Onduidelijkheid van aan te leveren afmetingen posters.
Wel goede service als er iets niet in ode blijkt.
Lage prijzen en daardoor goede prijs/kwaliteit.
Kwaliteit van de prints...

De service..

Gewichtige Maatregelen

Goede kwaliteit en snelle levering. Onlangs 3e bestelling geplaatst.

Vriendelijk contact.

Buurtvereniging Roosebeek

De bestelling was makkelijk te plaatsen (ook het eigen ontwerp) dat zelf aan gepast werd op de juiste formaten. De levering was sneller dan opgeven en het resultaat ziet er perfect afgewerkt uit....

controle op de bestanden vóór productie

NOT vzw

Dit is de 3e keer dat ik spandoeken bestel bij Depostergigant.nl. Een positieve ervaring, duidelijke website, uitstekende kwaliteit van de spandoeken en vlotte bestelling.
Onze spandoeken...

Mogelijkheid van verschillende kwaliteiten.
Vlotte service.
Telefoon- of mailverkeer over vragen wordt vlug beantwoord.

Duidelijk site en snelle levering!

Snelle levering!

Prijs kwaliteit

A. Birzak

Eenmalig een podiumdoek besteld volgens eigen ontwerp.

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Jessica van Dijk

Goed, tevreden, snelle levering.

Niet duur, en toch top kwaliteit leveren!

Al meerdere maken een bestelling geplaatst bij dit bedrijf en wederom weer goed geholpen.

Snelle levering en perfecte service.

Bouwbedrijf

Wij hebben hier nu een paar keer bouwhekdoeken besteld.

Het is een keer voorgekomen dat één van de logo's onscherp was. Dit is gesignaleerd door de grafische afdeling en bij mij aangekaart. Dit vond ik erg goed. Nadeel van dit bedrijf is dat bij de betalingsmethode 'op rekening' alleen voor zakelijke klanten mogelijk is die regelmatig bestellen. Maar wat is regelmatig? Toen ik de klantenservice aan de lijn had, zeiden ze dat ik een e-mail moet sturen en dat er overlegd wordt of wij in aanmerking komen. Om eerlijk te zijn vind ik dit teveel rompslomp en gaat mijn voorkeur dan uit naar een ander bedrijf waar wij wel zonder moeilijkheden op rekening kunnen bestellen.