Info over verloop aanvraag
Sjouwfeur

Arnoud Dokkum

Erg goed, plezierig, vakkundig en humor

Punctueel, oplossingsgericht, flexibel, prettige mensen.

Qconferencing

netjes volgens afspraak

niet

Sonja

Heel positief

Meedenken en snel op vragen die ik via email stelde, antwoorden
Op de verhuisdag zelf spontaan extra mensen opgetrommeld omdat het door file erg laat dreigde te worden.

In de stress en haast van het uitladen zijn in de woonkamer een paar grote plantpotten gebroken doordat ze van de trolley af vielen. Dit was niet heel erg maar onnodig. Dus toch nog beter opletten... In de stress en haast van het uitladen zijn in de woonkamer een paar grote plantpotten gebroken doordat ze van de trolley af vielen. Dit was niet heel erg maar onnodig. Dus toch nog beter opletten of eerder: aangeven dat ze in een doos moeten.
Maar dit was een kleinigheid

Floris van der Neut, Fridtjof Nansen

Zeer goed.

Vriendelijkheid, vakkundig, meedenken, rustig, betrokken....

Bellen als je in de buurt bent of komt.

Higgins

Fantastisch

Aardig. Professionel.

Sander

Top

Klantvriendelijk

Else

Zeer goed

Goed contact vooraf. Wel of geen extra sjouwer nodig bij piano vervoer: bleek niet nodig. Goede info over planning. Sjouwfeur belde op tijd om te informeren dat eerdere afspraak uitliep. Deskundig... Goed contact vooraf. Wel of geen extra sjouwer nodig bij piano vervoer: bleek niet nodig. Goede info over planning. Sjouwfeur belde op tijd om te informeren dat eerdere afspraak uitliep. Deskundig vervoer van onze piano met goede instructies naar ons.

Weinig. Ging goed

H vd Meer

Goed, deskundig en prettig

Je krijgt wat is beloofd

T was niet helemaal duidelijk hoeveel verhuiswagens ik zou krijgen terwijl ik dat wel had besproken bij de aanvraag Nl 2. Nu moest ik extra betalen

Yvonne

De mannen kwamen vrolijk binnen en zijn dat de hele dag gebleven. Een relaxte en goed georganiseerde verhuizing mede door de mannen van Meubeltaxi. Een aanrader dus??

Organisatie van de verhuizing.

J van Mazijk

Zeer slecht

Als mensen schade hebben opgelopen moet je dat op een fatsoenlijke manier oplossen en niet zeggen dat dat het risico in verband met de prijs van het verhuizen.

Reactie DeMeubeltaxi.nl:

Beste J van Mazijk,
Beste J van Mazijk,
Dank u voor het schrijven van deze recensie. Het bevestigt gelukkig dat wij niet perfect zijn en dat alle recensies ook wel écht zijn. In uw geval hebben wij duidelijk de verwachtingen niet duidelijk genoeg gemaakt. Onze excuses daarvoor.
U heeft bij ons een offerte aangevraagd voor een complete verhuizing. Wij hebben u dit toen aangeboden voor €2.862. Hierop heeft u gereageerd veel zelf al te willen doen en alleen de grote stukken door De Meubeltaxi te willen laten doen. Hierop volgend hebben wij u een offerte gedaan van €692.
Na afloop heeft u schade gemeld bij ons: zwarte vlekken op het hoofdbord en krassen op de zijkant van de wasmachine en de droger. U heeft deze meubels zelf vooraf niet ingepakt en ook ons niet verzocht om deze voor u in te pakken. De krassen op het witgoed zijn waarschijnlijk ontstaan op het oude adres. Hier stond het zeer strak in een soort kast en moesten wij moeite doen om het eruit te halen. De vlekken op het hoofdbord zouden van handen kunnen zijn.
U wilde een goedkope verhuizing en daar hoort een verhoogd risico op schade bij. Dat risico is dan het uwe.
M. Kat