Info over verloop aanvraag
Sjouwfeur

Erika Combée

Vriendelijke sjouwfeurs die nauwkeurig werken

vriendelijk en nauwgezet. Nemen de tijd. Geen haastklus

zouden met 4 komen volgens offerte, in praktijk met 3. Dit roept een kleine vraag op indachtig de offerte:)

Jenny Kuurstra

Super!

Snelle en duidelijke communicatie, klantvriendelijk en service gericht!

Geen!

Jeroen

Hele goede hulp in het verhuizen van onze piano

Goede communicatie en professioneel

Fongers

Zeer matig tot slecht

Goede verkopers

Gewoon afspraken nakomen

Monique

Super prettig, helder in communicatie & flexibel in xtra dingen meenemen. Sterke, vriendelijke Sjouwfeurs.

Communicatie

Margriet Nip-Westendorp

Heel goed

Snelle response op gevraagde informatie. Goede uitvoering van de afgesproken service. Zeer klantvriendelijk. Men is zuinig met de spullen. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Website kan verbeterd worden in de zin dat nog overzichtelijker aangegeven kan worden welke services jullie aanbieden.

Kunnen jullie ook spullen in opslag nemen?

Bruggeling

Super positieve ervaring. Van te voren goede communicatie. Vriendelijke sjouwfeurs. Professioneel vervoer van onze meubels en goed met ons mee gedacht. Voor herhaling vatbaar!

Optijd, sterk, behulpzaam, goede communicatie

Anne Marie (M) Romers

Uitstekend

Duidelijkheid en volgens afspraak

Zo doorgaan.

Lydia

Heel erg goed

Prettig contact bij de voorbereiding en de uitvoering. Voorkomende sjouwfeurs, goede afstemming tussendoor, doorzetters als het even tegen zit en daarbij rustig blijven en vertrouwen uitstralen dat... Prettig contact bij de voorbereiding en de uitvoering. Voorkomende sjouwfeurs, goede afstemming tussendoor, doorzetters als het even tegen zit en daarbij rustig blijven en vertrouwen uitstralen dat het goed afloopt. Veel dank voor Noël, Dennis, Ot en Liam.

Vooral zo doorgaan! Klanten worden blij van jullie.

Tanya

Een supergoede ervaring, kan dit iedereen aanbevelen. Ze zijn zeer zorgvuldig en flexibel. Als wij weer verhuizen, zouden wij zo weer contact met hun opnemen!

Goede communicatie!