Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
9.8/10
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Goed geholpen en veel informatie gekregen. Helaas niet zozeer over mijn huidaandoening. Heerlijke schoonheidsbehandeling gehad . Zeer comfortabel en deskundig geholpen. Ik zou ze zeker aanbevelen... Goed geholpen en veel informatie gekregen. Helaas niet zozeer over mijn huidaandoening. Heerlijke schoonheidsbehandeling gehad . Zeer comfortabel en deskundig geholpen. Ik zou ze zeker aanbevelen bij vrienden en familie

Laura

Voor de wimperlift ben ik geholpen door een vriendelijke open dame. Ze heeft daarnaast mijn wenkbrauwen ook keurig geëpileerd! Prachtig resultaat, zeker een aanrader.

Jessica van Keulen

Mijn wimpers zijn prachtig gekruld en geverfd door Leonie. Had een afspraak voor mezelf, maar dochter kon na mij ook nog haar wimpers laten liften (zonder afspraak). Ook bij haar ziet het er... Mijn wimpers zijn prachtig gekruld en geverfd door Leonie. Had een afspraak voor mezelf, maar dochter kon na mij ook nog haar wimpers laten liften (zonder afspraak). Ook bij haar ziet het er geweldig uit! Superrelaxed en professioneel gedaan. Dankjewel!

Desiree

Het was weer heerlijk. Weer een super fijne behandeling gehad .

In een woord geweldig!
Heerlijke behandeling gehad, en goed advies gekregen over de producten.
Marian en Leonie bedankt, de volgende afspraak al gemaakt.

Agnes Holtus

Vandaag weer een behandeling gehad bij Leonie. Het is altijd fijn om bij Dermaskin te komen. Goed advies en altijd zijn Marian en Leonie in voor een gezellig praatje. Fijne producten. Zeker een... Vandaag weer een behandeling gehad bij Leonie. Het is altijd fijn om bij Dermaskin te komen. Goed advies en altijd zijn Marian en Leonie in voor een gezellig praatje. Fijne producten. Zeker een aanrader!

Helma

Ik ben erg tevreden over de behandeling en ik geniet er altijd als ik bij Leonie en Marianne ben.
Zijn beide deskundig e leggen ook altijd goed uit wat ze doen en goed advies over de producten.
Ik dan dan ook veel vaker de salon blijven bezoeken.👍👍😃

Nadia

Ik ben erg tevreden over het advies en de behandeling die ik heb gekregen tijdens 2 afspraken. Ik geef borstvoeding en er wordt voor het eerst echt goed en deskundig meegekeken welke behandelingen... Ik ben erg tevreden over het advies en de behandeling die ik heb gekregen tijdens 2 afspraken. Ik geef borstvoeding en er wordt voor het eerst echt goed en deskundig meegekeken welke behandelingen wel of niet geschikt zijn. Beide dames zijn erg eerlijk hierover en ook over wat ik kan verwachten als resultaat. Mijn gezicht vertrouw ik niet snel aan iemand toe, maar wel aan dermaskin.

Saida

Vandaag voor het eerst bij Dermaskin geweest en mijn verwachtingen zijn waargemaakt: Leonie en Marianne zijn erg vriendelijke en deskundige dames. Uitgebreide intake gehad waarin goed naar me... Vandaag voor het eerst bij Dermaskin geweest en mijn verwachtingen zijn waargemaakt: Leonie en Marianne zijn erg vriendelijke en deskundige dames. Uitgebreide intake gehad waarin goed naar me geluisterd is, vervolgens een passende behandeling gehad en productadvies. Direct een vervolgafspraak gemaakt. Ik heb eindelijk het gevoel dat er écht gewerkt gaat worden aan mijn huidverbetering, zowel thuis met de producten als in de salon met de behandelingen.

Hanane

Super fijne behandeling gehad. Goede en vooral eerlijke uitleg gehad. Je krijgt niet het gevoel dat je zomaar iets wordt “aangesmeerd”. Ik kom zeker terug.