Adrie

het kontakt met despiegels.nl gaat makkelijk

Problemen worden snel opgelost

Frank De Jong

Helemaal goed

Levering keurig op tijd.

Teresa Pinkster

Goed kontakt alles volgens afspraak top !!!

Duidelijk en snel

Reactie Designspiegels.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie review en de foto's welke wij via de mail hebben mogen ontvangen. Wij gaan deze op de website plaatsen of gebruiken op onze social media kanalen. Dank u wel en heel... Hartelijk dank voor uw mooie review en de foto's welke wij via de mail hebben mogen ontvangen. Wij gaan deze op de website plaatsen of gebruiken op onze social media kanalen. Dank u wel en heel veel (kijk)plezier gewenst.

maarten

Slecht bereikbaar, levertijden aanzienlijk langer. Paskket nog steeds niet ontvangen???

mooie site

Reactie Designspiegels.nl:

Bedankt voor uw review. Jammer dat u een review geeft nav een levering van DHL, dit is een extern bedrijf en wij hebben geen invloed op de vertragingen welke er op dit moment zijn bij DHL. Ik zie... Bedankt voor uw review. Jammer dat u een review geeft nav een levering van DHL, dit is een extern bedrijf en wij hebben geen invloed op de vertragingen welke er op dit moment zijn bij DHL. Ik zie dat uw spiegel inderdaad al lang onderweg is. Als u gebeld heeft na 17 uur dan zijn wij inderdaad niet bereikbaar, dat geldt ook voor de weekenden. Wij zijn dan gesloten. Wij zullen voor u navragen waarom uw levering zoveel vertraging heeft en wanneer ze de spiegel bij u zullen afleveren.
Veel plezier met uw spiegel.
Gr team De Spiegelfabriek

Tilburg Njjfh

Jammer genoeg verkeerde spiegel ontvangen , goede spiegel kon niet geregeld worden i.v.m. de prijs . Niets ontvangen alleen een hoop rompslomp

Retour geregeld

Reactie Designspiegels.nl:

Bedankt voor uw review. Betreft een spiegel welke via Marktplaats werd aangeboden, niet via de website. Er is inderdaad per ongeluk een verkeerde spiegel toegestuurd en via Marktplaats was hier geen... Bedankt voor uw review. Betreft een spiegel welke via Marktplaats werd aangeboden, niet via de website. Er is inderdaad per ongeluk een verkeerde spiegel toegestuurd en via Marktplaats was hier geen vervangende spiegel voor. Wij hebben dit direct voor u opgelost door uw geld retour te storten en laten wij de spiegel die toegezonden is retour halen. Onze excuses voor het ongemak. Gr. team De Spiegelfabriek

Esther

Top service, bedankt!

Communicatie, klantgericht

Reactie Designspiegels.nl:

Bedankt voor uw review en heel veel (kijk)plezier gewenst.
Gr team De Spiegelfabriek

Gerben Keurentjes

Top klasse spiegelkast

Afwerking
Kwaliteit

Anita Metzelaar

Fantastisch mooie spiegelkast met verlichting

De spiegel is prachtig in een kleine badruimte met opbermogelijkheden en verlichting. Echt een verrijking van de badruimte.

Freek

Prima prijs/kwaliteit en goed verpakt geleverd.

Verpakking

Tijdige levering van een hoogwaardig product