Info over verloop aanvraag
Sjouwfeur

Lydia Tito

Geweldig! Wat een goed team, vooraf en tijdens het verhuizen!

Vriendelijk, professioneel, rustig, geruisloos, vakmensen!

Niet

Marco de Bruin

Bijzonder prettig en goed

Fijne gozers, netjes, op tijd, snel en sterk

Dries Tuinhof

No nonsens. Aanpakkers, maar voorzichtig met kwetsbaar huisraad (jukebox, glazen eettafel, grote vitrinekast). Ik had twee offertes opgevraagd. Deze prijs was substantieel beter dan de andere.

Prima mensen. Adequaat materiaal.

Geen.

Stephan

Goed.

Professionals.

Maupert

Kundig en gedreven

Op tijd en verhuizing conform afspraak.

Heb ik op dit moment niet.

Baris Barcin

Zeer positief

Zeer nette en vriendelijke verhuizers. Snel en voorzichtig te werk gegaan

Niet op aan te merken

Geertje

Heel prettig

Snel reageren op mail. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Rustige keurige verhuisjongens

Debby Hooijveld

Wat een super fijne jongens. Werken rustig door, heel efficiënt en super vriendelijk .

De ploeg is heel relax, werken stug door , heel efficiënt. Prijs kwaliteit is heel netjes .

Sorry wij hebben echt geen tips , wij waren heel tevreden.

Bob Smits

Goed, afspraken nagekomen, alles netjes over. Behoorlijk flexibel in precieze inboedel die vervoerd moest worden. Ik had nog wat meubels weggedaan en wat nieuwe spullen te vervoeren, die mochten... Goed, afspraken nagekomen, alles netjes over. Behoorlijk flexibel in precieze inboedel die vervoerd moest worden. Ik had nog wat meubels weggedaan en wat nieuwe spullen te vervoeren, die mochten gewoon mee. Inzet van de sjouwfeurs viel wel een beetje tegen (tempo lag erg laag, tussendoor privételefoontjes beantwoorden, etc.)

afspraken nakomen, flexibiliteit

Informatie over het al dan niet vasthouden van een tijdslot. (In mijn geval was het tijdslot al vergeven doordat ik nog niet gereageerd had op de offerte. Dat is op zich terecht, maar handig om te... Informatie over het al dan niet vasthouden van een tijdslot. (In mijn geval was het tijdslot al vergeven doordat ik nog niet gereageerd had op de offerte. Dat is op zich terecht, maar handig om te laten weten wanneer de optie vastgehouden wordt of verloopt.)
Inzet van de sjouwfeurs kan beter, ze waren best lui en sloom

Reactie DeMeubeltaxi.nl:

Beste Bob,
Hartelijk dank voor de recensie. Ik heb even navraag gedaan bij de Sjouwfeurs en zij gaven deze reactie:
Zonde van de review toen we daar bezig waren en weggingen was de sfeer...
Beste Bob,
Zonde van de review toen we daar bezig waren en weggingen was de sfeer positief, we zagen aan de hoeveelheid dat we tijd zat hadden, we hebben inderdaad geen haast gemaakt maar wel alles wat gedaan moest worden zorgvuldig, netjes en op tijd afgehandeld. We hadden sneller kunnen gaan maar dat lijkt me niet nodig en verhoogt alleen je risico op schade, zeker op de laatste klus van de week. We waren constant bezig in een ontspannen tempo, mees heeft inderdaad 5 minuten een belletje beantwoord ik ging ondertussen door, als daar geen tijd voor was zouden we dat ook niet doen. Naar mijn mening goed ons werk gedaan, netjes gewerkt en op tijd klaar alles volgens afspraak, klant leek ook tevreden.
Wij geven onze mannen mee dat zorgvuldigheid boven snelheid gaat, dus ik ben blij dat dit goed opgevolgd wordt. Zo flexibel als wij met onze klanten omgaan, zo doen we dat ook met onze Sjouwfeurs. Als iemand een kort belletje tussendoor moet doen, dan vertrouw ik erop dat ze dit beoordelen als belangrijk genoeg om het werk even te onderbreken.
Ik hoop dat deze toelichting wat achtergrond biedt aan uw perspectief van de situatie.
M. Kat

Shu

Top!

Netjes en snel gewerkt. Meubels en piano goed ingepakt en verhuisd. Ook altijd snelle reacties tijdens de aanvraag.

N/A