Michelle

We zijn erg tevreden met onze nieuwe bedrijfswebsite. Wouter is erg behulpzaam en komt altijd snel met een oplossing bij vragen. Ook denkt hij proactief mee met het verbeteren van verschillende... We zijn erg tevreden met onze nieuwe bedrijfswebsite. Wouter is erg behulpzaam en komt altijd snel met een oplossing bij vragen. Ook denkt hij proactief mee met het verbeteren van verschillende onderdelen.

Zeer tevreden

Hendrik

Voor de ontwikkeling van de nieuwe company website waren we op zoek naar een partij die in korte tijd een goede basis voor de website neer kon zetten met onze visual identity daarin verwerkt. Wouter... Voor de ontwikkeling van de nieuwe company website waren we op zoek naar een partij die in korte tijd een goede basis voor de website neer kon zetten met onze visual identity daarin verwerkt. Wouter bleek hierin een hele goede partner en we hebben dan ook in 6 weken tijd samen een goede basis neergezet. Wij zijn erg tevreden over de samenwerking en blij met het eindresultaat om vervolgens de website zelf gemakkelijk verder uit te kunnen bouwen.

Omschrijf je ervaring in één regel

Wij zijn erg tevreden over de samenwerking en blij met het eindresultaat.

Elco

Met Wouter kan ik perfect samenwerken. De websites worden altijd perfect volgens afspraak gemaakt en zijn kennis is erg breed. Hierdoor merk ik dat Wouter ook mij advies geeft in hoe het ingestoken... Met Wouter kan ik perfect samenwerken. De websites worden altijd perfect volgens afspraak gemaakt en zijn kennis is erg breed. Hierdoor merk ik dat Wouter ook mij advies geeft in hoe het ingestoken dient te worden. Daarnaast reageert Wouter altijd snel en inhoudelijk zodat het project geen vertraging oploopt.

Ik beveel Wouter dus zeker aan!

Omschrijf je ervaring in één regel

Altijd volgens afspraak en denkt mee met mijn vraagstukken!

jessica

Wouter is able to perform his job at high standards, he is caring and professional...Creative and efficient!!

Couldn't recommend a better option for your design needs

Couldn't recommend a better option for your design needs

Thansk Wouter!!!

Omschrijf je ervaring in één regel

Wouter is a great individual to work with! Thanks

Wim

In de contacten heb ik van Design View alleen positieve ervaringen over de ondersteuning, die ik in de afgelopen jaren heb ontvangen en het inlevingsvermogen om mee te denken wat wenselijk is. In de contacten heb ik van Design View alleen positieve ervaringen over de ondersteuning, die ik in de afgelopen jaren heb ontvangen en het inlevingsvermogen om mee te denken wat wenselijk is.
Ik spreek uitdrukkelijk mijn dank uit voor de genoten service en betrokkenheid.

professioneel en betrouwbaar

Mighael

Design View levert goed werk en zijn bereid een stapje extra te zetten voor de klant. Een goed resultaat is vanaf het begin het doel en ze werken hard om dit te bereiken. Wij werkten met een externe... Design View levert goed werk en zijn bereid een stapje extra te zetten voor de klant. Een goed resultaat is vanaf het begin het doel en ze werken hard om dit te bereiken. Wij werkten met een externe ontwerper en Design View heeft dit omgezet naar een goed functionerende website. Enig punt van feedback is dat ik soms wat creativiteit en daadkracht miste bij de interpretatie van het ontwerp. Over het algemeen is de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend.

Omschrijf je ervaring in één regel

Harde werkers die goed resultaat leveren

Silvie

Inmiddels heb ik al een aantal jaren contact met Wouter van Design View. Hij is altijd even vriendelijk, tegemoetkomend, kundig en behulpzaam. Alle lof!

Albert

Prima ervaring met Wouter.
Hij geeft goede adviezen, denkt oprecht met je mee en is deskundig.

anoniem

Design View kenmerkt zich door grote vakkundigheid. Kennis van zaken en expertise zijn efficiënt ingezet met een prachtige en functionele website als resultaat.

Tiny

Mijn ervaring is heel positief. Zelfs als je zelf geen vragen hebt neemt hij contact met je op hoe het gaat etc. Zijn er problemen met de website, staat hij direct klaar.
Niets anders dan lof!