Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
9.8/10
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Ans Willems

Mijn eerste bezoek aan Dermaskin was een prettige ontspannen ervaring. Ik kom zeker terug!

Soraya

Doormiddel van onder andere de combinatie van de producten en behandelingen van DMK ben ik eindelijk (grotendeels) genezen van mijn actieve acne..

Reactie Dermaskin:

Dank je wel Soraya voor je mooie review. Groetjes team Dermaskin

Marianne

Heerlijk momentje voor mezelf en mooi resultaat

Petra H.

Mijn gewonnen behandeling van dinsdag 25 Mei jl, was geweldig.
Mijn gewonnen behandeling van dinsdag 25 Mei jl, was geweldig.
Helaas was ik iets te laat, maar dat werd door jullie goed opgepakt. De behandeling was nieuw voor mij, maar alles werd goed en rustig uitgelegd. We hadden tussen door leuke gesprekjes en als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog een leuk gevulde goodiebag. In een woord FANTASTISCH!!!
Het is jammer dat ik zover weg woon, want anders wist ik het wel.

Gerrie Hoose

Warm en kundig

Jolanda

Voor de tweede keer heb ik een Beauty Angel behandeling gehad bij Tessa. Wat een verwennerij weer. Gelijk een vervolgafspraak gemaakt voor een Beauty Angel Peeling. Tessa heeft mij hierin goed... Voor de tweede keer heb ik een Beauty Angel behandeling gehad bij Tessa. Wat een verwennerij weer. Gelijk een vervolgafspraak gemaakt voor een Beauty Angel Peeling. Tessa heeft mij hierin goed geadviseerd.

Daphne Heber

Vandaag een hele fijne behandeling gekregen. Eerst een huidscan gemaakt om te kijken wat mijn huid precies nodig had, daarna de hydrafacial behandeling uitgevoerd. Super fijne uitleg, zeer kundig en... Vandaag een hele fijne behandeling gekregen. Eerst een huidscan gemaakt om te kijken wat mijn huid precies nodig had, daarna de hydrafacial behandeling uitgevoerd. Super fijne uitleg, zeer kundig en uiteraard een super zacht en glowy huidje achteraf. Ik kom zeker bij jullie terug! :)

Joke idema

Was heerlijk zo ontspannend en fijne producten

john

Super geholpen ! en na de eerste behandeling al meteen resultaat!

Kundig en ervaren medewerkster.