Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Yasmin

Dermapen behandeling gehad, hier ben ik erg tevreden over!

Audrey

Fijne salon, deskundige schoonheidsspecialistes

Evelien Born

Fijn ontvangst, vriendelijk personeel.

Ina

Fijne ontvangst, vriendelijk, mooie ruimte, heerlijke stoel

Moors denise

Kom al een tijdje bij dermaskin voor de behandeling microneedling(skinpen) vanwege mijn ernstige acne littekens en pigment vlekken.
Ben ontzettend tevreden , mijn huid is heel erg verbeterd en...
Ben ontzettend tevreden , mijn huid is heel erg verbeterd en na elke behandeling verbeterd hij nog steeds.
Heel erg bedankt en kijk alweer uit naar de volgende behandeling.

Reactie Dermaskin:

Dank je wel Denise voor je mooie beoordeling en heel fijn om te horen dat je een duidelijke verbetering ziet. Liefs, team Dermaskin

Erica Kwakkernaat

Heerlijke behandeling in rustige ontspannende sfeer.

Alexandra Schlimmer

Super fijne behandeling bij Dermaskin, zou het iedereen aanraden. Ze geven goed advies, luisteren ook goed naar wat je wilt verbeteren aan je huid.

Moniek

Door eerlijk advies , is mijn behandeling uitgesteld ivm een aankomende zonvakantie.

Ingrid Mahn

Nedankt voor jullie altijd supersnelle levering met mooie samples om te proberen en/of handig voor vakantie. De triple lipid vind ik geweldig. (Zeker met deze aantrekkelijke kortingsaktie) Smeer dit... Nedankt voor jullie altijd supersnelle levering met mooie samples om te proberen en/of handig voor vakantie. De triple lipid vind ik geweldig. (Zeker met deze aantrekkelijke kortingsaktie) Smeer dit nu een aantal jaren en nooit meer eczeem.of schilfering in m'n gezicht. Tot een volgende bestelling!!

Vanessa Braam

Na een lange periode niet naar een schoonheidsspecialiste te zijn geweest, was het bezoek aan Dermaskin een hele fijne ervaring! Een absolute aanrader! Ik kom hier zeker terug, de volgende afspraak... Na een lange periode niet naar een schoonheidsspecialiste te zijn geweest, was het bezoek aan Dermaskin een hele fijne ervaring! Een absolute aanrader! Ik kom hier zeker terug, de volgende afspraak staat gepland 😄