Info over verloop aanvraag
Sjouwfeur

Julia

Zeer goed

De gehele verhuizing, mijn minst favoriete bezigheid, is uit handen genomen. Alles werd van 1 hoog met de verhuislift ingeladen en op 3 hoog in het nieuwe huis uitgeladen. En dat in 2 uur tijd! Het... De gehele verhuizing, mijn minst favoriete bezigheid, is uit handen genomen. Alles werd van 1 hoog met de verhuislift ingeladen en op 3 hoog in het nieuwe huis uitgeladen. En dat in 2 uur tijd! Het heeft me zoveel moeite bespaard, en dat tegen een zeer aantrekkelijk tarief. Zelf een bus en lift huren is bijna even duur en had ons een stuk meer tijd gekost. Ik zou de Meubeltaxi zeker aan iedereen aanraden!

Geen, alles was goed geregeld en ze waren stipt op tijd. Niks op aan te merken.

Greet Troost

Prima, snel en kundig

snelheid

Ik heb gereageerd op de folder

Van Egmond

Zeer prettig. Ze kwamen op de afgesproken tijd en hebben alles in recordtijd keurig verhuisd. Leuke mannen die goed meedenken en niet stoppen tot alles gedaan is.

Klantvriendelijk, goede werkspirit.

Stefanie de Bruin

Redelijk tot goed; de service van het verhuizen zelf was prima, maar men was niet telefonisch bereikbaar en de sjouwfeurs waren te laat.

Vriendelijke medewerkers, behulpzaam

Soort track&trace zodat je kunt zien waar de sjouwfeur is en zorgen dat er ook in het weekend (of in ieder geval gedurende de dagen dat er gereden wordt) telefonische bereikbaarheid is. Als dat niet... Soort track&trace zodat je kunt zien waar de sjouwfeur is en zorgen dat er ook in het weekend (of in ieder geval gedurende de dagen dat er gereden wordt) telefonische bereikbaarheid is. Als dat niet kan, zorg dan dat er op de website "gesloten" staat in plaats van open.

Annelies

Fantastisch!

Super snel, kundig, vriendelijk.

Fred Raps

Bijzonder goed

Vriendelijk en professioneel

IN10

Fijn! :-)

Vriendelijk

Dag van te voren nog even alles telefonisch bespreken had fijn geweest

Kesselaar

Snelle beschikbaarheid