Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
9.8/10
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Helma Borgers

Vandaag de hydrafacial behandeling gehad en mijn gezicht is er weer heerlijk van opgeknapt. Dankzij de goede zorg en vakkundigheid van Leonie. Nogmaals bedankt

Ryan

Echt alle sterren waard!!!
Echt alle sterren waard!!!
We zijn eerst in Velthoven geweest ( veel verder rijden) vanaf het moment dat we hier binnen kwamen. Hadden we veel meer rust en goede adviezen. En echt veel minder zalfjes nodig. Wij zijn nu al een tijdje bezig en het is echt stukke beter dan het ooit was. En echt ben de helft minder kwijt door de juiste adviezen. En het voelt ook goed door de persoonlijke aandacht die ik krijg.
Dank je wel

Sabrina

Erg fijne behandeling ondergaan, ook goed advies en producten mee genomen.
Kom hier zeker nog eens terug en adviseer het andere aan om te gaan!

Muriel

Bedankt Leonie, het was weer erg fijn!

Kelsey van Son

Mooie lashlift gehad vandaag. Heel blij mee! Krissy bedankt

Ilhame

Ik heb onlangs een hydrafacial behandeling gehad. Mijn gezicht straalt zo mooi ik krijg veel complimenten van vriendinnen en collega’s. Ze vroegen me zelfs waar ze zo een behandeling kunnen laten... Ik heb onlangs een hydrafacial behandeling gehad. Mijn gezicht straalt zo mooi ik krijg veel complimenten van vriendinnen en collega’s. Ze vroegen me zelfs waar ze zo een behandeling kunnen laten doen. Bedankt Leonie

Annelies Coenders

Léonie, het was weer fantastisch onder jouw vakkundige handen! Toppertje ben je🏆

Professionele, persoonlijke behandeling!

Sisca van Buren

Vanochtend een heerlijke en klantgerichte behandeling gehad van Leonie. Leonie is een professionele dame die goed adviseert en meedenkt met de klant, en is - zeker niet onbelangrijk - een zeer... Vanochtend een heerlijke en klantgerichte behandeling gehad van Leonie. Leonie is een professionele dame die goed adviseert en meedenkt met de klant, en is - zeker niet onbelangrijk - een zeer aangename persoonlijkheid. Al met al weer een bijzonder prettige ervaring. Zeker tot een volgende keer.

Hanane

Leonie is altijd erg lief en deskundig in haar werk. Haar bindweefselmassage voor het gezicht is echt een aanrader! Nu thuis lekker aan de slag met de skinceuticals producten, ik ben benieuwd!

Reactie Dermaskin:

Proficiat Hanane, je bent de winnaar geworden van onze review actie. Je ontvangt een kadobon van 75 euro die je kunt besteden op een behandeling naar keuze. Veel plezier ermee!
Team Dermaskin,...
Team Dermaskin, Marian, Leonie, Krissy en Angelique