Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Esther

Onwijs blij dat ik jullie gevonden heb, en ook nog dicht bij huis. Het aanbod, de persoonlijke aandacht en de behandeling waren perfect. Je voelt je op het gemak, en er wordt uitgebreid tijd voor je... Onwijs blij dat ik jullie gevonden heb, en ook nog dicht bij huis. Het aanbod, de persoonlijke aandacht en de behandeling waren perfect. Je voelt je op het gemak, en er wordt uitgebreid tijd voor je gemaakt. Over de hydrofacial ben ik erg tevreden, na één behandeling merk ik al verschil. Dus ben erg benieuwd naar de nieuwe behandeling van de Vivace!

Dank je wel Esther voor je mooie beoordeling. Liefs, team Dermaskin

Thea van Deelen-Ruijs

Ik vind het alleen jammer dat mij niet van tevoren is verteld dat de behandeling €30 duurder uitviel dan de vorige keren.

Reactie Dermaskin:

Dank je wel Thea voor je mooie beoordeling. Ik heb het even nagekeken voor je en zag dat je 15 langer de LPG hebt gehad, daardoor is de behandeling ook duurder. Mijn excuses als dit niet helemaal... Dank je wel Thea voor je mooie beoordeling. Ik heb het even nagekeken voor je en zag dat je 15 langer de LPG hebt gehad, daardoor is de behandeling ook duurder. Mijn excuses als dit niet helemaal duidelijk was. Hartelijke groeten, Marian

Rosanna van Leeuwen

Heel prettig en ontspannend

Wendy verkerk

Professioneel

Janny van bommel

Goed.

DORA Schuite

Goede en vriendelijke behandeling met veel aandacht en uitleg over alles

Maartje

Enorm goed!