Reviews

8.6 / 10
691 beoordelingen
Schrijf beoordeling

93% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.5/10
Info over verloop order
8.2/10
Snelheid levering
8.2/10
Bestelgemak
8.7/10
Klantvriendelijkheid
8.9/10
Informatie op de website
8.5/10

691 Reviews

Anoniem
8/10

Super website
duidelijk , vriendelijk
Ik had een bestelling opgegeven via internet, de volgende dag nog even telefonisch een verandering ingebracht
dat werd zonder problemen...


Anoniem
8/10

Prima ervaring. Snelle reactie op mijn e-mails en producten zoals aangegeven iets later maar goed ontvangen!


Jan
10/10

Goede en eerlijke productomschrijving,zeer snelle bezorging


Anita
9/10

Snelle levering, professionele info, opvolging. Bestelde goederen waren identiek en even mooi zoals beschreven op de website. foutloze levering en duidelijke instructies


Anoniem
6/10

Prima site en mooie kapstokken gekregen. Leken erg op de foto op internet. De levertijden kloppen echter niet.

Verbeterpunten of tips

Geef duidelijk op de site aan dat als je de bestelling wilt volgen je je dan aan moet melden omdat dit achteraf niet meer kan. Of nog beter zorg dat de bestelling altijd goed te volgen is. Hierdoor heb ik meerdere malen met de klantenservice moeten mailen omdat de bestelling veel later kwam dan de site had aangegeven. Het zou fijn zijn als jullie uit eigen initiatief aangeven dat de bestelling vertraagd is en wanneer ik hem dan thuis kan verwachten. Dat geeft meer vertrouwen in het bedrijf.

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening. U heeft helemaal gelijk, de levertijd voor uw 2 kapstokken was achteraf veel te lang en onze welgemeende excuses daarvoor. De vermelde levertijd(en) ligt iets genuanceerder. Wij hebben een voorraadkoppeling met deze buitenlandse leverancier en de vermelde levertijd van 7 - 9 werkdagen was juist echter bleek het product overzien niet meer leverbaar te zijn (uit het assortiment). Uiteindelijk heeft onze leverancier alsnog 2 kapstokken kunnen regelen. De kapstokken zijn op 22 oktober naar u toegezonden, 18 werkdagen i.p.v. de vermelde 7 - 9 werkdagen. Wij hadden u inderdaad pro-actief moeten informeren over deze situatie. Het spijt ons. Met vriendelijke groet, Team DesignOnline24


Anoniem
7/10

Vlotte en duidelijke communicatie over beschikbaarheid en levering van bestellingen.

Verbeterpunten of tips

Ik werd wel telkens 2x gebeld en gemaild met dezelfde vragen en informatie door afdeling magazijn en vervoerder, ook al had ik iets al aan de een doorgegeven - hun systemen zijn blijkbaar niet goed op elkaar afgestemd. Ook bleek een artikel al niet meer leverbaar, terwijl ik hier wel al voor had betaald (werd wel duidelijk over gecommuniceerd en geld teruggestort).


Anoniem
2/10

Leuk ontwerp, maar degelijkheid van het geleverde is echt slecht

Verbeterpunten of tips

Kwaliteit producten

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening. Wij vinden het uiteraard heel vervelend dat u niet tevreden bent. Wij begrijpen alleen niet waarom u ons niet persoonlijk op de hoogte heeft gebracht zodat wij het naar tevredenheid hadden kunnen oplossen. Wij zijn gewoon per telefoon en per e-mail bereikbaar en staan altijd open voor suggesties, klachten en/of producten die niet voldoen. Bij meerdere klachten halen wij het product direct uit ons assortiment. Het ladekastje van dit grote internationale design merk verkopen wij al een paar jaar regelmatig zonder klachten. Waarom de informatie op onze website dan zeer slecht is? en uw harde algemene eindoordeel dan op slechts 1 ster komt betreuren wij dan ook. Tevens is het item ver binnen de aangegeven levertijd bij u bezorgd. Wij komen graag alsnog met u in contact. Met vriendelijke groet, DesignOnline24


Anoniem
8/10

Prima. Alles volgens afspraak.

Verbeterpunten of tips

Neen.


Anoniem
8/10

-prettig telefonisch contact.
- goed informatief e-mail contact

Verbeterpunten of tips

het bezorgen: 1 bezorger (de chauffeur) is weinig, temeer daar hij in de auto van alles in zijn eentje moet verplaatsen om bij de bestelling te kunnen komen en in zijn eentje de bestelling uit de auto moet tillen, er is wel een sleepkar om verder te vervoeren.


Anoniem
2/10

Not so good but nice staff though. We ordered a dinner table that did not arrive on time and in fact it arrive 2 weeks after the original delivery date. First we called the day before the estimated...

Verbeterpunten of tips

Communicate better. When the dinner taple was late no one contacted us