtige en degelijke spiegelkast

Snelle levering en duidelijke communicatie

Mieke van Asch-Anker

De communicatie in jullie bedrijf is niet goed. Ik ben niet geinformeerd over de levering van de spiegel. Ik kreeg de verkeerde maat geleverd en ik ben vervolgens niet geinformeerd wanneer de juiste... De communicatie in jullie bedrijf is niet goed. Ik ben niet geinformeerd over de levering van de spiegel. Ik kreeg de verkeerde maat geleverd en ik ben vervolgens niet geinformeerd wanneer de juiste maat geleverd zou kunnen worden. Vervolgens ben ik niet geinformeerd wanneer ze deze spiegel kwamen omruilen. Ik heb zelf een aantal keer moeten bellen. Dit heeft 3 weken geduurd. Als er iets niet op voorraad is geef dat dan door. Daarnaast is het prettig als jullie medewerkers naar de klant luisteren ipv de klant in de rede te vallen. Als je een klant beloofd om terug te bellen, doe dat dan ook. Er zijn vast wel verkoop trainingen die jullie kunnen volgen?

ik moet ze nog ontdekken

Reactie Designspiegels.nl:

Goedemiddag, bedankt voor uw reactie.
Goedemiddag, bedankt voor uw reactie.
De productielocatie had inderdaad de verkeerde maat geleverd en er is inderdaad lang over gedaan dat deze vervolgens werd opgehaald. Wij werden daar ook niet goed over geĆÆnformeerd. Het had wel beter naar u gecommuniceerd moeten worden. Wij bieden daar ook onze oprechte excuses voor aan. Groeten, team De Spiegelfabriek

BartyTime

Uitstekende service

Aftersales

D. Franke

In eerste instantie wat teleurgesteld door schade aan het artikel maar daarna heel netjes opgelost door het toesturen van een nieuwe spiegel. Wel wat lastige vragen over de kapotte spiegel om het... In eerste instantie wat teleurgesteld door schade aan het artikel maar daarna heel netjes opgelost door het toesturen van een nieuwe spiegel. Wel wat lastige vragen over de kapotte spiegel om het bewijs aan te tonen.

Net afgehandeld.

rik koomen

Goede klantenservice, klachten worden adequaat afgehandeld

Artikelomschrijving is eerlijk, prijs/kwaliteit verhouding klopt.
Snelle geen-gezeurreactie nadat artikel beschadigd aankomt.