1982 beoordelingen

1982 Reviews

GUIDO BECKERS

In het algemeen goed. Even een klein uitstel levering, maar verder enkel goede ervaringen.

Christian

Fijne ervaring. 2 kasten besteld en binnen de aangegeven tijd geleverd.

bennievanderlaan@yahoo.com

Goede site Makkelijk produkt te bekijken en bestellen Voor de goede orde (levertijd) werden we nog even gebeld Attent!

E10 Design

Top service! Denken mee met het zoeken naar mogelijkheden en oplossingen, houden zich aan de gemaakte afspraken .

Claartje Mangert

Site is goed en overzichtelijk.
Levering en communicatie daarover is slecht.

Hicran

Goed kwaliteiten

Moest heel erg lang wachten

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw reactie. Excuses dat u dit zo heeft ervaren. U heeft een product besteld met een langere levertijd en i.v.m. de Corona piek in januari heeft de fabriek in Portugal... Beste klant, bedankt voor uw reactie. Excuses dat u dit zo heeft ervaren. U heeft een product besteld met een langere levertijd en i.v.m. de Corona piek in januari heeft de fabriek in Portugal helaas ook te maken gehad met ernstige productie problemen, juist door Corona. Als wij door Corona niet bij elkaar mogen komen dan kan er helaas in een fabriek niet optimaal gewerkt worden. Dit is overmacht en daar kan niemand iets aan doen. Wij hebben u hiervan altijd netjes op de hoogte gehouden en op 17 februari heeft u van ons een duidelijke e-mail en een telefoontje ontvangen. Hierin hebben wij u de keuze gegeven om te annuleren of te wachten met een korting. U heeft aangegeven te willen wachten op uw meubel. Wij hadden het ook graag anders gezien maar wij kunnen hier helemaal niets aan veranderen. Veel plezier van uw Tv-meubel van TemaHome. Met vriendelijke groet, Team DesignOnline24

Elaine

Duidelijke communicatie over levering. Altijd spannend om een slaapbank via internet te kopen maar hij is zelfs mooier in het echt? Nog niet op geslapen maar hij zit iig heerlijk????

Van Sauers

Heel tevreden. Snelle levering, werd goed op de hoogte gehouden. Super attente bezorger. Kwaliteit van het product is goed.