Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
9.8/10
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Hennie G.

Goed advies over behandelingen en producten. En ze denken mee met je.

Majella

Ik heb een huidscan laten maken bij tessa en ben hierdoor veel meer te weten gekomen over mijn huid en hoe deze juist te behandelen. Super fijne en duidelijke uitleg gehad, zowel vooraf als tijdens... Ik heb een huidscan laten maken bij tessa en ben hierdoor veel meer te weten gekomen over mijn huid en hoe deze juist te behandelen. Super fijne en duidelijke uitleg gehad, zowel vooraf als tijdens de behandeling, waardoor ik heel relaxt was en volop kon genieten van de behandeling. Helemaal top! En meteen resultaat.
Echt een aanrader.

Reactie Dermaskin:

Dank je wel Majella voor je mooie beoordeling. Je mag contact met ons opnemen voor je kadobon van 75 euro. Geniet er van.
Liefs team Dermaskin

Briggite van Diest

Zeer deskundig en direct zichtbaar …Ben al jaren klant en ze vernieuwen constant met nieuwe behandelingen om het beste resultaat te krijgen voor je huid en zeker de rimpels .Kom er graag

Reactie Dermaskin:

Dank je wel Briggite voor je mooie beoordeling. Je mag even contact met ons opnemen voor je kadobon. Geniet er van.
Liefs, team Dermaskin

Mevrouw Rietberg

Top en makkelijk

Maud van de Pol

Een fijne behandeling met directe resultaat

J v Bon

Een zeer fijne eerste kennismaking gehad.

Lamyae

Ze gaan deskundig te werk. Ik heb erg genoten!

Mariska Scheers

Fijne behandeling gehad, er werd stap voor stap verteld wat er ging gebeuren en tussendoor steeds gevraagd of het goed ding.

Reactie Dermaskin:

Dank je wel Mariska voor je mooie review. Je ontvangt van ons een kadobon van 75 euro die je kunt besteden op een behandeling bij ons naar keuze. Geniet er van!
Liefs, team Dermaskin