Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
9.8/10
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Janine

Super goed geholpen en erg goed advies gehad ook als iets niet goed is of niet bij je huid past zeggen ze het ook heel erg fijn je weet waar je mee af bent en ze zijn heel deskundig !

Astrid Bours

Heel fijne behandeling, persoonlijk en op maat. Mijn gezicht ziet er echt fantastisch uit.

Kim Romijnders

Duidelijke informatie over de behandeling en de te verwachten resultaten

Wendy v Ingen

Heerlijke ontspannen behandeling gehad!!
Alle producten die ze gebruiken tijdens de behandeling worden goed uitgelegd.
Ze nemen ruim de tijd voor je.
Voor herhaling vatbaar!!

Soumya

Ik heb het als erg fijn ervaren!

Nadia

Zeer tevreden, ik voel mij altijd nieuw en opgeladen na een behandeling. De rust in de salon is erg fijn, en de behandeling wordt heel vakkundig uitgevoerd.

Laura Henrard

Afgelopen week mijn derde DMK behandeling gehad bij dermaskin, wat een bijzonder en fijne ervaring! De behandeling zelf is heel uniek, en de begeleiding heel fijn alles wordt duidelijk uitgelegd en... Afgelopen week mijn derde DMK behandeling gehad bij dermaskin, wat een bijzonder en fijne ervaring! De behandeling zelf is heel uniek, en de begeleiding heel fijn alles wordt duidelijk uitgelegd en ruim tijd voor je genomen! Ook hoe je verder thuis ermee aan de slag moet gaan wordt goed uitgelegd! En de resultaten zijn nu al geweldig!!!

Fleur

Super fijn en ontspannen! Goed advies gekregen waar ik zelf mee verder kan.

Marion van Stiphout

Vandaag de kadobon van míjn lieve collega's ingelost.
Heerlijk genoten van de behandeling door Tessa.
Ik hoop heel snel weer terug te kunnen als vaste klant.
Iedereen zou hiervan...
Vandaag de kadobon van míjn lieve collega's ingelost.
Heerlijk genoten van de behandeling door Tessa.
Ik hoop heel snel weer terug te kunnen als vaste klant.
Iedereen zou hiervan regelmatig moeten kunnen genieten!

Reactie Dermaskin:

Proficiat Marion, je bent de winnaar van de review actie. Je hebt een kadobon van 75 euro gewonnen die je mag besteden op je favoriete behandeling. We hopen je snel weer te ontmoeten.
Groetjes...
Groetjes team Dermaskin

Inge

Wat een heerlijke behandeling weer. Liep met een ontzettend schoon, fris en stralend gezicht weer de deur uit.