Henk Storm

Snelheid en kwaliteit

Anne

Nooit meer! 😬

Reactie Depostergigant.nl:

Bedankt voor uw review, wij kunnen er ook niks aan doen dat u 2x niet thuis was.

Nicky Markies

Heel erg goed! Nog nooit een slecht product ontvangen. Heel blij met het resultaat, elke keer weer.

Prijs/Kwaliteit, leveringssnelheid, aan-levermogelijkheden, website gebruikers vriendelijkheid, product keuze

Wilfried Debergh

Wel de goedkoopste maar de kwaliteit is er naar. Bijgesneden print, duidelijk mindere kleurruimte en minder scherpte print t.o.z. van de concurrentie. De prints komen met beschadigingen in het... Wel de goedkoopste maar de kwaliteit is er naar. Bijgesneden print, duidelijk mindere kleurruimte en minder scherpte print t.o.z. van de concurrentie. De prints komen met beschadigingen in het oppervlak en vol wit stof van het snijden. Prima voor eenmalige decorvulling, niet als de print dient om aandacht te krijgen.

Prijs en levertijd

Reactie Depostergigant.nl:

Beste klant,
Beste klant,
Onze excuses voor de tegenvallende kwaliteit van onze prints. We willen graag meer informatie om het probleem te onderzoeken. Kunt u ons de bestelgegevens verstrekken? We zullen ons best doen om een passende oplossing te vinden.

Ward

We laten doeken printen met tunnelzoom

Snel als het moet en goede prijs kwaliteit verhouding!

Maarten

Goede service

Top kwaliteit

Hma-creations

Goede kwaliteit, reageert snel op vragen en denkt mee

Kwaliteit prijs verhouding

45 productions / doodseskader

Super vlot en uiterst behulpzaam

enorm goede service

Specialdiecast.com

Top!

Service gericht. Netjes, behulpzaam!