Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Suzanna

Best pijnlijk maar wel heel goed (en doeltreffend)

Welke behandeling heb je gehad?

Microneedling

Nikita

Welke behandeling heb je gehad?

Hydrafacial

Judith Teubner

Heel fijn geholpen, eerlijk advies gekregen en er is vervolgens een persoonlijk behandelplan opgesteld. Mijn huid straalt weer na een lange tijd. Ik ben er heel blij mee. Ik heb jullie meteen... Heel fijn geholpen, eerlijk advies gekregen en er is vervolgens een persoonlijk behandelplan opgesteld. Mijn huid straalt weer na een lange tijd. Ik ben er heel blij mee. Ik heb jullie meteen aanbevolen bij mijn schoonzusje. Die zal eerdaags ook wel contact met jullie opnemen.

Gosia

Lovely experience. Tessa was very friendly. I had done PRX-T33, and it was relaxing. I love how my skin looks after the treatment.

Desiree

Professioneel, vriendelijk en ongehaast

Carmen

Persoonlijke aandacht, nemen tijd voor je

Angela Vermeesch

Prima advies en behandeling al heel veel jaren.

Florentine Witteveen

Prettig , duidelijkheid over behandeling, zou een opmerking willen doen: geef de klant na de behandeling een glas water ! Zeker met het warme weer!

Reactie Dermaskin:

Hoi Florentine,
Hoi Florentine,
Bedankt voor je mooie beoordeling en tip. Er staan wel flesjes water bij de balie en ik denk dat ze het vergeten is om het je aan te bieden, mijn excuses hiervoor. We zullen er beter op letten.
Warme groet, Marian
Update: mijn collega vertelde dat ze een flesje water in de goodiebag heeft gedaan voor onderweg.

Mirte

Professionele behandeling

Jelena

Mijn afspraak en behandeling verliep heel fijn. Alles werd netjes met mij doorgenomen en besproken. Ook tijdens de behandeling werden alles stapsgewijs uitgelegd en benoemd. Ook werd er regelmatig... Mijn afspraak en behandeling verliep heel fijn. Alles werd netjes met mij doorgenomen en besproken. Ook tijdens de behandeling werden alles stapsgewijs uitgelegd en benoemd. Ook werd er regelmatig gevraagd of het nog ging en hoe de behandeling aanvoelde.