Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
9.8/10
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Bernadette

Een fijn welkom, leuke schoonheidsspecialistes. Lekkere verwarmde salonstoel. Goed, maar niet te fel licht en een zalige behandeling. Kortom top!

Yvon

Na heel veel jaren proberen en smeren eindelijk die producten gevonden die mijn huid nodig heeft. En dat gewoon in een prachtige salon in Ewijk! Fijn behandeling en deskundig advies. Niets is te... Na heel veel jaren proberen en smeren eindelijk die producten gevonden die mijn huid nodig heeft. En dat gewoon in een prachtige salon in Ewijk! Fijn behandeling en deskundig advies. Niets is te veel, zelfs na sluitingstijd helpt Marian je graag. Ik kijk nu al uit naar de volgende behandeling.

Kubra

Hele fijne eerste afspraak gehad. Veel kennis en erg professioneel. Hele persoonlijke ervaring en op wensen en behoefte aangepaste behandeling!

Willeke

Ik vond de behandeling erg fijn en het advies en uitleg professioneel waar ik ook echt iets mee kan.
Heb alweer een nieuwe afspraak gemaakt!!
Voor mij is dermaskin een blijvertješŸ˜Š

Reactie Dermaskin:

Proficiat Willeke, je bent de winnaar geworden van onze WIN-actie. Je ontvangt van ons een kadobon t.w.v. 75 euro die je mag besteden op een behandeling naar keuze.

O.A

Super fijn! Meiden waren super aardig zeker voor herhaling vatbaar. Tot de volgende keer.

Sisca van Buren

Warm welkom, mooie salon, deskundig advies

Desiree

Wederom een super fijne behandeling gehad, van Leoni. Ik blijf niet voor niks terug komen.En niks is teveel als je nog een advies wilt. Mijn volgende afspraak staat natuurlijk ook al weer.Kan dan... Wederom een super fijne behandeling gehad, van Leoni. Ik blijf niet voor niks terug komen.En niks is teveel als je nog een advies wilt. Mijn volgende afspraak staat natuurlijk ook al weer.Kan dan ook niet anders dan een 10 geven.

Inmiddels mijn eerste starters-setje gekocht. Dat zegt meer dan alle woorden en/of sterren.

Als altijd weer een heerlijke behandeling.