anonymous

Alles prima verlopen.

Snelle levering.

jonas

Spiegel is geleverd zonder enige beschadiging.
was enorm goed verpakt

snelle levering
geleverd zonder enige schade of gebreken

anonymous

Super tevreden

Alex

Bestel op kaatste moment, wij xijn 20% korting misgelopen.

Snelle levering goed telefonisch bereikbaar

N. V. T

Goede en nette levering

Niet bezuinigt op verpakking zeer degelijk

Coen

Prima spiegelkast geleverd en alles verliep volgens afspraak

Goede kwaliteit

Natascha

Top service van designspiegels.nl/de Spiegelfabriek!
Top service van designspiegels.nl/de Spiegelfabriek!
Hele aardige klantenservice en ons probleem werd meteen verholpen: wij hebben een hele mooie ronde spiegel met verlichting van designspiegels.nl, echter als we de verlichting dimden dan ging de spiegel zoemen.
Dit hebben wij designspiegels laten weten en dat werd meteen opgelost: de spiegel werd kosteloos opgehaald en gerepareerd en binnen 2 dagen hadden wij de spiegel (zonder zoemgeluid) weer terug. Helemaal top!

Hele goede service, aardige klantenservice, problemen worden meteen verholpen.

Van Weert

Voor onze nieuwe badkamer hebben we bij dit bedrijf een spiegelkast met verwarming aangeschaft. Bij het uitpakken bleek een van de spiegels verbrijzeld te zijn. Zonder problemen kregen we... Voor onze nieuwe badkamer hebben we bij dit bedrijf een spiegelkast met verwarming aangeschaft. Bij het uitpakken bleek een van de spiegels verbrijzeld te zijn. Zonder problemen kregen we vervolgens een ander - puntgaaf - exemplaar toegezonden, waarover we erg tevreden zijn.

Klantvriendelijk. Hoge kwaliteit.

Heel prettig en betrouwbaar bedrijf met super service

klantvriendelijk en punctueel