8.5/10
8.3/10
8.5/10

Goed. Komen de afgesproken levertijd na. In eerste instantie geen trace en track ontvangen werd per omgaande gemaild.

MvT

Ik heb eenmaal een aankoop gedaan en die ervaring was goed. Ik kreeg precies wat me beloofd was en tegen een goede prijs

Communicatie over de aflevering. De status op de site staat lang op " in behandeling" of iets dergelijks. Toen ik belde wanneer mij aankoop kwam bleek dat mijn producten al klaar stond om verzonden te worden. Status bijwerken had mij en jullie een telefoontje gescheeld.

Marco

Snel geleverd, goed verpakt, afspraken nagekomen

T. Bruining en F. Bruining

De ervaring met dit bedrijf in de communicatie was goed!

We hebben een mooie kast van u ontvangen, maar deze was slecht afgewerkt. De puntjes stonden niet op de i!
1. Het latje als drager van het onderste plankje was helemaal niet aanwezig, was vergeten
2. Het bovenste latje als drager van het bovenste plankje was zo gemonteerd dat de plank voor het raam zat
3. Op de achterkant aan de binnenkant van de kast zat een hele dikke lange zwarte streep

Mijn man is timmerman en heeft alles zo gemaakt als de kast moest zijn, zelf heb ik geprobeerd om de zwarte lijn weg te halen en dat is gedeeltelijk gelukt!

Tip: extra controle voor dat de onderdelen worden ingepakt!

Mooi en kwaliteitsvol material. Indien levering via DutchNed gebeurt, verloopt alles zeer professioneel. Status van bestelling via de website zelf is niet altijd even duidelijk.

Status van bestelling via account op de website iets meer precizeren. Mijn bestelling van een half jaar geleden bijvoorbeeld, staat nog steeds als 'In behandeling'.

Lyke LWD

Prima communicatie, snelle en goeie levering, PRECIES op het afgesproken tijdstip šŸ˜Š.

Dennis

DesignOnline24 heeft een mooie aanbieding gedaan voor een zestal eetkamerstoelen. De afhandeling van de bestelling ging erg vlot en de producten zijn naar tevredenheid geleverd.

Bij bestelling van de Zuiver OMG stoelen en vloerdoppen, zou het service zijn als die stoelen al met de juiste vloerdoppen worden geleverd of eventueel zonder doppen. Het verwijderen van de gewone vloerdoppen kan een lastig klusje zijn, met het risico op beschadigen van de stoelpoten. Maar eigenlijk is dit meer een tip voor de leverancier Zuiver, dan voor Designonline24

Er snelle service en product is zorgvuldig ingepakt

Duidelijk website. Goede zakelijke contact via telefoon

Annelies Meijers

Perfecte service ,prachtig e fauteuil ,nog mooier als verwacht ,ook zeer goede levering stipt op tijd ,kortom zeer tevreden