Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
9.8/10
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Ayu Defrianti

Hele fijne behandeling gehad van Leonie. Super fijn dat ik een beter beeld heb gekregen van mijn huid na de huidscan. Ik heb goede adviezen gekregen over de verzorging van de huid en producten die... Hele fijne behandeling gehad van Leonie. Super fijn dat ik een beter beeld heb gekregen van mijn huid na de huidscan. Ik heb goede adviezen gekregen over de verzorging van de huid en producten die bij mijn huid passen. Ik ben zeer tevreden. De volgende afspraak is gemaakt en hopen op een goed eindresultaat :)

Bij binnenkomst voel je je meteen welkom. Duidelijke uitleg en een fijne behandeling gehad.

Esmee

Vandaag een super fijne behandeling gehad. Tevens werd ik ook erg goed geadviseerd in producten die ik thuis kan gaan gebruiken om een optimaal resultaat te behalen. Daarnaast was er een erg... Vandaag een super fijne behandeling gehad. Tevens werd ik ook erg goed geadviseerd in producten die ik thuis kan gaan gebruiken om een optimaal resultaat te behalen. Daarnaast was er een erg prettige sfeer in de salon wat zorgde voor een ontspannen behandeling.

Astrid Bours

Fijne behandeling en leuk gesprek gehad. Leonie geeft goede adviezen en is heel flexibel voor wat betreft de behandeling. Ik kom er graag.

Reactie Dermaskin:

Proficiat Astrid, jij bent de winnaar van onze review actie in september. Je hebt een kadobon van 75 euro gewonnen die je mag gebruiken op een behandeling naar keuze. Veel plezier ermee namens team... Proficiat Astrid, jij bent de winnaar van onze review actie in september. Je hebt een kadobon van 75 euro gewonnen die je mag gebruiken op een behandeling naar keuze. Veel plezier ermee namens team Dermaskin.

Leuke vlotte ontvangst door Leonie!
Eerste kennismaking met intake en huidscan, waarna
advies over de behandeling en merk gezichtsverzorging.
Uitleg huidscan had wat uitgebreider...
Leuke vlotte ontvangst door Leonie!
Eerste kennismaking met intake en huidscan, waarna
advies over de behandeling en merk gezichtsverzorging.
Uitleg huidscan had wat uitgebreider mogen zijn.
Maar heerlijke massage gehad en nu een maand de starterskit
gaan gebruiken.
Ik maak zeker een nieuwe afspraak met Leonie

Anneke

Marianne

Weer een heerlijke behandeling gehad van Leonie. Advies en kennis zijn super .

A Di Stefano

Ik heb een hele fijne behandeling gehad van Leonie,met een goed resultaat en daarbij een heel goed en eerlijk advies.

T Juurlink

Na een fantastische kennismaking eerder dit jaar, vandaag weer terug voor een heerlijke behandeling en lekker in de watten gelegd door Leonie. Dank! Ik kom weer terug 😁

Chaima

Super tevreden met de behandeling. Dermaskin neemt de tijd voor elke behandeling. Ook wordt er gekeken naar je persoonlijke wensen, dit is erg fijn. Binnengestapt met acne en momenteel acne vrij !

Reactie Dermaskin:

Proficiat Chaima, jij bent de winnaar geworden van de WINACTIE maand augustus en je ontvangt een kadobon van 75 euro. Veel plezier ermee namens team Dermaskin.

Annelies Coenders

Ben weer verwend door de vaardige warme handen van de hartelijke Léonie. Elke keer weer een héérlijke ontspannende ervaring.
Even lekker weg van de drukke wereld en "me-time" ! Mijn huidje...
Even lekker weg van de drukke wereld en "me-time" ! Mijn huidje voelt weer heerlijk zacht en strak. Veroudering; lekker puhhh! Met de fantastische producten krijgen rimpeltjes minder kans om blijvend te worden 😊
Vanzelfsprekend weer een nieuwe afspraak gemaakt. Ben ontzettend blij om klant te zijn van zo'n ervaren en steeds weer vernieuwende salon.
TOP!!