Info over verloop aanvraag

Prettig

vriendelijk en behulpzaam

geen commentaar

W. Steegh

Prima verhuizer, alles is vlot en zonder problemen verlopen.

Denken na over hoe zij de verhuizing gaan aanpakken. Vriendelijke verhuizers.

Bij het uitladen waren er wat dingen in de garage blijven staan die eigenlijk naar binnen hadden gemoeten. Maar dit is zoeken naar kritiek, ik ben heel tevreden over de service.

Hofstede

Belt naar cliënt wanneer ze aan het karwei gaan beginnen.

Kan het na 1x nog niet beoordelen

Nvt

Geweldig! Goede afspraken kunnen maken, de spullen ook nog naar de kringloop gebracht. Heldere communicatie

Komt de afspraak op tijd na

Jack

We hebben een hele positieve ervaring gehad met de meubeltaxi. Vriendelijke jongens, die voorzichtig met onze spullen zijn omgegaan (ook wat montage betreft), en snel en secuur te werk zijn gegaan.

Vriendelijk, netjes, voorzichtig, snel

Website werkte bij onze aanvraag erg slecht, waardoor er geen offerte aanvraag of contactformulier ingevuld kon worden. Gelukkig goed telefonisch contact gehad

Reactie DeMeubeltaxi.nl:

Beste Jack,
Dank voor de leuke recensie. Wij hebben sinds kort een nieuwe website en deze heeft nog wat kinderziekten. Wordt aan gewerkt!
M Kat

Pierre van Aggelen

Uiterst positief

Persoonlijke attitude en zeer klantgericht

Zo doorgaan / Top

NA

Slecht

Communicatie

Reactie DeMeubeltaxi.nl:

Beste NA,
Beste NA,
Wij hebben werkelijk geen idee wat er niet in orde is. Wij hebben op 12 oktober een kleine opdracht voor u uitgevoerd. Misschien kunt u ons berichten op vervoer@demeubeltaxi.nl, zodat u ons in de gelegenheid kunt stellen iets aan uw ontevredenheid te doen.
M Kat

J. Lensveld

Heel goed

Vriendelijke mensen,

Koen Jansen

Top! Efficiënt en vriendelijk

mensen wat ze doen, vriendelijk, meedenkend

Specifiek deze rit bleek er tussendoor nog een stapel dozen opgehaald te moeten worden, was fijn geweest als dat even was doorgegeven. Nu stond ik lang te wachten. Ga uit dat dit een incident is,... Specifiek deze rit bleek er tussendoor nog een stapel dozen opgehaald te moeten worden, was fijn geweest als dat even was doorgegeven. Nu stond ik lang te wachten. Ga uit dat dit een incident is, vorige keren geen problemen gehad

Tim

Uitstekend! Zeer kundig en vooral met heel veel rust en beleid onze piano verhuisd. Dankjewel!

Zeer heldere communicatie, van het maken van de afspraak tot het ophalen en afleveren. Dachten ook goed mee bij het maken van een optimale planning. Alles tot in de puntjes verzorgd, sterk aan te... Zeer heldere communicatie, van het maken van de afspraak tot het ophalen en afleveren. Dachten ook goed mee bij het maken van een optimale planning. Alles tot in de puntjes verzorgd, sterk aan te bevelen!

N.v.t.