Rens

Snel geleverd. Kwaliteit goed

Snel, prijs gunstig, goede kwaliteit

Dan

Professioneel

Op tijd bezorgd.

Jolanda

Echt een top service! Ik had mijn bestelling geplaatst, en kreeg de volgende dag een telefoontje met wat vragen, waar ik heel blij mee was. Bestelling was snel geleverd en mooie kwaliteit.

Ik had zelfs op zondag avond een mailtje gedaan met een vraag en kreeg gelijk een reactie terug! Persoonlijk contact is dus top!

Marlies

Goede service

goede kwaliteit en heldere mooie kleuren

Jeany Kelly

Ik ben heel erg tevreden met de postergigant. Ondanks alle maatregelen rond Covid heb ik mijn bestelling in 3 dagen in huis en echt een goeie kwaliteit voor een mooi prijsje. The best!

Snelle levering lage prijs en perfecte kwaliteit

Reklametotaal

Fantastisch goed! Alles op tijd en correct geleverd. Prima bedragen en super kaliteit!

Snelheid, prijs/kwaliteit, vriendelijk

Peter

Netjes uitgevoerd en prima voldaan

Prima kwaliteit

P van Hoek

Ik maak regelmatig een spandoek voor privé doeleinden (geboorte, huwelijk en andere feestelijk heden. Ik krijg altijd een prachtig resultaat waar velen leuke reacties op geven. Ben zeer te spreken... Ik maak regelmatig een spandoek voor privé doeleinden (geboorte, huwelijk en andere feestelijk heden. Ik krijg altijd een prachtig resultaat waar velen leuke reacties op geven. Ben zeer te spreken over de prijzen en materiaal en de snelle bezorging.

Prijs, materiaal en service

R & N Meubelen

Uitstekend,

Meedenkend, attent, ondernemend

Therefore, Concept en Styling

Ontzettend goed geholpen door medewerker

Meedenken voor snelle levering