Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Josianne

Heerlijke producten, fijne uitleg en advies voor mijn type huid en wensen

Sonja

Mijn eerste behandeling de Hydrafacial was top en gister de microneedling gedaan en die was wederom top. En tessa is echt heel proffesioneel en vriendelijk geeft super advies ook. Kan niet wachten... Mijn eerste behandeling de Hydrafacial was top en gister de microneedling gedaan en die was wederom top. En tessa is echt heel proffesioneel en vriendelijk geeft super advies ook. Kan niet wachten tot mijn volgende behandeling volgende maand☺️

Rosanne

Ontspannende behandeling gehad!

Moors

Na een kadobon gewonnen te hebben voor het eerst de murrad behandeling geprobeerd.
Ontzettend fijne behandeling door tessa waarmee mijn gezicht super mooi schoon geworden is en heel zacht aanvoelt.
Een hele fijne ervaring en deze kom ik over een maandje zeker nog een keer doen.

Heel erg bedankt dermaskin voor de kadobon

Josien uit Bussum

Bestel al jaren online Medik8 producten. Marjan geeft het beste advies, is altijd super vriendelijk. Reageert snel op emails en of telefoon.
Super snelle service. Dankzij Marjan bestel ik...
Super snelle service. Dankzij Marjan bestel ik altijd online bij Dermaskin.

Carla

Na een supervriendelijk ontvangst gisteren mijn 1e Vivace behandeling ondergaan. Ik zie en voel nu al een verbetering aan mijn huid, echt waar. Oké, de behandeling is niet helemaal gevoelloos maar... Na een supervriendelijk ontvangst gisteren mijn 1e Vivace behandeling ondergaan. Ik zie en voel nu al een verbetering aan mijn huid, echt waar. Oké, de behandeling is niet helemaal gevoelloos maar wie mooi wil zien....! Na een duidelijk advies over welke producten het best geschikt zijn voor mijn huid en een leuk gevulde goodiebag weer richting huis (best een lange rit vanuit en weer terug naar Breda) maar zeker de moeite waard. Tot de volgende keer Tessa, je bent een topper!

Monique Elemans

Zorg en aandacht voor de klant
Zorgvuldigheid tijdens de behandeling
Zorgzaam voor de huid na afloop.

Kim

Professioneel personeel, fijne behandeling

Sylvia Fontaine

Het was héérlijk! Zowel mijn huid en ik zijn er enorm van opgeknapt.

Reactie Dermaskin:

Dank je wel Sylvia voor je hele mooie beoordeling en fijn om te lezen dat je huid enorm is opgeknapt. Liefs, team Dermaskin