Info over verloop aanvraag

Zeer goed

Communicatie

Famiel Huizer

We zijn erg tevreden

Ze zijn behulp baar en gezellig en weten van aanpakken

Geen punt

Top!

Betrouwbaar, prettig in de omgang en vakkundig

het duurde even (na 3 dagen heb ik weer gebeld) voordat er een reactie kwam op mijn aanvraag. Er werd mij toegezegd dat ik terug gebeld zou worden maar dat gebeurde niet

Charles Spaan

Prima ervaring. Werkt op tijd en zeer secuur. Vriendelijk personeel.

Secuur, snel en zorgvuldig voor een lage prijs.

Geen.

Vakkundig

Lauran

Top

Geen poespas, heldere communicatie, prima voorkomen, nette vrachtwagen, prima

bekendheid - ik hoorde van bestaan via de winkel en was prima - misschien iets meer zichtbaarheid (op de auto?)

We werden snel na de offerteaanvraag gebeld. Het contact was plezierig. Goed advies. De mannen kwamen op tijd en hadden voldoende materiaal mee. De mannen waren vlot, kundig en sterk. Iets meer... We werden snel na de offerteaanvraag gebeld. Het contact was plezierig. Goed advies. De mannen kwamen op tijd en hadden voldoende materiaal mee. De mannen waren vlot, kundig en sterk. Iets meer toewijding was fijn geweest, maar wellicht wat veel gevraagd bij de laatste klus van de dag/week.

Goed materiaal

Toewijding

Hatice van Leeuwen

Volledig ontzorgd door de ervaren sjouwfeurs!

Duidelijke prijs, flexibel en behulpzaam

geen, alles verliep extreem soepel

Wisselend. Qua communicatie: prima. Maar als er maar 1 sjouwer aanbelt en direct vraagt of er nog hulp is om mee te helpen vind ik dat heel vreemd. Terwijl het bij de sjouwer bekend is dat het om... Wisselend. Qua communicatie: prima. Maar als er maar 1 sjouwer aanbelt en direct vraagt of er nog hulp is om mee te helpen vind ik dat heel vreemd. Terwijl het bij de sjouwer bekend is dat het om een bankstel gaat.

Snelle en duidelijke communicatie.

Doe wat je belooft: dus zorg voor voldoende mensen. Ik betaal om het zelf niet te doen dus vraag niet bij het huisadres of ik of iemand anders mee kan helpen. Of doe dit wel maar trek dan wat van je... Doe wat je belooft: dus zorg voor voldoende mensen. Ik betaal om het zelf niet te doen dus vraag niet bij het huisadres of ik of iemand anders mee kan helpen. Of doe dit wel maar trek dan wat van je prijs af!

Reactie DeMeubeltaxi.nl:

Beste klant,
Beste klant,
U heeft De Meubeltaxi met 1 Sjouwfeur op de wagen besteld. Daarbij stellen wij dan uiteraard de vraag in ons online reserveringsformulier: met hoeveel helpers bent u aanwezig? In dat geval heeft u 1 helper op gegeven.
In uw transportovereenkomst staat vervolgens ook duidelijk:
- Hoeveel sjouwers verzorgt klant? 1
- Sjouwfeurs| 1 Sjouwfeur
De lading zal dan door u of uw helper en onze Sjouwfeur gedragen worden.
M. Kat