R Schwab

Ik heb enkele jaren geleden bij De Poster Gigant enkele posters laten afdrukken en daar was ik erg tevreden. Nu een paar jaar later kwam ik voor het laten maken van een vlag ook weer bij De Poster... Ik heb enkele jaren geleden bij De Poster Gigant enkele posters laten afdrukken en daar was ik erg tevreden. Nu een paar jaar later kwam ik voor het laten maken van een vlag ook weer bij De Poster Gigant uit. Ook nu weer erg tevreden, snel en op tijd geleverd.

Duidelijke website, gemakkelijk bestelproces, snelle verzending en duidelijke prijzen.

Sijbranda

Betrouwbaar, snel, goede prijs/kwaliteit verhouding

goede service

Voetbalvereniging Eindse Boys

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Snelle afhandeling van de orders

Watergenius Nederland

The 1:1 Diet met Esther van Lith-Teunissen

Goede prijs, kwaliteit verhouding

prijs en levertijd

TAC'90

Eerst net helder hoe ik eea moet aanleveren...maar na telefonisch contact perfect geadviseerd

goede advies vaardigheden

Ans Habraken

Ik heb al vaker een spandoek besteld, dat zag er goed.
Het spandoek wat ik nu ontvangen heb heeft helaas wat bending.
In dit geval is dit niet zo’n probleem, omdat het maar 1 dag hoeft te...
Ik heb al vaker een spandoek besteld, dat zag er goed.
Het spandoek wat ik nu ontvangen heb heeft helaas wat bending.
In dit geval is dit niet zo’n probleem, omdat het maar 1 dag hoeft te hangen. Het is voor iemand die 50 wordt.
Verder ben ik heel tevreden.

Goedkoop, snelle levering, makkelijke internetsite.

Jan

Op zoek naar flexibele drukmogelijkheden voor posters vond ik depostergigant.nl en ik ben aangenaam verrast! Het bestellen van verschillende ontwerpen gaat erg makkelijk – jammer alleen dat het... Op zoek naar flexibele drukmogelijkheden voor posters vond ik depostergigant.nl en ik ben aangenaam verrast! Het bestellen van verschillende ontwerpen gaat erg makkelijk – jammer alleen dat het uploaden van bestanden op de site (bij mij) niet werkte. Gelukkig is uploaden via wetransfer volledig automatisch geregeld dus dat ging net zo goed. Aanrader!

Vriendelijke medewerkers en een mooi eindproduct.

Outshoorn /geen

Is oké