Je aankoop wordt beschermd

8.5/10
8.5/10

Zit nog te wachten op na levering. Ik.miste ook een afdekdop onder een stoel. Dit zou opgestuurd worden,

Snelle na levering.

Vreselijk bedrijf. Doen heel moeilijk met retourzendingen. Geld nog niet retour ontvangen.

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, wij betreuren uw harde beoordeling. U heeft via Beslist.nl een tafellamp besteld die wij netjes en op tijd bij u hebben afgeleverd. Op 9 mei stuurt u ons per e-mail het simpele en wettelijke benodigde retour formulier. Daarna stuurt u ons nog een e-mail:

U: Ik wil graag met de meeste spoed van de lamp af. Wat moet ik nu doen?
Wij: Beste klant, dit staat beschreven in uw bestelbevestiging en op onze website https://designonline24.nl/klantenservice/retourneren Wat is de rede dat u met de meeste spoed van de lamp af wilt? Graag naar het retour adres zoals aangegeven.
U: Wat een gedoe. Ik zit liever in de zon. Moet de lamp naar Van Galen Logistiek BV of
naar DesignOnline24 en met welk bedrijf moet het dan verzonden worden?
Wij: Zoals aangegeven graag naar het opgegeven adres. U mag zelf bepalen met wie u verzend en hoe.
U: Waarom makkelijk en netjes als het ook onbeschoft en moeilijk kan. Ik heb Beslist al geĆÆnformeerd naar de gang van zaken. De lamp is teruggestuurd met PostNL.

Op zondag 13 mei, slechts 1 werkdag later i.v.m. Hemelvaart en zonder dat wij uw lamp retour hebben ontvangen geeft u aan nog steeds uw aankoopbedrag niet te hebben ontvangen? Op maandag 14 mei proberen wij met u in gesprek te komen maar u verbreekt helaas de telefoon verbinding. Op maandag 14 mei hebben wij uw aankoopbedrag al teruggestort, ver binnen de wettelijke- termijn en procedures. Met vriendelijke groet, DesignOnline24

edith

Leuk bankje van Kare gekocht. Snel netjes verpakt en snel geleverd. Kleur was exact hetzelfde als de foto, ben er echt erg blij mee. Tot de volgende keer.

Ben heel erg tevreden. Super snelle reacties wanneer je een vraag mailt, ook in weekend.
Levering conform afspraken.

Bevestigingsmiddelen aanpassen. Als je voor afterpay kiets staat er toch nog onder dat levering plaatsvindt nadat je geld hebt overgemaakt.

Prima snelle levering

iets eerder op de hoogte gehouden worden wanneer iets geleverd wordt

Esther Grijpma

Zeer tevreden met mijn aankoop. Levering was later dan verwacht (meer dan de maximale 10 werkdagen) maar het product mag er dan ook wel zijn .

Of leveren binnen de 10 werkdagen of deze tekst(belofte ) verwijderen.
Afterparty was niet mogelijk. Wordt wel aangeboden.

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening. Excuses dat uw bestelling onvoorzien iets langer heeft geduurd. Betalen via AfterPay is altijd mogelijk bij ons. Wel heeft AfterPay bij nieuwe klanten een lagere krediet limiet en een credit-check alvorens de betaling is goedgekeurd. Met vriendelijke groet, DesignOnline24

Vlotte levering. Stijlvol tv meubel.

Jeurissen

Goede en duidelijke communicatie via email.
Verzending snel en correct na betaling.
Goederen in goede orde ontvangen, bezorgd door vriendelijke medewerker.

Dilek

Zeer blij met de nieuwe barstoelen. Service prima. Levering kan wellicht sneller.