Marjolein

Super vriendelijk en behulpzaam!

Goede communicatie en super vriendelijk!

Rose-Marie Schreuders

Ik had een spandoek besteld om mijn schoonmoeder in deze coronatijd te feliciteren. Helaas werd het door een fout van DHL te laat bezorgd en kon ik het niet gebruiken, waarna de Postergigant mijn... Ik had een spandoek besteld om mijn schoonmoeder in deze coronatijd te feliciteren. Helaas werd het door een fout van DHL te laat bezorgd en kon ik het niet gebruiken, waarna de Postergigant mijn onkosten vergoedde. De Postergigant levert dus niet alleen heel mooi materiaal tegen een heel redelijke prijs, ze denken ook mee als er iets fout gaat. Petje af voor dit bedrijf!!!

Sociaal, meedenkend met de klant, zeer snelle reactie op vragen.

Dik

Zeer snelle levering

Hoge kwaliteit voor lage prijs!!

Vitalis WoonZorg centrum

Super

Meedenken met het ontwerp

Colbers

Prima service

Komt afspraken na

P. Van Aerde

Bestellen ging eenvoudig en verder alles snel en correct geleverd.

Snel en correct geleverd.

Henk Leenders

Had twee foto’s voor afbeelding op bouwhekdoeken. Tesulutie veel te klein. Kreeg meteen tips om foto’s met hoge resolutie te vinden die dan weer door ‘Postergigant ‘ gedownload zouden worden en... Had twee foto’s voor afbeelding op bouwhekdoeken. Tesulutie veel te klein. Kreeg meteen tips om foto’s met hoge resolutie te vinden die dan weer door ‘Postergigant ‘ gedownload zouden worden en gecontroleerd op goed weergave. Drie bouwhekdoeken binnen een week thuis afgeleverd! Hulde.

Service, professionaliteit

BenM Produkties

Altijd weer erg tevreden met de spandoeken die ze leveren. Leveren gewoon op tijd zoals je het besteld hebt,

Goed te bereiken voor overleg en uitleg, ook als er een probleempje is. Maar vooral heerlijk voordelig elke keer weer.

Ivan Pico

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Prijs, kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid om templates in te brengen

Desmet Studio's

Snelle levering, ook in Coronatijd.

Uitstekende kwaliteit