DesignOnline24

DesignOnline24 Ook benieuwd naar feedback over de webshop DesignOnline24? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company514
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen DesignOnline24 met 8.6/10. Gebaseerd op 514 ervaringen.

Goed (8/10)

Mss een bevestiging van de bestelling én kleur van gekozen gratis lamp?
de spullen werden een dag later bezorgd dan initieel aangegeven stond. Dat was lastig.

Score voor DesignOnline24:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Plezierige hulp via de telefoon. toen er toch een misverstand heeft kunnen estaan over de kleur van de gratis lamp is dat uitermate soepel opgelost. hulde!.

Jan de vries

Ik kan u nog niet echt verder helpen,omdat ik mijn bestelling nog moet ontvangen.het voor traject verliep allemaal vlekkeloos.helder en duidelijk.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg tevreden; goede setaanbieding met als leuk extraatje ook bog een bijzettafel!.

Marion Stoekenbroek
Marion Stoekenbroek
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooie stoelen besteld. hele snelle service, snel geleverd en top kwaliteit!.

Cees Mars
Matig (5/10)
Cees Mars

Geen bureaustoelwielen bij een bureaustoel aanbevelen als die wielen helemaal niet bij de stoel passen.

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening. Wij betreuren het dat u een tijdelijke storing heeft ondervonden tijdens uw iDEAL betaling. Onze wielenset voor parket en laminaat past helaas achteraf gezien niet op uw OMG bureaustoel van Zuiver. Deze stoel heeft standaard al geschikte wielen voor deze vloeren. U kunt de wielen uiteraard retourneren en wij storten dan uw aankoop bedrag terug. Onze excuses voor het ongemak en veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, DesignOnline24

Score voor DesignOnline24:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Bestellen via de website lukte niet doordat het niet mogelijk was om te betalen. gebeld door een vriendelijke mevrouw die er als nog voor heeft gezorgd dat mijn bestelling werd geplaatst..
de bestelde bureaustoel snel ontvangen. ziet er ook keurig uit. de daarbij bestelde extra wielen die op de website bij deze stoel worden aanbevolen voor harde vloeren ook keurig ontvangen..
wel jammer dat die wielen helemaal niet bij de stoel passen.

HEIDI RAPPE
HEIDI RAPPE

Niet echt...

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooie website, correcte prijs, vlotte levering..
snel antwoord op onze vragen . meer moet dat niet zijn.

Patrick Raymakers
Patrick Raymakers
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positieve ervaring: super snelle reactie op mijn vraag, informatie levering perfect, zeer vriendelijk, supersnelle levering..
beter kan niet..
proficiat !.

Zeer goed.

Zeer goed (9/10)

Hou deze man in dienst : )

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel positief. er ontbrak een dopje voor een stoelpoot, ik belde met jullie en de vriendelijke man die ik toen aan de telefoon had heeft dat snel en goed opgelost door het per post na te sturen. de volgende dag had ik het al.

H.S. van Gelder
H.S. van Gelder
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle aflevering van een prima product tegen een redelijke prijs.

Bedrijfsinformatie

Bij ons vind je betaalbare en leuke designmeubels voor bedrijf en consument. Wij zijn officieel gecertificeerd door Thuiswinkel Waarborg en het BeCommerce Kwaliteitslabel. Ook zijn wij door het CBW-erkend. Voor jou betekent dit een extra lange garantie van 2 jaar. Winkelen bij DesignOnline24 is dus makkelijk, goedkoop en betrouwbaar.
Adres
Grasweg 53 b