DesignOnline24

DesignOnline24 Ook benieuwd naar feedback over de webshop DesignOnline24? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company473
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen DesignOnline24 met 8.6/10. Gebaseerd op 473 ervaringen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed, snelle reactie en flexibel in levering (persoonlijk aan huis door eigenaar! wauw!).

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening! Uw verrijdbare zwarte koelbox op wielen Be Cool van Zuiver had inderdaad 1 dagje extra nodig naar België en heel fijn om te vernemen dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, DesignOnline24

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles prima verlopen. levering liet even op zich wachten maar kwam nog net op tijd voor onze bbq.

Die heb ik niet

Zeer goed.

Voldoende (6/10)

- bereikbaarheid op zaterdag voor het geval dat er vragen zijn of als er iets misgaat met de bestelling
- neem een ander transportbedrijf.

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening. Wij streven al ruim 7 jaar naar 100% klanttevredenheid en in uw geval is het helaas niet helemaal goed gegaan. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij hebben de samenwerking met de bewuste transporteur per direct beëindigd. Met vriendelijke groet, DesignOnline24

Score voor DesignOnline24:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn bestelling werd de eerste keer niet geleverd. er was een fout met het transport bedrijf maar daarvan kon ik op die dag p[ de hoogte worden gesteld. dus heb ik de hele dag tussen 09:00 en 17:30 uur thuis gewacht. de keer erop (ruim een week later) kwam de bezorger na 17:00 uur bij mij langs en moest ik dus weer langer wachten dan afgesproken. .
ik ben zeker tevreden met mijn stoelen, maar het proces van hoe ik ze heb gekregen kan veel beter.

aa

Aa.

Judith van der Leeden
Judith van der Leeden

Ik had graag eerder iets willen horen na het plaatsen van de bestelling. Ik kreeg wel een automatisch gegenereerd bericht, maar vanwege de lange tijd tussen bestelling en bezorging, vroeg ik me af of het wel goed ging. Ik kende het bedrijf ook nog niet en dat maakte me extra ongerust. Een mailtje na de bestelling had hier volstaan. Ook een mailtje de dag voor levering had ik prettig gevonden, nu hoorde ik pas op de dag van bezorging dat en hoe laat ze zouden komen.

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening en uw mooie bestelling. U krijgt na uw bestelling een betaalbevestiging en een bevestiging van uw bestelling met de door u gekozen afleverdatum, in dit geval 1 augustus. Wij houden hier dus rekening mee en versturen uw bestelling dan 1 dag ervoor. Waarom de track & trace e-mail niet goed is doorgekomen kunnen wij helaas niet meer achterhalen maar deze hebben wij u op de dag van bezorging nogmaals toegezonden. Wij zijn al ruim 7 jaar in het bezit van 3 erkende Keurmerken om u en onze andere klanten het vertrouwen en de service te kunnen bieden conform de Nederlandse wet- en regelgeving. Met vriendelijke groet, DesignOnline24

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb 8 omg-stoelen gekocht (met gratis bijzettafel) en de service was uitstekend. ik had ervoor gekozen om de stoelen pas na 1 maand te laten bezorgen en dat ging goed. de levering verliep niet helemaal goed vanwege post nl, maar met hulp van jullie medewerkers kwam het goed. ook telefonische bestelling daarna van de dopjes voor onder de stoelen verliep erg goed en gemakkelijk.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel goed. geven snel antwoord op vragen, uitstekende service.

Monica

Compleet kinderkamermeubilair aangeschaft. voorafgaand telefomisch contact gehad en advies gevraagd, zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan.

Jur Speets
Zeer slecht (2/10)
Jur Speets

Alles ! Betere communicatie en stuur medewerkers customer service naar training. Huidige niveau is zeer laag

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening. Wij betreuren uw harde oordeel. U heeft op 16 juli een houten tuinbank besteld met een levertijd van 3 a 5 werkdagen. Op maandag 24 juli, de 6de werkdag belde u ons dat u helemaal NIETS van ons had vernomen? Wij konden u bevestigen dat uw bestelbevestiging alsmede uw betaalbevestiging naar een Gmail account waren verzonden en dat uw tuinbank vanaf de buitenlandse leverancier al in Nederland was aangekomen. Deze vervoerder zou u bellen voor een bezorgafspraak maar u kon zich helaas niet vinden in het antwoord en uitleg van onze collega. Dinsdag 25 juli belde u ons nogmaals en weer kon u zich niet vinden in onze uitleg. Na ons telefonisch contact met de vervoerder bleek dat u op maandag 24 juli al contact had gehad met deze vervoerder om op afspraak de tuinbank 4 augustus bij u thuis te leveren. De verwarring is helaas ontstaan omdat u 2 banken online had besteld bij 2 verschillende bedrijven. De escalatie over uw bestelling was wat ons betreft totaal niet nodig geweest. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groeten, DesignOnline24

Score voor DesignOnline24:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Tot nu toe slecht. besteld via beslist.nl; geen feedback van uw bedrijf, te laat geleverd en zeer slechte en arrogante custumer service. ik hoop dat ik het product krijg, maar zal nooit meer bestellen.

Grundeman
Grundeman

Nies

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wat een geweldig bedrijf , zeer aardig en vriendelijke mensen.

Bedrijfsinformatie

Bij ons vind je betaalbare en leuke designmeubels voor bedrijf en consument. Wij zijn officieel gecertificeerd door Thuiswinkel Waarborg en het BeCommerce Kwaliteitslabel. Ook zijn wij door het CBW-erkend. Voor jou betekent dit een extra lange garantie van 3 jaar. Winkelen bij DesignOnline24 is dus makkelijk, goedkoop en betrouwbaar.
Adres
Grasweg 53 b