Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
9.8/10
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

A.J.Verstappen

Na lange tijd weer eens heerlijk kunnen genieten van rust en verwennerij .

Briggite

Altijd fijn en goed geholpen...en luisteren naar je wensen

Kim Romijnders

Goede informatie en heel eerlijk over de te verwachten resultaten

N. Wouters

Genoten van een luxe, effectieve behandeling

Carla de Pree

Ik ben verrast over het ontvangst, de behandeling, duidelijke informatie over welke behandeling bij mijn ouderwordende huid past. Heerlijk warm gelegen op de behandelstoel.
Ik hoop dat mijn...
Ik hoop dat mijn financiën het toelaten om vaker zo'n heerlijke behandeling te ondergaan.
Dus zou de €75,- wincheque zéééér welkom zijn.?

Soum

Ik kwam in een mooi salon en werd zeer welkom ontvangen. Was een super fijne behandeling door een zeer kundige huidtherapeute.

Joke vonk

Echt super goed. Mijn huid ziet er echt beter uit.

Desiree

De verwachting weer volledig waargemaakt. Was weer een super fijne behandeling zoals altijd.

Tanja

Weer een heerlijke ontspannen behandeling gehad door Tessa. Altijd een extra moment voor jezelf in een fijne professionele omgeving. Ik heb alweer een afspraak gemaakt.

Deborah Van Z.

Zeer goede service en goede kwaliteit producten , je krijgt ook eerlijk antwoord over wat wel en niet goed bij je past , er word je dus niet zomaar iets aan gepraat. Ik blijf hier zeker terug komen.