Pronk

Poster frame aangekocht

Prima service en vriendelijke behandeling

P. van Calis

Ik ben zeer tevreden over de behandeling van mijn verzoek/opdracht voor het maken van een poster. Vooraf heb ik enkele informerende vragen gesteld over de haalbaarheid van vergroting van de... Ik ben zeer tevreden over de behandeling van mijn verzoek/opdracht voor het maken van een poster. Vooraf heb ik enkele informerende vragen gesteld over de haalbaarheid van vergroting van de betreffende foto, en daar is telkens snel en goed op gereageerd en zijn de vragen beantwoord. Het resultaat van de vergroting van de foto was prima. Een ander heel positief punt vind ik de snelheid waarmee alles werd gedaan: snelle beantwoording van de vragen en snelle afhandeling van de feitelijke opdracht tot het maken van de poster. Ik heb ook zeer positieve reacties uit mijn omgeving gekregen toen ik de poster liet zien. Mijn eindoordeel is dus 5 groene sterren, ervan uitgaande dat de groene kleur positief is en de rode kleur minder positief.

Uit het vorenstaande kunt u in feite de sterke punten elimineren.

Chic

Super service -mooi werk

klantenservice A+

Jan den Ouden

Mooi product geleverd

Snelle actie op vraag over aanleveren
Product eerder in huis dan gepland

cardiac care

Heel positief komen afspraken na.

service en ervaring met het maken van stand materiaal

Thijs Meijer

Het spandoek werd snel en netjes geleverd. Ik had de aangeleverde foto eerst via de website geupload in een lage resolutie en een uur later via de mail in hoge resolutie nagestuurd. De volgende... Het spandoek werd snel en netjes geleverd. Ik had de aangeleverde foto eerst via de website geupload in een lage resolutie en een uur later via de mail in hoge resolutie nagestuurd. De volgende ochtend gebeld en de hoge resolutie was gevonden en gebruikt. Prima service.

Snel, zeer scherp geprijsd en mooie kwaliteit.

mj-productions

Zeer goed

Goedkoop

Rowena Ghanen

Very Helpful, Great Customer Care

Responds promptly, updates and delivers on time