Lonneke

Top service, fijne communicatie. Door een zelf gemaakte fout in een aangeleverd bestand een verkeerd product ontvangen. Zij hebben toen in eerste instantie direct gratis een nieuwe print opgestuurd... Top service, fijne communicatie. Door een zelf gemaakte fout in een aangeleverd bestand een verkeerd product ontvangen. Zij hebben toen in eerste instantie direct gratis een nieuwe print opgestuurd en toen dit weer de verkeerde bleek te zijn kwamen we erachter dat het mijn eigen fout was. Ze hebben toen hun eigen designer ingezet om het op te lossen zodat ik snel een nieuw bestand kon bestellen en deze nog op tijd binnen kon hebben. Echt heel fijn Catelijne. Dank je wel!

Fijne communicatie, snelle reactie, goede service, goed product

Dutch para Dance

Mijn ervaring sinds twee jaar is dat de Postergigant datgene doen wat zij beloven.

Alles wat je besteld nakijken of het klopt.

Lilian

Snel geleverd en nette kwaliteit voor een goede prijs

Sterke kunststof ringen, nette afwerking, goede drukkwaliteit

Riet Torringa

Zeer goede ervaring!

Snelle levering, mooie kwaliteit, prima prijs

Death Möth

Goede communicatie en eind resultaat is heel mooi geworden!

Snelle levering, goede communicatie en waar voor je geld.

Moeizaam contact, onbehulpzaam en onvriendelijk.

Levering op tijd

Reactie Depostergigant.nl:

Beste Jamie
Beste Jamie
Vervelend om te lezen dat je ons onvriendelijk en onbehulpzaam vind, helaas was u niet goed op de hoogte van onze aanleverspecificaties, meerdere collega's hebben u te woord gestaan en geprobeerd te helpen en deze collega's zijn absoluut niet ''onvriendelijk'' , en het klopt inderdaad dat we ''niet even een bestandje gaan omzetten'' van meer dan 4GB! verder hebben wij meer dan 16 mailtjes van u correct beantwoord.

VZW Keusporten

Top kwaliteit!

Snelle levering, niet duur!

Gr8events

Zeer vriendelijk en snelle levering

Vroeger geleverd dan opgegeven! Top service

Carin

Super

Goede kwaliteit, snel geleverd, veel keus

R. Kerkhoven

Snel en voor een mooie prijs

Mooi afgewerkte doeken