Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
9.8/10
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Joyce

Super goede ervaring gehad, veel informatie over mijn huid kunnen krijgen. Eerste behandeling gehad en nu al resultaat, ook producten geadviseerd gekregen. Binnekort weer een nieuwe afspraak staan!

Heerlijk! Dit was nu mijn 2e behandeling en mijn huid voelt zich als herboren! Ik heb een erg gevoelige huid wat zich kon uitte in rode vlekken en jeuk. Nu 2 behandelingen gehad en het is vrijwel... Heerlijk! Dit was nu mijn 2e behandeling en mijn huid voelt zich als herboren! Ik heb een erg gevoelige huid wat zich kon uitte in rode vlekken en jeuk. Nu 2 behandelingen gehad en het is vrijwel over!

Mildred Starke

Ik werd heel vriendelijk ontvangen vond de uitleg , behandeling en adviezen fantastisch gedaan.
Mijn complimenten, zeer vakkundig.

Desiree Liskamp

Dit was mijn eerste keer . Maar wat een super fijne relaxte evaring . Nemen de tijd voor je , goede uitleg voor wat ze gaan / kunnen doen. Zeker een aanrader. Vandaar een dikke welverdiende 10

Eva

Veel kennis bij Leonie en een hele fijne behandeling! Goede tips en fijne producten.

Irma

Weer een heerlijke behandeling gehad! Zo ontspannen! Ik kijk er iedere keer weer naar uit. Ik ben vol lof over de bindweefselmassage! Top! De producten van HydroPeptide bevallen me heel goed! Weer een heerlijke behandeling gehad! Zo ontspannen! Ik kijk er iedere keer weer naar uit. Ik ben vol lof over de bindweefselmassage! Top! De producten van HydroPeptide bevallen me heel goed!
Tot slot wil ik nog even zeggen dat Marian en Leonie hele kundige, plezierige personen zijn. Vanaf het eerste begin voel ik me er thuis!

Marianne Juckers

Bij binnenkomst zie je een heerlijke frisse moderne ruimte. Marian en Leonie zijn bijzonder aardig en vakbekwaam. Zij weten wat goed is voor je huid. De behandelingen zijn ook erg prettig. Ik ben... Bij binnenkomst zie je een heerlijke frisse moderne ruimte. Marian en Leonie zijn bijzonder aardig en vakbekwaam. Zij weten wat goed is voor je huid. De behandelingen zijn ook erg prettig. Ik ben blij dat ik een goede salon gevonden heb.
groetjes, Marianne Juckers.

Ilhame

Altijd heel klantvriendelijke en prettige uitleg. Prima advies en behandeling. Duidelijke informatie, onderbouwing van de behandeling en producten.

Reactie Dermaskin:

Dank je wel Ilhame voor je leuke en positieve beoordeling. Groetjes team Dermaskin

Cindy

Gister een heerlijke uitgebreide behandeling mogen ervaren bij Dermaskin. Wat een heerlijke ervaring! De dames nemen uitgebreid de tijd voor je en geven je een eerlijk en helder advies. Na de... Gister een heerlijke uitgebreide behandeling mogen ervaren bij Dermaskin. Wat een heerlijke ervaring! De dames nemen uitgebreid de tijd voor je en geven je een eerlijk en helder advies. Na de behandeling merkte ik direct dat mijn huid een stuk zachter was en mijn rimpels minder zichtbaar! Ik kom zeker nog eens terug! Marianne en Leonie nogmaals bedankt voor deze uitgebreide behandeling!