Info over verloop aanvraag
Sjouwfeur

Mariska Van den Biggelaar

Goed.de sjouwfeur Andy was heel aardig en netjes voor mijn bank

John Roo

Enorm slechte service. Sjouwfeur heeft schade gemaakt en weigerde te luisteren naar mijn instructies. Hij sleurde de kasten over de grindtegels en wringde met hardhandigheid de kast door de deur....

Goedkoop

Screening bij sjouwfeurs
Sluit een verzekering af voor het maken van schade door personeel zodat deze niet ten koste komen van de klant.

Reactie DeMeubeltaxi.nl:

Beste Klant,

Bedankt voor het schrijven van een review. Graag willen we van de gelegenheid gebruik maken hier uitgebreid op te reageren:
• Als de kasten over grindtegels zijn gesleept, dan zijn ze van onder ernstig beschadigd. Op de foto’s die u heeft gestuurd is dat niet te zien.
• Er was aan beide zijden van de kast 2 centimeter speling door de deuropening. De kast was 65cm breed. Een bijzonder nauwe doorgang. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade die ontstaat door een te nauwe doorgang waarover wij vooraf niet over zijn geïnformeerd.
• U heeft ervoor gekozen om kosten te besparen op een 2e Sjouwfeur van ons en zelf te helpen. Dat is vervolgens ook uw risico.
• Zelfs al waren we met i.p.v. 1 met 2 vakkundige Sjouwfeurs geweest, dan nog was het in de krappe ruimte risicovol werken. Goede verpakking van de kasten had dan ook alweer problemen kunnen voorkomen.
• Schades dient u ons per email te melden zodat wij hier naar kunnen handelen. Dit staat duidelijk in onze algemene voorwaarden.
• U heeft de schade uiteindelijk per mail onderbouwd en wij hebben hierop onderbouwd gereageerd. Gebaseerd op uw kant van het verhaal, het verhaal van de Sjouwfeur en het verhaal dat de foto’s vertellen.
• U adviseert de lezers om de diensten van Brenger in te schakelen, omdat de spullen daar wel zijn verzekerd. Het is duidelijk dat u de voorwaarden van Brenger niet heeft gelezen:
o Brenger is aansprakelijk tot aan de voordeur
o De schadedekking is beperkt tot maximaal €100
Onze voorwaarden komen overeen met die van de Erkende Verhuizers. Dat betekent dat wij verantwoordelijkheid nemen en een dekking bieden tot maximaal €100.000. Er geldt een beperking van onze aansprakelijkheid, simpelweg omdat zelfs de beste verhuizer bepaalde dingen niet zelf in de hand heeft. De Algemene Voorwaarden Voor Verhuisbedrijven beschermen in dergelijke gevallen niet alleen de klant, maar ook het verhuisbedrijf.
Zoals ook al in de email aangegeven, staan wij open voor een inhoudelijke reactie van uw kant op ons standpunt om te zien of dat het perspectief op de situatie verandert.

M. Kat

Kooij

Slecht.
Op de afgesproken tijd moest ik zelf bellen waar ze bleven. Na een half uur werd er verteld dat er een vertraging was van 2 uur. (Kan gebeuren maar laat het weten).
Bij aankomst...

Kom afspraken na!

Een zeer positiever ervaring! Sjouwfeur Romario was erg behulpzaam, netjes en voorzichtig met de spullen.
Kortom een zeer goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

Goede communicatie, op tijd, behulpzaam en op korte termijn te regelen!

Een aanrader! Alles was prima geregeld, de communicatie was prettig en correct. Jammer dat je liever je collega's ging helpen in plaats van een bakje koffie bij ons te drinken! Dank je wel Mark voor...

Matig. Wij hebben schade aan de nieuwe keukenkast doordat de sjouwfeur van de meubeltaxi het uit zijn handen heeft laten vallen. Wij zouden teruggebeld worden over de schade, maar dit gebeurt niet....

goedkoop

schadevergoeding verbeteren als schade door eigen fouten worden gemaakt. Op tijd komen. Als je te vroeg bent, ga dan eerst een kop koffie drinken.

Reactie DeMeubeltaxi.nl:

Beste klant,

Bedankt voor het schrijven van een reactie. U geeft aan dat er schade is ontstaan. Erg vervelend natuurlijk. U kunt dan een schadeclaim per e-mail in te dienen. Wij hebben nog geen schadeclaim van u ontvangen.
De periode rond kerst is altijd het drukst voor ons en voor veel andere bedrijven. Onze excuses dat we u niet op het gewenste moment hebben kunnen helpen.

M. Kat

v d doel

Snel, efficiënt , vriendelijk . een aanrader ..bedankt Daniel . Top!!

duidelijk in communicatie,vriendelijk ,snel .

verpakking materiaal zou ik milieu bewuster kiezen ,zelf zou ik geen plastic gebruiken ,maar recycle papier of karton of dergelijke ..

Positief en meedenkend

geen.

m. de bondt-koster

Stipt, efficient en vriendelijk

voorzichtige omgang met de spullen. Vriendelijke mensen

Goede service!

Snel, efficiënt en vriendelijk. Goede prijs ook! Bedankt, Rik!