Je aankoop wordt beschermd

8.5/10
8.5/10

Judith

DesignersChairs24 has provided me with fantastic service. In particular thanks to Steven from CustomerCare. I returned articles and found out months later that I had not received the refund. Upon...

van Kessel

Zeer behulpzaam bij vragen aan telefoon , en lukt niet online bestellen niet , dan gaan we samen aan de slag om de bestelling toch te kunnen afronden

MZ

Geen verbererpunten

Hans

Stoelen zijn zorgvuldig ingepakt en correkt volgens afspraak geleverd.
Tevens zeer snel antwoord op onze vragen via email.
Een tevreden Belgische klant.

Mvg,Hans

Nele

Op 1 mei bestellen wij een hippe tiener bureaustoel als verjaardagscadeau voor onze dochter die op 9 mei 11 jaar werd.
Leveringstermijn = 8 tot 10 werkdagen, dus nipt, maar goed, we nemen het...

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, wij waarderen uw mening en begrijpen uw teleurstelling i.v.m. een verjaardag volkomen maar u heeft via Beslist.nl een LaForma bureaustoel gekocht en op 14 mei, de 8ste werkdag, was de bureaustoel bij ons aangekomen (binnen de aangegeven levertermijn). Wij en onze vervoerder hebben per e-mail getracht met u in contact te komen aangezien uw gegevens niet volledig waren. Op 25 mei is er alsnog telefonisch contact geweest en is de stoel op 29 mei uiteindelijk geleverd. Veel te laat weliswaar, wat wij uiteraard heel vervelend vinden en onze excuses daarvoor, maar het opsturen zonder volledige gegevens was voor ons geen optie. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.30 – 17.30 uur en reageren ook per e-mail en chat functie. Wij hebben uw voicemail ingesproken om met u in contact te komen n.a.v. uw review, helaas zonder resultaat. Met vriendelijke groet, DesignOnline24

Patricia

In februari een slaapbank besteld en is een maand later geleverd.
De afmetingen stonden niet goed vermeld op de website, dus de slaapbank is geretourneerd. De creditering heeft even op zich...

Zit nog te wachten op na levering. Ik.miste ook een afdekdop onder een stoel. Dit zou opgestuurd worden,

Snelle na levering.

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening. Zoals aangegeven sturen wij de zitkussentjes voor uw tuinstoelen na en de dop is reeds naar u verzonden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, DesignOnline24

Vreselijk bedrijf. Doen heel moeilijk met retourzendingen. Geld nog niet retour ontvangen.

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, wij betreuren uw harde beoordeling. U heeft via Beslist.nl een tafellamp besteld die wij netjes en op tijd bij u hebben afgeleverd. Op 9 mei stuurt u ons per e-mail het simpele en wettelijke benodigde retour formulier. Daarna stuurt u ons nog een e-mail:

U: Ik wil graag met de meeste spoed van de lamp af. Wat moet ik nu doen?
Wij: Beste klant, dit staat beschreven in uw bestelbevestiging en op onze website https://designonline24.nl/klantenservice/retourneren Wat is de rede dat u met de meeste spoed van de lamp af wilt? Graag naar het retour adres zoals aangegeven.
U: Wat een gedoe. Ik zit liever in de zon. Moet de lamp naar Van Galen Logistiek BV of
naar DesignOnline24 en met welk bedrijf moet het dan verzonden worden?
Wij: Zoals aangegeven graag naar het opgegeven adres. U mag zelf bepalen met wie u verzend en hoe.
U: Waarom makkelijk en netjes als het ook onbeschoft en moeilijk kan. Ik heb Beslist al geïnformeerd naar de gang van zaken. De lamp is teruggestuurd met PostNL.

Op zondag 13 mei, slechts 1 werkdag later i.v.m. Hemelvaart en zonder dat wij uw lamp retour hebben ontvangen geeft u aan nog steeds uw aankoopbedrag niet te hebben ontvangen? Op maandag 14 mei proberen wij met u in gesprek te komen maar u verbreekt helaas de telefoon verbinding. Op maandag 14 mei hebben wij uw aankoopbedrag al teruggestort, ver binnen de wettelijke- termijn en procedures. Met vriendelijke groet, DesignOnline24

edith

Leuk bankje van Kare gekocht. Snel netjes verpakt en snel geleverd. Kleur was exact hetzelfde als de foto, ben er echt erg blij mee. Tot de volgende keer.

Ben heel erg tevreden. Super snelle reacties wanneer je een vraag mailt, ook in weekend.
Levering conform afspraken.

Bevestigingsmiddelen aanpassen. Als je voor afterpay kiets staat er toch nog onder dat levering plaatsvindt nadat je geld hebt overgemaakt.