Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Gwen

Geweldig!

Hydra facial

Steffi

Goed! Ik was van te voren wat gespannen of het pijn ging doen maar Manon neemt de tijd, is rustig erin stelt je gerust doordat ze weet wat ze doet en door steeds te checken hoe het gaat (met de... Goed! Ik was van te voren wat gespannen of het pijn ging doen maar Manon neemt de tijd, is rustig erin stelt je gerust doordat ze weet wat ze doet en door steeds te checken hoe het gaat (met de pijn). Het is met 100% meegevallen!😊

Skinpen microneedling

Welmoet

Bestelling werd snel en correct geleverd.

Producten besteld

Mirjam Van Baal

Scan en schoonheidsbehandeling

Reactie Dermaskin:

Beste Mirjam,
Bedankt voor je beoordeling. We hebben elkaar gesproken en een prettig gesprek gehad. We zien je graag weer in maart.
Hartelijke groeten, Marian

Jelena

Heerlijke behandeling, je kan even helemaal ontspannen! Vooral de beauty lamp was er ontspannend. Na de behandeling voelt je huid als herboren, zacht en helderder. Zeker een aanrader😊

Dr. Murad Vitamine C Infusion Treatment

Petra R.

Hartstikke fijn met een mooie glow.

Olivia

Only ordered a product

Only ordered a product

Reactie Dermaskin:

Beste Olivia,
Beste Olivia,
Bedankt voor je beoordeling. Je hebt nooit een behandeling gehad bij ons maar 1 product in onze webshop gekocht. Omdat je bestelling 1 dag later bij je bezorgd werd door PostNL (info stond op website en orderbevestiging i.v.m. drukke tijd) heb je het uit principe geweigerd aan te nemen. Het pakket komt dan retour naar ons en hier zijn retourkosten aan verbonden. Dit bedrag hebben wij in mindering gebracht op de terugbetaling omdat wij hiervoor extra kosten hebben enz. Op onze website staat duidelijk dat retourkosten op welke manier dan ook altijd voor kosten van de klant komen, hiermee ben je akkoord gegaan tijdens het bestellen. Echter staat er ook dat er door onvoorziene omstandigheden een pakket iets langer onderweg kan zijn. Dit was toendertijd het geval, het was ontzettend druk bij de vervoerders. Als wij een pakket aan PostNL meegeven zijn wij overgeleverd aan hun snelheid enz. wij geven nooit garantie zoals "de volgende dag bezorgd". We kregen ook nogal verwijtende en dwingende mails van je en er was soms een normale communicatie niet mogelijk. De verwerking van je retour is volgens onze voorwaarden gegaan waar je het niet mee eens bent.
Vriendelijke groeten, Marian