Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
9.8/10
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Ik had een kennismakingsbehandeling bij Leonie. Ze was erg vriendelijk. Ik vond het heel prettig dat ze eerlijk advies gaf, dat geeft vertrouwen. Ik kom zeker terug!

Iris Sam

Super vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg bij producten, uitgebreide intake en hele fijne behandeling. Ik hoop dat mijn huid hier van opknapt, maar daar twijfel ik niet aan!

Willeke MostertDonkers

Ik vond de behandeling fijn

Het was weer heerlijk.

Desire

Fijne salon, goede behandeling gehad. Alleen jammer dat er op de website stond dat je een goodiebag zou krijgen maar deze er helemaal niet was. Dat was het enige aandachtspuntje. Verder top!

Reactie Dermaskin:

Beste Desiree,
Beste Desiree,
Dank je wel voor je positieve beoordeling. Op dit moment hebben we voor alle klanten incl. nieuwe klanten een kerst presentje. In alle hectiek zijn we vergeten deze aan je mee te geven. Je hebt deze nog tegoed van ons en nemen even contact met je op.
Hartelijke groeten,
Team Dermaskin

Joany

Vandaag weer een andere behandeling gehad op advies van Leonie.
Het was heerlijk ook met een bindweefselmassage.. ben ontspannen en mijn huid ziet er weer toppie uit!!

Desiree Liskamp

Weer een heerlijke behandeling gehad.Kan ook niet anders in zo'n fijne salon. En hele fijne uitleg gehad over een behandeling die ik nog graag wil laten doen.De beoordeling die ik geef is dan ook... Weer een heerlijke behandeling gehad.Kan ook niet anders in zo'n fijne salon. En hele fijne uitleg gehad over een behandeling die ik nog graag wil laten doen.De beoordeling die ik geef is dan ook 100% echt.

Desiree Liskamp

Weer genoten van een fijne behandeling , kan ook niet anders in zo'n fijne salon. En weer goed advies gehad over een behandeling die ik nog wil doen. Mijn beoordeling is dan ook 100% echt.

Reactie Dermaskin:

Proficiat Desiree, jij bent de winnaar geworden van de review actie. Je ontvangt van ons een kadobon t.w.v. 75 euro voor een behandeling. Geniet er van!
Marian, Leonie en Krisssy

Mieke de Lorijn

Vriendelijk en duidelijke uitleg

Ook vandaag weer vriendelijk ontvangen en een fijne klantgerichte behandeling. Ze denken mee over de juiste productkeuze.