Happypicture

Mijn eerste ervaring was heel goed. Ik kreeg een mail van hun omdat het door mij aangeleverde bestand niet helemaal scherp was, maar dit was net de bedoeling. Kwaliteit is top en de prijs is... Mijn eerste ervaring was heel goed. Ik kreeg een mail van hun omdat het door mij aangeleverde bestand niet helemaal scherp was, maar dit was net de bedoeling. Kwaliteit is top en de prijs is helemaal super, bijna de helft goedkoper dan drukwerkdeal.nl
Het enige dat een beetje jammer is en ik weet niet waar het aan gelegen heeft is dat het ontwerpen op de website niet werkte, maar na een mail heb ik via WeTransfer kunnen doorsturen.

Prijs, kwaliteit en service

Karsten Tenten BV

Uitstekend, altijd meedenkend en goed bereikbaar. Vlotte service zonder bureaucratisch geneuzel. Echt m'n lievelings!

Service, snel, nuchter, kwaliteit

Max

Vaak hier een spandoek besteld, goedkope prijs en een goede kwaliteit.

Goede communicatie

Raijmakers

Top

Snel, goed en duidelijk

Haas Junction

Top product

Goede kwaliteit, strakke levering

Glencairn Capital Company B.V.

In het kader van een tentoonstelling over WO2 hebben wij een grote bestelling geplaatst van gedrukte materialen op forex en PVC-doek. We hebben afspraken gemaakt over aanleveren op locatie.... In het kader van een tentoonstelling over WO2 hebben wij een grote bestelling geplaatst van gedrukte materialen op forex en PVC-doek. We hebben afspraken gemaakt over aanleveren op locatie. Producten zijn perfect geproduceerd, volgens afspraak geleverd. De logistieke afwerking was prima. En een goede prijs-kwaliteitverhouding, waarbij wij vanwege de omvang een orderkorting hebben ontvangen.

Snelle reactietijd, goede productiefaciliteiten, prima leverafspraken, scherpe prijsstelling.

Buildingsupply

Zeer scherpe prijs en een fijne klantenservice

De prijs en levering

Ron

Werkelijk geweldig de kwaliteit en de snelheid van het maken van het bestelde product. Zeer snelle bezorging.
Zeer goede hulp.

betaalbaar, zeer goede kwaliteit, snel gemaakt, snelle bezorging.

Alfred

Snelle levering! Prima prijs! Goed product.
Dus een goede koop!

Snelle levering, prima prijs, goed product

Design Company

Duidelijke communicatie, goede prijs/kwaliteit, snelle levering.

Snel en helder contact, meedenken met levering