Jan Meutzner Meet Diensten

Wouter, jullie bedankt voor de fijne samenwerking en de professionele aanpak. Als team is er een goed eindresultaat gekomen zodat een ieder blij en tevreden is.

Brigitte Korthals / NSC

Designview heeft ons enorm goed geholpen met de optimalisatie van onze huisstijl en website. Het eindresultaat lag boven onze verwachting en de samenwerking ging heel soepel. Ik beveel deze club van... Designview heeft ons enorm goed geholpen met de optimalisatie van onze huisstijl en website. Het eindresultaat lag boven onze verwachting en de samenwerking ging heel soepel. Ik beveel deze club van harte aan!

Omschrijf je ervaring in één regel

Een feest om mee samen te werken

Alex

Design View heeft onze nieuwe site gemaakt.
Er is tijdens de gesprekken goed naar onze wensen geluisterd en nu staat onze mooie site online.
Design View is een professioneel bedrijf dat...
Design View heeft onze nieuwe site gemaakt.
Design View is een professioneel bedrijf dat met ons mee denkt voor nieuwe ideeën voor de site en social media. Eventuele aanpassingen zijn ook snel te regelen door alleen even te bellen of mailen.
Kortom! Wil je een bedrijf dat met je meedenkt en je helpt de beste site voor je neer te zetten? Geef het dan uit handen aan Design View.

Erik Touwslager / New Sales Company

Het team van Design View is zeer klantgericht. Op basis van een briefing hebben zij telkens weer de verwachtingen overtroffen. de diensten leveren zij tegen een zeer concurrende prijs, terwijl ze... Het team van Design View is zeer klantgericht. Op basis van een briefing hebben zij telkens weer de verwachtingen overtroffen. de diensten leveren zij tegen een zeer concurrende prijs, terwijl ze geen concessie doen aan kwaliteit. Erg service gericht, flexibel en snelle

Omschrijf je ervaring in één regel

Super. Een absolute aanrader om mee samen te werken

Michelle

We zijn erg tevreden met onze nieuwe bedrijfswebsite. Wouter is erg behulpzaam en komt altijd snel met een oplossing bij vragen. Ook denkt hij proactief mee met het verbeteren van verschillende... We zijn erg tevreden met onze nieuwe bedrijfswebsite. Wouter is erg behulpzaam en komt altijd snel met een oplossing bij vragen. Ook denkt hij proactief mee met het verbeteren van verschillende onderdelen.

Zeer tevreden

Hendrik

Voor de ontwikkeling van de nieuwe company website waren we op zoek naar een partij die in korte tijd een goede basis voor de website neer kon zetten met onze visual identity daarin verwerkt. Wouter... Voor de ontwikkeling van de nieuwe company website waren we op zoek naar een partij die in korte tijd een goede basis voor de website neer kon zetten met onze visual identity daarin verwerkt. Wouter bleek hierin een hele goede partner en we hebben dan ook in 6 weken tijd samen een goede basis neergezet. Wij zijn erg tevreden over de samenwerking en blij met het eindresultaat om vervolgens de website zelf gemakkelijk verder uit te kunnen bouwen.

Omschrijf je ervaring in één regel

Wij zijn erg tevreden over de samenwerking en blij met het eindresultaat.

Elco

Met Wouter kan ik perfect samenwerken. De websites worden altijd perfect volgens afspraak gemaakt en zijn kennis is erg breed. Hierdoor merk ik dat Wouter ook mij advies geeft in hoe het ingestoken... Met Wouter kan ik perfect samenwerken. De websites worden altijd perfect volgens afspraak gemaakt en zijn kennis is erg breed. Hierdoor merk ik dat Wouter ook mij advies geeft in hoe het ingestoken dient te worden. Daarnaast reageert Wouter altijd snel en inhoudelijk zodat het project geen vertraging oploopt.

Ik beveel Wouter dus zeker aan!

Omschrijf je ervaring in één regel

Altijd volgens afspraak en denkt mee met mijn vraagstukken!

jessica

Wouter is able to perform his job at high standards, he is caring and professional...Creative and efficient!!

Couldn't recommend a better option for your design needs

Couldn't recommend a better option for your design needs

Thansk Wouter!!!

Omschrijf je ervaring in één regel

Wouter is a great individual to work with! Thanks

Wim

In de contacten heb ik van Design View alleen positieve ervaringen over de ondersteuning, die ik in de afgelopen jaren heb ontvangen en het inlevingsvermogen om mee te denken wat wenselijk is. In de contacten heb ik van Design View alleen positieve ervaringen over de ondersteuning, die ik in de afgelopen jaren heb ontvangen en het inlevingsvermogen om mee te denken wat wenselijk is.
Ik spreek uitdrukkelijk mijn dank uit voor de genoten service en betrokkenheid.

professioneel en betrouwbaar

Mighael

Design View levert goed werk en zijn bereid een stapje extra te zetten voor de klant. Een goed resultaat is vanaf het begin het doel en ze werken hard om dit te bereiken. Wij werkten met een externe... Design View levert goed werk en zijn bereid een stapje extra te zetten voor de klant. Een goed resultaat is vanaf het begin het doel en ze werken hard om dit te bereiken. Wij werkten met een externe ontwerper en Design View heeft dit omgezet naar een goed functionerende website. Enig punt van feedback is dat ik soms wat creativiteit en daadkracht miste bij de interpretatie van het ontwerp. Over het algemeen is de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend.

Omschrijf je ervaring in één regel

Harde werkers die goed resultaat leveren