Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Virginia Bartels

Het was een ontspannende en deskundige behandeling. Tessa nam echt de tijd voor me en was heel duidelijk in haar uitleg.

De HydraFacial Signature

Snezana

Was heel fijn relax

Hydrafacial met booster

Kim Peperkamp

Heel prettig! Goed ontvangen, uitgebreide uitleg gehad en ruim de tijd voor vragen en overleg. Bij de behandeling zelf ook heel prettig dat de tijd werd genomen om rustig uit te leggen wat er... Heel prettig! Goed ontvangen, uitgebreide uitleg gehad en ruim de tijd voor vragen en overleg. Bij de behandeling zelf ook heel prettig dat de tijd werd genomen om rustig uit te leggen wat er precies ging gebeuren.

Welke behandeling heb je gehad?

Pigment behandeling (laseren met de Elvi).

Marieke Bosman

Behandeling was best pijnlijk, maar de specialiste hield hier goed rekening mee door wat pauzes in te lassen en na de behandeling een extra zuurstof behandeling toe te voegen wat heerlijke... Behandeling was best pijnlijk, maar de specialiste hield hier goed rekening mee door wat pauzes in te lassen en na de behandeling een extra zuurstof behandeling toe te voegen wat heerlijke verkoeling gaf!

Vivace microneedling

Julia

Heel fijn

Hydrafacial signature

Willeke van Wijnen

Als zeer goed

LPG

Janine te Loo

Erg fijn. Vriendelijk personeel, deskundig advies. Ik had een andere behandeling gekozen maar na de uitslag van de huidscan toch het advies gekregen om voor een Hydrafacial behandeling te gaan. Ik... Erg fijn. Vriendelijk personeel, deskundig advies. Ik had een andere behandeling gekozen maar na de uitslag van de huidscan toch het advies gekregen om voor een Hydrafacial behandeling te gaan. Ik was blij dat het nog veranderd kon worden. De behandeling zelf was ook top. Huid word erg goed gereinigd, verzorgd en gehydrateerd. Mijn huid voelt lekker zacht aan! Ik ga deze behandeling zeker vaker doen. Ik zie meteen al verschil!

Hydrafacial

Ichelle van Wuijckhuijse

Vivace microneedling + RF

Ingrid Nuy

Heel prettig, bij elke handeling vertelde ze wat ze ging doen.

Collageen booster

Vera Crienen